Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kumppani 35+ naiselle enää?

Vierailija
14.04.2025 |

Olen aina halunnut vain olla rakastava vaimo ja äiti. Nuoruusvuodet meni törmätessä joka seinään sillä lapsuudenkoti oli traumaattinen, nuorena aikuisena taas vei ajan pitkä parisuhde joka ei johtanut mihinkään, ja sitten siitä toipuminen.

Olen kivannäköinen ja tällaisenaan löytyisikin seuraa vaikka kenestäkin miehestä, mutta haluaisin nimenomaan miehen joka tajuaa erilaista taustaa ja sellaista elämänkatsomusta joka on irrallaan oikeastaan mistään yhteiskunnan tavoitteellisuudesta. Komeat ja töitä tehneet haluaa minut ulkonäön perusteella mutta ihmettelevät missä mun oma urahistoria. Olen aktiivisesti kiinnostunut niistä joilla ei moisia ajatuksia ole rasitteena mutta heillä on harhoja jostain starasta joka tulee noutamaan pojan neitsytkammaristaan täydellisenä Barbiena. En ole kiinnostunut harhoistakaan.

Uskotaanko tämän ikäisenä enää romansseihin? Minä ainakin uskon.

Kommentit (147)

Vierailija
1/147 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

",Olen kivannäköinen ja tällaisenaan löytyisikin seuraa vaikka kenestäkin miehestä"

Laske rimaa, siinä sinulle vastaus.

Vierailija
2/147 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

",Olen kivannäköinen ja tällaisenaan löytyisikin seuraa vaikka kenestäkin miehestä"

Ai laske rimaa siitä että haluaisi ihmisen joka ei ole pinnallinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/147 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hippipiireihin yrittämään vaan. 

Vierailija
4/147 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai laske rimaa siitä että haluaisi ihmisen joka ei ole pinnallinen?

Tuossa iässä ei ole niin paljon pinnallisuutta kuin nuorena. Miehetkin valikoi luonteen eikä ulkonäön mukaan. Ehkä apssa ei ole sitä luonnetta tarpeeksi.

Vierailija
5/147 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä tuollaisia miehiä on..mutta aika hardcorehippipiireihin pitää mennä, jos haaveilet elämästä jossa kumpikaan ei tee työtä, mutta ei ole ihan sekaisin muuten. Omavaraisella maatilalla sitä työtä kyllä sitten riittää.

Vierailija
6/147 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Komeat ja töitä tehneet haluaa minut ulkonäön perusteella mutta ihmettelevät missä mun oma urahistoria. "

Tuota on kyllä aika vaikea uskoa. Suurimmalle osalle miehistä naisen urahistoria on parisuhdetta muodostettaessa täysin yhdentekevä seikka. Joskus uraohjusmaisuus on jopa negatiivinen asia.

Vierailija
7/147 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä tuollaisia miehiä on..mutta aika hardcorehippipiireihin pitää mennä, jos haaveilet elämästä jossa kumpikaan ei tee työtä, mutta ei ole ihan sekaisin muuten. Omavaraisella maatilalla sitä työtä kyllä sitten riittää.

Mitä jos on tuollainen kuin AP mutta olis ihan OK sen kanssa että miehellä on oma metsäläiskultti?

Ihan vaan ohi kyselen

Vierailija
8/147 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo liian vanha äidiksi.

Vierailija
9/147 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten aloituksia on niin vaikea ottaa vakavasti, puhuvat asioista mutta eivät toimi tai tavoittele puheidensa asioita. Naiset eivät tiedä mitä haluavat. Tänään tätä, huomenna tuota, mutta mikään ei koskaan riitä.

Vierailija
10/147 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten aloituksia on niin vaikea ottaa vakavasti, puhuvat asioista mutta eivät toimi tai tavoittele puheidensa asioita. Naiset eivät tiedä mitä haluavat. Tänään tätä, huomenna tuota, mutta mikään ei koskaan riitä.

Kai ymmärrät että naiset eivät ole mikään yksittäinen toimija? Jos et niin tuskin olet kenenkään kohderyhmää.

Vierailija
11/147 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olisin vielä kolmevitonen. Kuulostat unelmalta. Olin aviossa ikävuodet 28-63 hyvin kuvaamasi taustan omanneen naisen kanssa. Se loppui vaimon kuolemaan syöpään. Nyt on vain muistot.

Avoimin silmin liikkeelle. Toivotan sinulle Onnea etsintään.

M 66v

Vierailija
12/147 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluavatko kaikki tuntemasi miehet kaikessa samaa kuin sinä? 

Vierailija
13/147 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Komeat ja töitä tehneet haluaa minut ulkonäön perusteella mutta ihmettelevät missä mun oma urahistoria. "

Tuota on kyllä aika vaikea uskoa. Suurimmalle osalle miehistä naisen urahistoria on parisuhdetta muodostettaessa täysin yhdentekevä seikka. Joskus uraohjusmaisuus on jopa negatiivinen asia.

Hyvin usein ne miehet ovat sitten sovinisteja tai muuten raskaita tyyppejä. 

Vierailija
14/147 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisenä et tee enää miehellä mitään. Hanki joku kotieläin ja nauti elämästäsi yksin ja pariutuneiden ystäviesi kanssa.

Vierailija
15/147 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä hippeilystäkään. Joku punkkarinrämä voisi mennäkin mutta ovat aikoja sitten möhjänneet päänsä.

AP

Vierailija
16/147 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai ymmärrät että naiset eivät ole mikään yksittäinen toimija? Jos et niin tuskin olet kenenkään kohderyhmää.

Ne spermaviemärit puhuu sujuvasti täällä aina "Miehistä" kun haukkumaan päästään. Miksi se ei toimi toisinpäin?

Vierailija
17/147 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yritä olla kenenkään kohderyhmää, olen vain pieni mitätön oma itseni niinkuin kaikki muutkin. Ei meillä ole mitään merkitystä universumin kannalta. Vähemmän puhetta ja enemmän hyviä tekoja.

Vierailija
18/147 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidä hippeilystäkään. Joku punkkarinrämä voisi mennäkin mutta ovat aikoja sitten möhjänneet päänsä.

AP

Joo no sitten sinulla on ongelma. Tsempiä yksinäiseen elämääsi!

Vierailija
19/147 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seniorikerhosta.

Vierailija
20/147 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne spermaviemärit puhuu sujuvasti täällä aina "Miehistä" kun haukkumaan päästään. Miksi se ei toimi toisinpäin?

Minä en puhu kenestäkään noin, eivätkä puhu muutkaan korvienvälistä kivasti toimivat ihmiset.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi