Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ukkola: Rautarouva,joka unohti joukkonsa-Purran pitäisi katsoa peiliin

Kommentit (119)

Vierailija
61/119 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut on vain kokoomus hieman erivärisissä vaatteissa.

Vierailija
62/119 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en näe purraa tässä uhrina enkä rautarouvanakaan vaan vähemmän älykkäänä ihmisenä, joka on päässyt vallan makuun eikä ole käsittänyt mitä se tuo tullessaan. Vauhtia on ollut liikaa ja itsereflektio ja nöyryys puuttuu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/119 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mira puheenjohtajaksi.

https://vaalit.perussuomalaiset.fi/fi/candidate/mira--kontio

Ei ransu voi olla puolueen puheenjohtaja!

Vierailija
64/119 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen jos persut ei hajoo. Vimeksi puolue jakaantui kun tuli näin paljo turpaan.

Vierailija
65/119 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monessa analyysissa unohtuu puolueen mieltymys Trumpiin ja heikosti piiloteltu mieltymys Putiniin. Suomalaiset ei ole niin tyhmiä että haluaisi hypätä näiden hullujen kelkkaan ja se näkyy äänestys tuloksessa.

Vierailija
66/119 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hän unohti, että perussuomalaisten ydinkannatus ei tule leikkauslistojen hyväksymisestä; se tulee protestienergiasta. PS:n äänestäjät haluavat nähdä vastarintaa eivät he välitä hallituskelpoisesta sopeuttajasta."

Olikohan kirjoittaa itse äänestänyt persuja kun tämän oletuksen teki? Itse ainakin äänestin persuja, koska Suomen talous on kestämättömyyden partaalla ja entiset työväenpuolueet ovat muuttuneet puheiden perusteella tuensaajapuolueiksi. Mutta terveydenhuollon osittainen yksityistäminen (vanhusten osalta) teki loven luottamukseen. Luulen sen kyllä olleen peräisin kokoomuksen vaatimuksista.

Jospa joku puolue ottaisi hoitaakseen sen, että lopettaa lääkäriliiton mahdollisuuden päättää yksin lääkärien koulutusmääristä. Lisäksi ulkomaiset opiskelijat kaikilta aloilta voisi velvoittaa tekemään 5-10 vuoden työuran Suomessa kuten Arabiemiraateissa. Turhaan me muille maille koulutetaan ketään.

Vierailija
67/119 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolueen ehdokasvalikoima oli myös puutteellinen.  Joukossa oli rikollisia, joista osalla oli vielä tuomio taio ainakin koeaika päällä.  Profiilia pitää nostaa, jos ääniä aiotaan jatkossa saada.  Satosen tukeminen tulee olemaan viimeinen niitti.

Vierailija
68/119 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jani Mäkelä itkeskelikin jo, että persu-edustajat pelkäävät työpaikkojensa puolesta. Nyyh, tervetuloa maailmaan ja tavallisen ihmisen elämään. Eikö työpaikkoja pitänyt riittää ihan kaikille 😄

Tämä lämmittää kyllä. Vieläkö naurattaa saksikuvat seuraavien vaalien jälkeen? 

Mikä ihme niissä saksissa pelottaa? Aika perustyökalu jokaisessa kodissa/keittiössä.

Bergbom aloitti persujen matkan kohti lopullista tuhoa julkaisemalla kuvan 

Vierailija
69/119 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purra on tehnyt kokoomuslaista politiikkaa persupolitiikan sijaan. Orpo hihittelee kulisseissa, kun Purrasta on tullut hänen leikkauslistan kasvot. 

Palkkioksi persut on saaneet läpi mamulakeja, mutta hinta on ollut liian kova. Tulee fiilis, että Purra ei ole osannut politiikan kulissipeliä ja tuli höynäytetyksi. Hänestä tuli valtakunnan saksikäsi-edward, vaikka leikkauslista on suoraan Kokoomuksen viime hallitusohjelma ja Orpo sekä EK on sen takana. 

Vierailija
70/119 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purra on tehnyt kokoomuslaista politiikkaa persupolitiikan sijaan. Orpo hihittelee kulisseissa, kun Purrasta on tullut hänen leikkauslistan kasvot. 

Palkkioksi persut on saaneet läpi mamulakeja, mutta hinta on ollut liian kova. Tulee fiilis, että Purra ei ole osannut politiikan kulissipeliä ja tuli höynäytetyksi. Hänestä tuli valtakunnan saksikäsi-edward, vaikka leikkauslista on suoraan Kokoomuksen viime hallitusohjelma ja Orpo sekä EK on sen takana. 

Kyllä se ihan nauttii siitä, kun saa kiusata ihmisiä. Näkee naamasta.

Vierailija
71/119 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hän unohti, että perussuomalaisten ydinkannatus ei tule leikkauslistojen hyväksymisestä; se tulee protestienergiasta. PS:n äänestäjät haluavat nähdä vastarintaa eivät he välitä hallituskelpoisesta sopeuttajasta."

Olikohan kirjoittaa itse äänestänyt persuja kun tämän oletuksen teki? Itse ainakin äänestin persuja, koska Suomen talous on kestämättömyyden partaalla ja entiset työväenpuolueet ovat muuttuneet puheiden perusteella tuensaajapuolueiksi. Mutta terveydenhuollon osittainen yksityistäminen (vanhusten osalta) teki loven luottamukseen. Luulen sen kyllä olleen peräisin kokoomuksen vaatimuksista.

Jospa joku puolue ottaisi hoitaakseen sen, että lopettaa lääkäriliiton mahdollisuuden päättää yksin lääkärien koulutusmääristä. Lisäksi ulkomaiset opiskelijat kaikilta aloilta voisi velvoittaa tekemään 5-10 vuoden työuran Suomessa kuten Arabiemiraateissa. Turhaan me muille maille koulutetaan ketään.

Minäkin äänestin persuja, koska vanhat työväen puolueet eivät ole enää työväen puolella, ja keskiluokan sekä yrittäjien verotus on kestämätön. Entiset työväenpuolueet ovat sitä mieltä, että töissä ei tartte käydä jos ei tahdo, mutta ei kerrota kuka maksaa. No, me duunarit maksamme heidän elämisen.

Juuri nyt olen sitä mieltä että Suomessa ei ole yhtään työssäkäyvien puoluetta. Verotus on vain noussut entisestään ja persuista tuli kokoomus. Ei ole vaihtoehtoa jos tahtoo äänestää verotuksen keventämistä ja velanoton vähentämistä. 

Vierailija
72/119 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purralla on kaksi vuotta aikaa ojentaa mikrofoni Orpolle aina kun leikataan Kokoomuksen listalta.

Tosi on se, että Suomelta on rahat loppu, ja velkakatto ei ole kaukana. Kysymys on, minkä puolueen listojen mukaan leikataan jatkossa. Ajattelen, ettei Suomessa ole puoluetta, jonka talousosaamisella saa suomen talouden nousuun. Meistä tulee kreikka ja itä-eurooppa. 

Vierailija
73/119 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy vielä todeta, että Kokoomuksen äänestäjät ovat tyytyväisiä leikkauksiin. Se näkyi heidän kannatuksestaan. Saivat mitä tahtoivat. Persut eivät. 

Vierailija
74/119 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko politiikka siis ukkolan(kin) mielestä loputon missikisa tai seuraajienkeräämiskisa vai yhteisten asioiden hoitoa kuten ennen sanottiin? 

Mitä tulee maasta tai maailmasta jos kaikki keskittyy vain viime hallituksen tavoin maksimoimaan oman suosionsa aina vaan tyhmenevän vallan vahtikoiran (myös ukkola itse) hurratessa vieressä?

Isoa laskua seuraa aina iso kitinä kun se pitää maksaa takaisin. Ei tuo ole purran vika, eikä purran vika ole sekään että ukkolankin työpaikka media vyöryttää täysillä syyn kaikista talousongelmista nykyhallituksen ja varsinkin persujen niskaan, vaikka esim. kokoomuksen toimittajataustainen sanni siellä eniten köyhien tukiaisia on leikannut sosiaaliministerinä.

Mutta median sisäinen idioluutio se vaan etenee, ja nuo ylpeästi jatkaa samoilla kiskoilla rotkoon asti. 

Vierailija
75/119 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa joku puolue ottaisi hoitaakseen sen, että lopettaa lääkäriliiton mahdollisuuden päättää yksin lääkärien koulutusmääristä. Lisäksi ulkomaiset opiskelijat kaikilta aloilta voisi velvoittaa tekemään 5-10 vuoden työuran Suomessa kuten Arabiemiraateissa. T

Minäkin äänestin persuja, koska vanhat työväen puolueet eivät ole enää työväen puolella, ja keskiluokan sekä yrittäjien verotus on kestämätön. Entiset työväenpuolueet ovat sitä mieltä, että töissä ei tartte käydä jos ei tahdo, mutta ei kerrota kuka maksaa. No, me duunarit maksamme heidän elämisen.

Juuri nyt olen sitä mieltä että Suomessa ei ole yhtään työssäkäyvien puoluetta. Verotus on vain noussut entisestään ja persuista tuli kokoomus. Ei ole vaihtoehtoa jos tahtoo äänestää verotuksen keventämistä ja velanoton vähentämistä. 

Ja vasemmistoa äänestämällähän ne velat katoaa ja ongelmat ratkeaa että "puf" vaan. Vähän kuten juuso joka heitti päärynän seinään, kuului vaan puf ja se päärynä katosi kokonaan. Noin se vasemmistommekin ratkoo valtion isot ongelmat. Puf ja ongelmat katoaa. 

Vierailija
76/119 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko politiikka siis ukkolan(kin) mielestä loputon missikisa tai seuraajienkeräämiskisa vai yhteisten asioiden hoitoa kuten ennen sanottiin? 

Mitä tulee maasta tai maailmasta jos kaikki keskittyy vain viime hallituksen tavoin maksimoimaan oman suosionsa aina vaan tyhmenevän vallan vahtikoiran (myös ukkola itse) hurratessa vieressä?

Isoa laskua seuraa aina iso kitinä kun se pitää maksaa takaisin. Ei tuo ole purran vika, eikä purran vika ole sekään että ukkolankin työpaikka media vyöryttää täysillä syyn kaikista talousongelmista nykyhallituksen ja varsinkin persujen niskaan, vaikka esim. kokoomuksen toimittajataustainen sanni siellä eniten köyhien tukiaisia on leikannut sosiaaliministerinä.

Mutta median sisäinen idioluutio se vaan etenee, ja nuo ylpeästi jatkaa samoilla kiskoilla rotkoon asti. 

Aamen. Purran vika on kuitenkin Kokoomuksen leikkaukset. Persujen tahtomia leikkauksia ei ole juuri mennyt läpi. 

Vierailija
77/119 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa joku puolue ottaisi hoitaakseen sen, että lopettaa lääkäriliiton mahdollisuuden päättää yksin lääkärien koulutusmääristä. Lisäksi ulkomaiset opiskelijat kaikilta aloilta voisi velvoittaa tekemään 5-10

Vasemmistoa äänestämällä päästään nopeammin IMF:n holhoukseen. Se on siunaus tälle maalle, joka on kaverikorruption keidas. 

Vierailija
78/119 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistoa äänestämällä päästään nopeammin IMF:n holhoukseen. Se on siunaus tälle maalle, joka on kaverikorruption keidas. 

Vierailija
79/119 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha tässä on perussuomaisia päättäjiä syyttää. Kyllä kansalaiset itse äänestivät vääriä puolueita.

Olen tästä osittain samaa mieltä. Oikeistoa äänestämällä tulee oikeistolaista politiikkaa. Ainakin yhteiskuntaopin opetuksen tasoa voisi olla hyvä tarkistaa? 

Vierailija
80/119 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy vielä todeta, että Kokoomuksen äänestäjät ovat tyytyväisiä leikkauksiin. Se näkyi heidän kannatuksestaan. Saivat mitä tahtoivat. Persut eivät. 

Tai sitten ei ole mutta ei taatusti äänestä vasureita vaikka kokoomus hölmöilisikin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän