Kuntavaalit virallinen seuranta 2025
Ihme tyyppi valittu juontamaan. Tulee ikävä Rönkää.
Kommentit (508)
Miten moni vasemmistoa äänestänyt mahtaakaan pettyä, kun ei saakaan Minja Koskelan lupaamaa hoitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hirveetä potaskaa tää suomen politiikka
Kansa seuraa kiitettävästi poliitikkojen touhuja ja äänestävät sen mukaan. Tämä nyt on tulos, vaikka kuinka harmittaisi. Ensi kertaan sitten!
Kansa ei seuraa politiikkaa, äänestettiin eduskunnan toimintaa vastaan, mutta se ei auta aluevaaleissa, eikä kunnallisvaaleissa. Koko aluevaalihimmelistä ei kansa ymmärrä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennusteen jälkeen Orpon ja Purran jäätyneet keinohymyt parasta
Muista kuitenki et huomennaki sä oot edelleen sama työtön köyhä luuseri eikä kunnanvaltuusto sulle voi lisää toimeentulotukea myöntää
Ottaapa häviö sinulla koville. Melkein surettaa puolestasi. Mutta vain melkein.
Älä sä sure mun puolesta ku ei mulla oo koskaa niin huonosti elämässä menny et ois pitäny äänestää punasia puolueita
Eli et ole koskaan edes äänestänyt.
Vihreiden vaalivalvojaisten äänentoistossa on ongelma, tai sitten siellä on kaikki kännissä haastattelijaa myöten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa tää yks penska joka haukkuu täällä ketjussa jengiä köyhiksi ja pummeiksi. Koitahan nyt selvitä, aurinko nousee huomennakin.
t. 6500 eur/kk tienaava, Vas-äänestäjä
Sä oot maanpetturikommunistipuoluetta kannattava julkisen sektorin syöttösika.
Ja oon aika hyvätulonen penska sit
Oisko sulla jotain lääkettä kaapissas tohon peppukipuun?
Anal-Lube?
Hs:
Purra palasi vaaliväen joukkoon vietettyään noin tunnin takahuoneessa. Purra tiivisti perussuomalaisten tappion lyhyesti.
Punainen aalto on ollut erittäin vahva ja se on kohdistunut perussuomalaisiin. Meidän linjassamme ei ole mitään väärää eikä se ole vaihtunut mihinkään. Olemme tehneet hyvää työtä.
Samaan aikaan Helsingin pormestariehdokas Wille Rydman piti lavalla puhetta, jossa hän valoi uskoa perussuomalaisiin.
Jokaisessa tappiossa on seuraavan voiton siemen, Rydman julisti. Politiikka on maratonlaji. Me olemme se sinivalkoinen muutos, jota Suomi tarvitsee.
Itsereflektio on vahva heidän keskuudessaan.
Hmph. Omat ehdokkaat jäivät varasijoille. Pieni mahdollisuus, että menevät läpi kun vasta tokalla varasijalla
Onneks nuoret miehet ei anna periksi tuolle woke vöyhötykselle ja vihervasureiden seksismille. Hyvä niin!
Vieläkö Riikka kannattaa Arto Satosta Kelan johtoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista kuitenki et huomennaki sä oot edelleen sama työtön köyhä luuseri eikä kunnanvaltuusto sulle voi lisää toimeentulotukea myöntää
Älä sä sure mun puolesta ku ei mulla oo koskaa niin huonosti elämässä menny et ois pitäny äänestää punasia puolueita
En surekaan 🙂. Minä vain iloitsen.
Älä iloitsekaan mun puolesta ku oon fanaattinen antikommunisti ja kommunistit nyt voitti suomen tasolla.
Mun kotikunnassa SDP sai vaan 11,6% ja Vasemmistoliitto 0,0% ku ei niillä ollu täällä ees ehdokasta LOL
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli et ole koskaan edes äänestänyt.
Sinisiä puolueita vuodest 1998
Meidän linjassa ei ole mitään väärää eikä korjattavaa, sanoi Purra. Oukkei, äänestäjät taas kerran väärässä sitten
Purra lupaa hallituksen linjan jatkuvan. Rohkea päätös, joka vie kohti uusia tappioita.
Persujen vaalitappion syy on valtamediassa, meni uutisoimaan miten paljon ehdokkaissa oli rikostuomion saaneita.
Ylen toimittaja Riikalta, mikä linjassanne on pielessä, kun tuli vaalitappio. Riikka: oppositiolla ei ole vaihtoehtoja, me olemme olentoja. - Ihan dadaa taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä iloitsekaan mun puolesta ku oon fanaattinen antikommunisti ja kommunistit nyt voitti suomen tasolla.
Mun kotikunnassa SDP sai vaan 11,6%
Anna sen toki lohduttaa sinua ja helpottaa vähän pebulikipuasi. Lol.
Ensi viikolla SDP:ssä kääritään hihat, mutta kertaakaan eivät ole sanoneet, mitä ihan oikeasti aiotaan tehdä. Rahaa ei ole, Sanna sössi miljardeja menemään ja silti tulossa on iso muutos. Käytännössä vain hallituspuolueet muistivat kertoa, että keskittäminen jatkuu ja palvelut tulevat olemaan entistä saavuttamattomampia, koska alueiden keskuskaupungit eivät luovu vallasta. Moniko lähtee perheneuvolaan, jos matkaa yhteen suuntaan on 70 km?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei käy kateeks Tamperetta. Armeijaa käymätön homoseksuaali pikkupoika nousee pormestariks ku siellä ois ollu Kummolaki joka on Suomen karismaattisimpia tyyppejä
Jos sinua harmittaa, niin se on hyvä juttu. Ottakaa opiksi persuli takinkääntäjät. Ei varmaan tunnu enää niin lokoiselta Audin takapenkki?
Mä en oo mikään köyhä ruikuttaja niinku sinä jolle Audi on joku luksusauto johon kellään ei muka ois varaa
Vaikutat väsyneeltä koulupudokkaalta. Audiviittaus oli persujen ministereistä. Heille Audi kelpaa, muttei oppimattomalle kannattajalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä iloitsekaan mun puolesta ku oon fanaattinen antikommunisti ja kommunistit nyt voitti suomen ta
Te Helsingin ja Tampereen köyhät paskotte tän maan eduskuntavaaleissa ku äänestätte punasia. Suomessa on paljon kuntia joissa SDP:n, Vihreiden ja vasemmistoliiton yhteenlaskettu kannatus on joku alle 10%
Kepu saa 19% äänistä vaaleissa, jossa helsinkiläiset eivät saa äänestää ja jossa äänestysprosentti on 40, puheenjohtaja aivan ekstaasissa. Vielä 80-luvulla saalis olisi ollut 40% äänistä.