Ex tekee uuden kanssa kaiken mitä mun kanssa ei suostunu
Remontoi, liikkuu, käy ulkomailla, hommaa kaikille lapsille huoneet. Noin niinku esimerkiksi.
Vuosia puhuin millon mistäkin remontoinnista. Omista huoneista lapsille. Kävelylle lähtemisestä. Ulkoille menemisestä.
Eikä mitään koskaan tapahtunut.
Nyt uuden naisen kanssa tekee tätä kaikkea.
Eipä sillä, parempi kaikille näin.
Kommentit (113)
Että kaikki miehet on tyhmiä pässejä- vähän kun saa kosteikolla kävästä, niin heti kompassin nyörit avautuu..
Vierailija kirjoitti:
Se on sitä alkuhuumaa. Täytyy vielä pitää kulissia yllä mahtavana tyyppinä. Samalla selittää nyxälle, kuinka hienoa on nyt hänen kanssaan tehdä kaikkea tätä, kun sinun kanssasi ei koskaan voinut, kun et ollut kiinnostunut mistään hänen ehdottamastaan. Siitä se parissa vuodessa taantuu samanlaiseksi sohvaperunaksi kuin mikä on oikeasti ollutkin. Puhun kokemuksella. Olen ollut se nyxä.
En usko. Luulen että jän saa uudelta puolisolta myös huomiota ja rakkautta ja näin ollen myös jakaa sitä ja on aktivoitunut koska yksinkertaisesti voi paremmin. Luulen että ette vain ole sopineet toisillenne. Ihminen hakee tasaverista kumppania elämään ja sen löydettyä pitää siitä kiinni. Tämä ei ole vain toisen sukupuolen tapa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi on ehkä sitten se elämän suuri rakkaus ja sinä et ollut.
Remontti ja kävelylle lähtö = suuri rakkaus?
Olen eri, mutta miksei voisi olla ei kaikki tarvitse lomia. kultaa ja muuta täytettä elämään voidakseen olla onnellinen toisen kanssa. Ehkä juuri tästä onkin ollut kysymys. Heillä arvot kohtasvat toisin kuin eksänsä kanssa.
Se kriittinen ero on siinä että teidän suhteessa sinä johdit ja uudessa suhteessa exäsi johtaa (sinun johdollasi eli sinua matkien xD)
Olen myös itse kokenut tuon, että ex tekee uudessa suhteessaan asioita, joita ei minun kanssa tehnyt. Jotenkin huvittavaa. En ole mitenkään katkera, vaan Itselläni on nyt hyvä suhde. Ex tuntuu lähinnä pelleltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi on ehkä sitten se elämän suuri rakkaus ja sinä et ollut.
Remontti ja kävelylle lähtö = suuri rakkaus?
Itse asiassa kyllä.
onkos nk. ex ikinä ollut muuta kuin pumpulikuvitelma ja perässä kirkumisen tuote? ei ole.
häiriintyneet kehittää näitä valehdellakseen ympärilleen. ja itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Huono parisuhde voi oikeasti kuormittaa niin paljon, että se lamaannuttaa ihmisen ja estää tekemästä mainitsemiasi asioita.
Juuri näin. Olin aikanaan naisen kanssa suhteessa 10 vuotta ja hän vaati ja omasta mielestään tämä vaatiminen oli sitä että hän joutui tekemään kaiken vaikka käytännössä minä ne hommat aina tein. Tämä oli todella kuluttavaa ja lamaannuttavaa. Ihmettelen nyt että jaksoin sitä pompottamista niin pitkään vaikka viimeiset vuodet olin tämä täällä paljon puhuttu "saamaton" mies koska en vain enään jaksanut sitä asetelmaa. Suhde vaatii onnistuakseen molempien rehellisyytyä ja rasapuolusta panostamista.
varsinkin naikkoset kehittävät sellaisi kuvitteellisiä exiä j ajonkun ajna jälkeen onkin mediassa luhistuva draama kyhätty.
täytyy siis hankkia joku jonka kanssa voisi häiritä kun iskeminen ja muu ei onnistunut, kaikki mieskohteet eivät ole noin tyhmiä. yleensä sellainen on poliisi asia; rikoslaissa, se pitäsi naikkoselle olla selvää.
Jos lapset asuvat molempien luona vuoroviikoin, on eksällä nyt varmaankin enemmän aikaa palautua ja harrastaa.
Mun ex-vaimo on ollut ex jo yli 20 vuotta. Hyvä niin. 8 vuotta se yritti saada mua tossunsa alle, siinä onnistumatta. Kaikki olisi pitänyt tehdä päin persettä hänen mieliksi, eikä niin kuin hyvä olisi tullut. Hullu. Nyt sillä on ollut kaikki nämä vuodet ja vuosikymmenet sellainen pienikaluinen perässä vedettävä ukko, joka tekee kaiken kiltisti, kuten pirttihirmu ja sen suku määrää. On niin nöyrää poikaa, ettei muija suutu, ota eroa ja vie mukanaan yli puolta omaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Että kaikki miehet on tyhmiä pässejä- vähän kun saa kosteikolla kävästä, niin heti kompassin nyörit avautuu..
Gold digger.
Hah, totta. Ehkä sitä nyxää ei välttämättä edes suuremmin kiinnosta rempat ja reissut, mutta mies tyrkyttää niitä hänelle nyt kun on oppinut että näitä naiset aina vaatii. On minullekin koetettu pakottaa vaikka mitä, mistä miesten exät ovat tykänneet.