Kuntavaalit virallinen seuranta 2025
Ihme tyyppi valittu juontamaan. Tulee ikävä Rönkää.
Kommentit (508)
Vierailija kirjoitti:
hirveetä potaskaa tää suomen politiikka
Kansa seuraa kiitettävästi poliitikkojen touhuja ja äänestävät sen mukaan. Tämä nyt on tulos, vaikka kuinka harmittaisi. Ensi kertaan sitten!
Riikkulin ilme piirtyy syvälle sydämeeni. Oi iloa ja onnea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muslimihuivissa joku akka demarien vaalitilaisuudessa. Kertoo kaiken tosta maanpetturipuolueesta.
Mieluummin muslimit kuin hyvinvointivaltion tuho
Nimeä sellainen demokraattinen hyvinvointivaltio missä musut ovat johdossa.
Afganistan?
Olipas kuivakka kokkarekääkkä! :D
Vierailija kirjoitti:
Ennusteen jälkeen Orpon ja Purran jäätyneet keinohymyt parasta
Muista kuitenki et huomennaki sä oot edelleen sama työtön köyhä luuseri eikä kunnanvaltuusto sulle voi lisää toimeentulotukea myöntää
Vierailija kirjoitti:
Suomen budjetti on 10 miljardia euroa alijäämäinen. Kertokaa nyt helvetissä miten velkamäärän lisääminen PELASTAA hyvinvointivaltion?
On helppoa luvata vaikka kuu taivaalta kun tietää ettei lupauksia tarvitse pitää.
No juuri tämän haluaisin perskokkarehallitukselta kuulla. Miksi ovat ottaneet ennätysmäärän velkaa? Eikö leikkauksilla pitänyt saada taloutta tasapainoon?
Velaksiko sitä yrityksiä tuetaan?
Sdp voitti, mutta ei ne mitään pysty vaikuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista kuitenki et huomennaki sä oot edelleen sama työtön köyhä luuseri eikä kunnanvaltuusto sulle voi lisää toimeentulotukea myöntää
Ottaapa häviö sinulla koville. Melkein surettaa puolestasi. Mutta vain melkein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläkevirassa olen myös huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Sdp voitti, mutta ei ne mitään pysty vaikuttamaan.
Juuri kunnissa ja alueilla pystyy vaikuttamaan.
Orpolle aluevaalien -1.3% on hyvä tulos. Voitto?
Tämä on Anttien ilta, Kaikkosen ja Lindtmanin.
Antin nimipäivä viralliseksi liputuspäiväksi.
Vierailija kirjoitti:
Orpolle aluevaalien -1.3% on hyvä tulos. Voitto?
No ei tuo katastrofikaan oo pääministeriaikana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli varojensa elävät haluavat SDP:n takaisin hankkimaan Suomelle lisää valtionvelkaa ja jakamaan liikaa rahaa kaikille.
Orpo ja Purra ovat hankkineet ennätysmäärän velkaa jo nyt, hallitustaipaleen puolessa välissä, joten älä houri.
Ja mihin nuo rahat ovat valuneet?
Valtion velan korkoihin ja Ukrainaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä sä sure mun puolesta ku ei mulla oo koskaa niin huonosti elämässä menny et ois pitäny äänestää punasia puolueita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä sä sure mun puolesta ku ei mulla oo koskaa niin huonosti elämässä menny et ois pitäny äänestää punasia puolueita
En surekaan 🙂. Minä vain iloitsen.
Vierailija kirjoitti:
Voi helvata kun ihmiset on t yhmiä..
Pahaa tekee. Meidän lasten ja kaikkien turvallisuus on uhattuna kun ja jos Sdp ja vasemmisto (ja vihreät) on pääpaikoilla :(
Kai se on oma puolustus hankittava. Kiitti kun kannatatte jengiytymistä Suomessa ja vähät välitätte että olla turvassa omilla kotikulmilla.. samoin kun mitään tajua rahanmenosta.. huoh. Kirveeeellä töitä..
Päinvastoin. Suomesta tulee turvallisempi ja oikeudenmukaisempi maa.
Kaduillakin tulee olemaan turvallisempaa, kun paukku-vornaset rauhoittuvat.
Vasemmisto lupasi meille omalääkärit. JESS! Tuo tulee maksamaan uskomattoman paljon ja kun SDP lupasi vanhuksille hoitoa, niin sotealueilla ei jää enää rahaa syöpähoitoihin tai leikkauksiin. Työikäiset menevät työterveyslääkäriin ja sitä kautta vakuutuksella yksityispuolelle, muille ei vasemmisto enää hoitoa tarjoa.
Pääministerin kannattaisi selitellä hieman vähemmän. Uskottavuus on jo mennyt.