Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex tekee uuden kanssa kaiken mitä mun kanssa ei suostunu

Vierailija
13.04.2025 |

Remontoi, liikkuu, käy ulkomailla, hommaa kaikille lapsille huoneet. Noin niinku esimerkiksi.

Vuosia puhuin millon mistäkin remontoinnista. Omista huoneista lapsille. Kävelylle lähtemisestä. Ulkoille menemisestä.

Eikä mitään koskaan tapahtunut.

Nyt uuden naisen kanssa tekee tätä kaikkea.

Eipä sillä, parempi kaikille näin.

Kommentit (113)

Vierailija
21/113 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusi on ehkä sitten se elämän suuri rakkaus ja sinä et ollut.

Remontti ja kävelylle lähtö = suuri rakkaus?

Ihminen, jonka kanssa haluaa tehdä aivan kaikkea, toisin kuin ap: n kanssa.

Vierailija
22/113 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin ennen eroa aina väsynyt. Olin papin aamenen jälkeen lihonut yli 20 kg ja en jaksanut mitään tehdä.

Erossa rahat loppui. Sitä laihtui, kun söi puoli vuotta kauraouuroa, olin lasten kanssa ulkona, kun ei ollut varaa mihinkään muuhun.

Nyt ex on 3.tta kertaa naimisissa. On jatkuvasti poissa, kuopus asuu vaimo nro 3.n luona.

Kuopus kirjoitti nyt, toivotaan pääsee opiskelemaan, mutta kuopus tykkää asua siellä ja mm haluaisi tehdä siellä myös uran

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/113 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen vanhassa kodissani. Erosta tulee kesällä kaksi vuotta.

Exäni siellä nyxänsä kanssa laitto puutarhaa.

Puutarhaa johon minä olen istuttanut kaikki kasvit ja puut.

Mukavalta nyxä vaikutti ja exä näytti parhaat puolensa. Tapasimme ensimmäistä kertaa.

Olen erittäin tyytyväinen että nyxä on puutarha ihminen. Tulee hoitamaa puutarhaani silkkihansikkain.

Kerroin mitä kasveja ja puita oli missäkin.

Mitä parasta oli että exä aktiivisesti autto puutarhassa.

Exä omistaa nyt talon ja tietty tontin. Nyxä käy siellä viikonloppusin.

Toivon ettei säästäväisenä miehenä pistä nyxää maksamaan kuluja mitä puutarhan laitto maksaa.

Exäni oli valehtelematta saita, ja veti aina kotiinpäin.

Vaikka emme olisi eronneet niin itse en olisi jaksanut yksin enää hoitaa sitä puutarhaa kauvaa ja käydä nyt vanhemmiten töissä.

Meidän rakkaustarinamme on ohi, ja olihan meilläkin alussa pitkä aika että tehtiin mitä toinen halusi ja toivoi.

Kyllä 30 vuoteen mahtuu kaikenlaista.

Elämä tapahtuu ja muutoksia tulee.

Ap älä jää miettimään turhia. Noi asiat mitä olet luetellut esm liikkuminen niin sitä voi harrastaa yksinkin.

Sinun aikasikin tulee tavata uusi rakkaus. Ja alkuhuumassa sitten teettekin kaikkea yhdessä.

Vierailija
24/113 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

We are different people with different people

Vierailija
25/113 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusi on ehkä sitten se elämän suuri rakkaus ja sinä et ollut.

Remontti ja kävelylle lähtö = suuri rakkaus?

Ei me tiedetä ihmisen sielunliikkeistä.

Voin käydä kävelyllä kaverin kanssa tai elämäni rakkauden kanssa, etkä sinä tiedä

minun tunteistani sillonkaan yhtään mitään.

Vierailija
26/113 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä niin. Ihminen kehittyy.

Teidän suhteenne opetti teille

kummallekin asioita. 

Vierailija
27/113 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ehdotin aina matkoja paikkoja missä tykkäisin käydä. Pariisi, Krotatia, Islanti, jne. Mies ei ikinä suostunut lähtemään, ei kiinnosta. Nyt eron jälkeen on käynyt uuden naisen kanssa kaikki nuo paikat, lapsilta aina kuulen. Ja miks just nuo mun haluamat paikat..

Onnittele itseäsi että pääsit hänestä eroon.

Vierailija
28/113 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä aliarvioida petipuuhien merkitystä miehen motivaatiolle tehdä erilaisia asioita. Vaihtokauppaa vaikka ei sitä myönnetä julkisuudessa.

Vierailija
29/113 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä suhteen alkuhuumassa eksäsi on saanut energiapiikin ja saa valtavasti aikaan. Tai ehkä hänen uusi naisensa on paljon aktiivisempi kuin sinä, ja sitä kautta saanut sytytettyä tulen eksäsi perseen alle, ja hänkin on alkanut aktiivisemmaksi :)

Vierailija
30/113 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä aliarvioida petipuuhien merkitystä miehen motivaatiolle tehdä erilaisia asioita. Vaihtokauppaa vaikka ei sitä myönnetä julkisuudessa.

Myös toisinpäin. En usko monenkaan naisen jättäneen miestä jonka kanssa oikeasti saa aina tai ainakin usein.

Vierailija
31/113 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin eilen vanhassa kodissani. Erosta tulee kesällä kaksi vuotta.

Exäni siellä nyxänsä kanssa laitto puutarhaa.

Puutarhaa johon minä olen istuttanut kaikki kasvit ja puut.

Mukavalta nyxä vaikutti ja exä näytti parhaat puolensa. Tapasimme ensimmäistä kertaa.

Olen erittäin tyytyväinen että nyxä on puutarha ihminen. Tulee hoitamaa puutarhaani silkkihansikkain.

Kerroin mitä kasveja ja puita oli missäkin.

Mitä parasta oli että exä aktiivisesti autto puutarhassa.

Exä omistaa nyt talon ja tietty tontin. Nyxä käy siellä viikonloppusin.

Toivon ettei säästäväisenä miehenä pistä nyxää maksamaan kuluja mitä puutarhan laitto maksaa.

Exäni oli valehtelematta saita, ja veti aina kotiinpäin.

Vaikka emme olisi eronneet niin itse en olisi jaksanut yksin enää hoitaa sitä puutarhaa kauvaa ja käydä nyt vanhemmiten töissä.

Meidän rakkaustarinamme on

Miten joku pystyy olemaan noin onnellinen juuri eksän puolesta?

Kuulostaa tuollaiselta vallan käytöltä vielä suhteen jälkeenkin: Että eksä ja sen nyksä hoitaa sinun puutarhaasi tietyllä sinun toivomallasi lailla. Jotain kummallista kontrollointia ja vahtimista tuo on. 🥶

Oletko irrottautunut tuosta entisestä suhteesta?

Vai oletko tosiaan pyyteetön? Ja elät omaa elämääsi?

Ollaan kyllä monenlaisia, me ihmiset.

En pystyisi tuollaiseen, että

määrittelisin päässäni, miten eksän pitää toimia nykyisen kanssa.

Vierailija
32/113 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastunut ja halua panostaa suhteeseen. Älä mieti sitä. 

Vierailija
33/113 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme. Sinun kanssasi ne asiat olisi menneet riitelyksi, mutta nyxä on toistamaata. Hänen kanssaan miehen on mukava tehdä asioita. Plus että nyxä itsekin osallistuu kustannuksiin toisin kuin sinä teit.

Vierailija
34/113 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuesitystä. Pari vuotta ja se ei tee enää mitään. 

Vierailija
35/113 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero on todennäköisesti siinä, että teidän suhteessa sinä ehdotit noita asioita. Uudessa suhteessa hän ehdottaa noita ja uusi nainen on seurailija koira.

Tämä on hyvin yleinen dynamiikka eronneissa liitoissa. Ensimmäinen liitto hajoaa siihen, että nainen on alfa, ja mies nuriseva taapero. Sitten uudessa liitossa mies kanavoi tämän alfanaisen energiaa tähän uuteen liittoon, eli käytännössä larppaa ykkösvaimoaan :D 

Vierailija
36/113 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lohduttaa, olen ollut itse yhdessä miehen kanssa joka oli varsinainen puuhapete alkuun. Halusi reissata ja tehdä jos ja mitä. Ja tiedän yhteisten tuttujen kautta että enää harmitti että minua kosittiin hyvin pian kun exä odotteli turhaan vuosia. 

No ei sillä, alkuhuumassa larpattuaan mies laiskistui ja palasi vanhoihin uomiinsa eikä edes sitten jaksanut viedä vihille asti. Eli älä vertaile pitkää suhdettasi miehen tuoreeseen. Miehellä varmaan paine pitää nainen jonka vuoksi esittää nyt erilaista ihmistä. Se ei jättänyt asioita tekemättä sinun takiasi vaan omaa laiskuuttaan ja sama tulee toistumaan uudessakin suhteessa kunhan nainen on ankkuroitu.

Vierailija
37/113 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ehdotin aina matkoja paikkoja missä tykkäisin käydä. Pariisi, Krotatia, Islanti, jne. Mies ei ikinä suostunut lähtemään, ei kiinnosta. Nyt eron jälkeen on käynyt uuden naisen kanssa kaikki nuo paikat, lapsilta aina kuulen. Ja miks just nuo mun haluamat paikat..

Nuo on sellaisia paikkoja, jonne moni haluaa. Ehkä nykyinen on halunnut noissa käydä. Mullekin nuo on ollut matkakohteita, jonne olen halunnut ja joissa olen käynyt. 

Vierailija
38/113 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, jossain vaiheessa ne ykkösvaimon ideat ehtyvät, ja miehen täytyy alkaa käyttämään omia ideoitaan.

"Ostetaanko mopo"

"Mennään hoploppiin"

"Mennään eräkämpälle"

Ja tässä vaiheessa se kakkosnainen alkaa nyrpistelemään nokkaansa, kun ei ollutkaan enää ykkösvaimon laatuideoita tarjolla.

Jotenkin surullista myös tuo, etteivät ne kakkosnaiset tajua, mistä se miehen persoona kumpuaa. Että he tavallaan lämmittelevät sen ykkösvaimon persoonassa, josta mies on vaan etäinen heijastus.

Vierailija
39/113 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussetti narsistille. Hän turhauttaa kumppaninsa ja sitten "in your face!" tekee uuden kanssa juuri niitä, mitä olet vuosia sanonut haluavasi. Toinen heille tyypillinen toimintatapa on tehdä kaikki samat asiat uudelleen uuden ihmisen kanssa. 

Youtube-kanavalla Mental Healness on useamman kerran käsitelty tätä. 

Vierailija
40/113 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä. Kun löytyy se oikea, niin sitä innostuu ja jaksaa enemmän. Kaverin mies ei halunnut lapsia, mutta eron jälkeen löysi uuden ja mieli muuttui lapsiasiassa. Nyt hän on niin onnellinen isä ja lapsi kaikki kaikessa. Ja sen kyllä näkee miten hyvä suhde hänellä on lapseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän