Mitä sinulle tarkoittaa, että raha-asiat on kunnossa
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo ulosotossa, eikä sinne joutumassa.
Ei se ole aina niin helppoa olla päätymättä ulosottoon. Miehen erottua oma maailmani romahti ja yritin epätoivoisesti lasten takia pitää elintasoa ja kulissia pystyssä pikavipeillä.
Vähän sama itsellä. Mies oli parempituloinen ja itsellä lähinnä patkäduuneja. Omisti kummankin autot ja talo oli hänen. Lupasimme rakastaa aina ja ikuisesti, kun mentiin naimisiin ja kyllä minä rakastinkin. Löysi sitten toisen nuoremman ja minä lensin ulos talosta. Elintason lasku isosta uudehkosta omakotitalosta ja pari vuotta vanhasta autosta vanhan kerrostalon kaksioon ja bussilippuun oli aivan musertavan alentavaa. Talous meni kuralle jo siitä että hankin velaksi samanlaisen auton kuin ennen ja samanlaiset modernit huonekalut asuntooni kuin mitä aiemmin oli.
Juuri mainitsemasi keskiluokkaisen kulissin takia naiset pysyvät kylmissä liitoissaan huonon miehen kanssa. Säälittävää. Ja samaiset naiset pitävät itseään itsenäisinä naisina, vaikka tosiasiassa miehen hyvä tulotaso mahdollistaa elämäntavan.
Ihan hyvää tekee tippua kulisseista todelliseen maailmaan. Helena K on yksi hyvä esimerkki siitä, että ei koskaan saa tuudittautua miehen lompakkoon, vaikka kuinka on valat vannottu alttarilla. Oma moka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole aina niin helppoa olla päätymättä ulosottoon. Miehen erottua oma maailmani romahti ja yritin epätoivoisesti lasten takia pitää elintasoa ja kulissia pystyssä pikavipeillä.
Vähän sama itsellä. Mies oli parempituloinen ja itsellä lähinnä patkäduuneja. Omisti kummankin autot ja talo oli hänen. Lupasimme rakastaa aina ja ikuisesti, kun mentiin naimisiin ja kyllä minä rakastinkin. Löysi sitten toisen nuoremman ja minä lensin ulos talosta. Elintason lasku isosta uudehkosta omakotitalosta ja pari vuotta vanhasta autosta vanhan kerrostalon kaksioon ja bussilippuun oli aivan musertavan alentavaa. Talous meni kuralle jo siitä että hankin velaksi samanlaisen auton kuin ennen ja samanlaiset modernit huonekalut asuntoon
Kuka käskee laittamaan nimen itselle epäedulliseen avioehtoon. Minulle ei noin kävisi avioeron tullen.
Nettovarallisuutta, eli varoja enemmän kuin velkaa. Lainat järkeviä.
On joustoa eli käteisvaroja tilillä jos jotain sattuu ja luottotiedot kunnossa. Ei shoppailu- tai peliongelmia.
Monilla on valtavia lainoja suhteessa varoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama itsellä. Mies oli parempituloinen ja itsellä lähinnä patkäduuneja. Omisti kummankin autot ja talo oli hänen. Lupasimme rakastaa aina ja ikuisesti, kun mentiin naimisiin ja kyllä minä rakastinkin. Löysi sitten toisen nuoremman ja minä lensin ulos talosta. Elintason lasku isosta uudehkosta omakotitalosta ja pari vuotta vanhasta autosta vanhan kerrostalon kaksioon ja bussilippuun oli aivan musertavan alentavaa. Talous meni kuralle jo siitä että hankin velaksi samanlaisen auton ku
Sinä et rakasta puolioasi oikeasti etkä luota häneen. Olet kylmä laskelmoiva peluri.
Kaikki on kunnossa, jos raha-asiat eivätt valvota tai aiheuta riitoja parisuhteessa.
Laskut maksettu, velat hoidettu.