Ideoita maantienvärisiin hiuksiin
Mitä muuta niille voisi tehdä kuin sitä ainaista vaaleaa raitaa? Eli kun oma väri ei näytä hyvältä ja saa sairaan näköiseksi. Jotain vaihtelua haluaisin, mutta ei sellaista väriä mitä on kovin työlästä ylläpitää. Tumma väriä olisi kiva, mutta juurikasvu tekee niin nopeasti kaljuuntuvan näköiseksi.
Mitä te muut teette hiuksille? Kuinka monta astetta kannattaisi poiketa omasta sävystä? Nyt minulla on yhden asteen tummenpi kevytväri, mutta siinäkin tulee aika pian kulahtaneen näköinen juurikasvu.
Kommentit (22)
Kiitos sinulle joka suosittelit L'orealin Magic Touchia - taidan rohkaistua kokeilemaan sitä nyt ensialkuun!
Saa nähdä kokeilenko myös jotakin uutta väriä, esimerkiksi punertavaa sävyä.
Kiitos muillekin kommentoijille hyvistä ideoista!
Ja mielestäni maantienvärisissä hiuksissa ei ole mitään vikaa jos ne sopii. Nehän ovat tyylikkäät! Monella mallillakin on maantienväriset hiukset. Itselläni vain sattuu olemaan "vahvat piirteet" mitkä vaatii enemmän kontrastia. Minulla on perheessä monella mustat hiukset ja he näyttävät etenkin ruskettuneena siltä kuin olisivat lämpimämmistä maista kotoisin. Minullekin sopii tummat hiukset, mutta satuin saamaan geenilotossa maantienväriset.:D Tummilla hiuksilla näytän näyttävältä espanjalaiselta kaunottarelta, kun taas maantienvärisillä olen vaatimaton hiirulainen.
-Ap
Olen värityypiltäni clear winter ja minulle sopii korkea kontrasti. Mielestäni näytän paremmalta kun myös hiuksissa on korkea kontrasti.
-Ap