Lapseni saamat synttäriruuat
Rskarilaverin isä oli järjestänyt lapselleen synttärit liikuntafirman tiloissa. Ihan kiva paikka ja lapsille ohjelmaa. Kuitenkin isä oli tuonut "herkkuja" jotka tuotiin itse
Pillimehuja
Raksuja
Pipareita
Mummo oli tilannut kalliin synttärikakun
Karkkia
Meidän Kaapo ei saa syödä juuri mitään noista. Meillä on kotona vähähiilihydraattinen dieetti. Syömme vain lihaa ja kalaa ja munaa ja eläin rasvaa ja marjoja ja kaaleja jne. Emme koske pullaa tai hiilihydraateihin yleensä. Eikä hedelmiin.
Millan isälle olin kertonut muttei ollut Kaapolle sopivaa lihaa jne. Kaapo oli syönyt jopa kakkua ja raksuja. Paha olo oli.
Tarjotksa hiilihydraatitonta Kaapolle.
Kommentit (29)
Teen Kaapolle aina koulurväät. Mukana pihvi tai kalaa tai munaa ja marjoja.
On tarjolla vähähiilihydraattivifeoita Millan isä olisi voinut lukea mitä Kaapolle tarjotaan.
Kaapon äiti voi mennä muualle sepittämään näitä väkisin keksittyjä juttujaan.
Enkkupuolella on lasten tarjoilua juhliin. Ei hh
Miksi tarjota lapsille makea. Voisi laittaa vähä hh pöydän. Jossa lihaa ja kalaa ja munia ja rläintasvoja ja kurkku ja kaalisuikaleita. Millan mummi turhaa teki kakun. Voi tehdä lihakakun.
Millan isä olisi voinut jättää Kaapon kutsumatta, niin olisi säästytty näiltä ongelmilta
Hankalaa kun ruoka rajoitteita valita joka vieraan mukaan tarjottavat. Olikin herkkupöytä heillä, ei ruoka juhlat, olisiko joku eväs Kaapolle mukaan juhliin. Mun serkun pojalla on koska on vakava allergia ettei tarvi sairaalaan juhlista lähte.
Oon nelivuotias oppimaan innokas, jain nime oudoiman Kaapo.
Vierailija kirjoitti:
Yritä osua oikeisiiin näppäimiin.
Niin, vaikea ymmärtää sekasotkua!
Jos ei pysyt syömään kuten normaalit ihmiset niin kannattaa olla omat eväät mukana tai sitte jättäytyä pois pippaloista!
Raksuja? Kissanruokaako siellä on tarjottu? Oliko se vielä jotain halpaa markettiruokaa missä on viljaa ja lihapitoisuus ehkä 10%, olisi ostanut kalliimpia raksuja eläinkaupasta niin olisi ollut Kaapolle viljatonta lihaisaa ruokaa.
Meillä on aina pari kiloa pannulla ruskistettuja pekoniviipaleita jääkaapissa ja viitisen kiloa suikaloitua kaalia. Siitä laitetaan lapsille purkilliset mukaan kun lähtevät kouluun tai synttäreille. Rapea pekoni on hyvää kylmänäkin. Lihatonta päivää ei lapsilla saa olla.
Noudattaako Kaapo luolamiesdieettiä?
Lihakakku🙄
Juu, vieraathan sen päättää mitä joku tarjoaa omissa juhlissaan...
Kaapo olisi voinut tuoda omat lihat ja läskit mukanaan. Varsin vaikea järjestää noita.