Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kauniit naiset ihastuvat aina komeisiin miehiin eivätkä meihin kiltteihin?

Vierailija
14.04.2025 |

Tuntuu epäreilulta. 

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis nainen ja minulla on kiltti, komea mies. 

Vierailija
42/68 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on yhtä vanha trolli kuin koko palsta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä samaa länkytetään ihan riittävästi, olisiko syytä keksiä muuta mielekästä ajateltavaa?

Vierailija
44/68 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö miksi Ap haluaa kauniin naisen eikä kilttiä?

Miksi lyhyt nainen haluaa pitkän miehen eikä lyhyttä? Miksi lihava nainen haluaa treenatun miehen eikä lihavaa? Miksi köyhä nainen haluaa rikkaan miehen eikä köyhää? 

No saahan sitä haluta, mutta turha kitistä epäreiluudesta jos haluaa itseään paremman. Jos et sinä halua rumaa kumppania, niin miksi kuvittelet muiden haluavan?

Pituus on sikäli eri asia, ettei lyhyt nainen ole useimpien miesten mielestä mitenkään epämiellyttävä. Mutta lähes kaikki preferoivat hyvännäköisiä ja normaalipainoisia.

Vierailija
45/68 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltit on yleensä vaisuja, tuskin välittävät ulkoisesta olemuksestaan, jo normaali henkilökohtainen hygienia on suotavaa, 

Vierailija
46/68 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kiltti, mukava, fiksu ja komea mies. Rikaskin jopa. Olen kaunis nainen. 

Vierailija
47/68 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap siis haluaa kauniin naisen mutta nainen ei saisi haluta komeaa miestä? 

Minusta tuo kuulostaa epäreilulta ajattelulta. 

Vierailija
48/68 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lyhyt nainen haluaa pitkän miehen eikä lyhyttä? Miksi lihava nainen haluaa treenatun miehen eikä lihavaa? Miksi köyhä nainen haluaa rikkaan miehen eikä köyhää? 

No saahan sitä haluta, mutta turha kitistä epäreiluudesta jos haluaa itseään paremman. Jos et sinä halua rumaa kumppania, niin miksi kuvittelet muiden haluavan?

Pituus on sikäli eri asia, ettei lyhyt nainen ole useimpien miesten mielestä mitenkään epämiellyttävä. Mutta lähes kaikki preferoivat hyvännäköisiä ja normaalipainoisia.

"nO sE oN eRi aSiA" ja naisselittelyä perään 🤣

Vierailija
49/68 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ihastuvat noin kaksi kertaa nihkeämmin kuin miehet: "Sex differences in romantic love: an evolutionary perspective" ( https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC11849325/ ) eli kaunottarilla on enemmän aikaa erotella jyvät akanoista. Rumapainoisten on heti otettava se mies jonka saa.

Vierailija
50/68 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska on olemassa komeita JA mukavia miehiä. En periaatteesta käytä kiltti-sanaa. 

Totta. Kukaan ei oikeasti halua ihmistä joka alistuu liian kiltteyden vuoksi. Ei ole mielipidettä yms. 

Vierailija
51/68 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat pinnallisia. Olen huomannut tämän. Ulkonäön lisäksi niillä on hirveästi muitakin vaatimuksia miehelle. 

Vierailija
52/68 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset itse ihastu mukaviin ja tavallisiin naisiin?

Vierailija
53/68 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat pinnallisia. Olen huomannut tämän. Ulkonäön lisäksi niillä on hirveästi muitakin vaatimuksia miehelle. 

Ja miehet eivät ole pinnallisia, koska haluavat kauniin, nuoren, työssäkäyvän, alistuvan ja seksihullun neitsyen? Palstalta olen oppinut, että 99% miehistä tyytyy puolisoonsa. Ihana suhde!

Vierailija
54/68 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska on olemassa komeita JA mukavia miehiä. En periaatteesta käytä kiltti-sanaa. 

Miksi et käytä?

Vierailija
55/68 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

''Miksi lyhyt nainen haluaa pitkän miehen eikä lyhyttä? Miksi lihava nainen haluaa treenatun miehen eikä lihavaa? Miksi köyhä nainen haluaa rikkaan miehen eikä köyhää?''

No miksiköhän lihava mies vaatii laihan naisen? Miksi pitkät miehet haluavat mieluiten lyhyitä naisia? Miksi ruma mies haaveilee päivät pitkät kauniista naisesta? Niin miksi, selitäpä tuo. Miksi juuri miehiltä tulee aina näitä samoja ulkonäköjankkauksia?

Vierailija
56/68 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä "puute" on ulkonäön lisäksi myös loogisen päättelykyvyn heikkoudessa.

Miksi itse haluat kauniin naisen.. etkä vaan "kilttiä" tms.

Minä en haluaisi kilttiä miestä enkä halua olla kiltti nainen. Enkä halua kasvattaa lapsestani kilttiä. Hyvät käytöstavat haluan opettaa ja muiden ihmisten arvostusta ja empatiakykyä.. Mutta jos on vaan "kiltti" se piirre voi olla riesaksi elämässä.. Liian kiltti ei uskalla puuttua vääryyteenkään ja suostuu kaltoinkohteluun... eikä välttämättä ole muutenkaan rohkea elämässä..

Mitä sillä kiltillä nyt sitten tarkoitetaan.. itselle tulee mieleen tottelevaiseksi koulutettu.. sellaista piirretta odottaa opaskoiralta muttei välttämättä puolisolta, jollei ole narsisti.

Vierailija
57/68 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kopioitu muusta keskustelusta. Minulla häiriköt vaikeuttaneet elämää jo kymmenen vuotta: 

Itsellä aivan pahimmat seurustelukokemukset on olleet ujojen, yksinäisten ja epäsosiaalisten miesten kanssa. Juuri näiden, jotka kutsuvat itseään kiltiksi.

Yhteensä parin edellämainitun kaltaisen kanssa olen yrittänyt seurustella. Molemmat suhteet kaatuneet miehen sairaaseen aiheettomaan mustasukkaisuuteen, ja päätyneet miehen harjoittamaan vainoamiseen.

Vierailija
58/68 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen ollut ihastunut kilttiin mieheen, ikävä kyllä olen itsekin kiltti nainen eikä edes kiltit miehet ihastu kiltteihin naisiiin, he ihastuu kauniisiin naisiin. Epäreilua. 

Näin miehenä pakko todeta, ettet ole ihan väärässä.

Vierailija
59/68 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset sanovat yhtä ja tekevät toista. Se tuttu kuvio siis. 

Naiset eivät oikeasti välitä miehen varallisuudesta, mutta päätyvät vain ihan sattumalta yhteen rikkaiden miesten kanssa.

Vierailija
60/68 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota sinkkuäiti ja ala aisuriksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi