Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävällinen muistutus: julkisella ei voi shoppailla gynejä sukupuolen perusteella, vaan jos haluat naisgynen niin sitten omalla rahalla 🤗

Vierailija
13.04.2025 |

Tuliko selväksi? Verorahoilla ei kustanneta jotain naisgyneshoppailua vaan otat sen minkä palveluita on saatavilla!

Kommentit (445)

Vierailija
41/445 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: Miesten on saatava katsella ja kosketella naisten pilluja!

Vierailija
42/445 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on (miehen) raiskaama, en mene miesgynelle. Ja kyllä, silloin odotan ja olen saanutkin naisgynen julkisella puolella.

Voi herramunjee. Ei kai sellainen johda normaalilla ihmisellä koko sukupuolen karsastamiseen? Mua on naiset lyöneet, alanko nyt vaatia mieslääkäriä? 

Miksi ei? Mutta minua on lyönyt sekä miehet , että naiset. En silti vertaa sitä raiskaukseen. 

puhutaan sukupuolesta, joka edustaa noin 50% maapallon väestöstä. Jos alat heitä kaikkia pelkäämään kun yksi tekee väärin niin on se sairasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/445 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat outoja. Mikä vika on miespuolisessa gynessä? Olen aina käynyt miespuolisella ja joo, olen yksityisesti sairausvakuutettu eli se maksaa käyntini. 

Vierailija
44/445 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap: Miesten on saatava katsella ja kosketella naisten pilluja!

Olet ymmärtänyt aloituksen täysin väärin tai olet erittäin perverssi yksilö. Ap sanoi että olethan valmis maksamaan itse sukupuolisyrjintähalusi kustannukset.

Vierailija
45/445 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en kävisi missään tilanteessa miesgynellä. 

Kai käytät tässä tapauksessa yksityisen sektorin palveluita etkä ehdoin tahdoin vaadi tätä julkisella?

ap

Mitä ihmettä sinä höpötät? Eihän meillä edes ole julkisia sektorilla gynepalveluita. On vain erikoislääkäripalvelu, johon voi joutua sairauden takia. Siinä vaiheessa gynen sukupuoli tuskin kiinnostaa.

Kaikki pikkuvaivat ja e-pilleri sun muut pitää hoitaa yksityisellä.

Vierailija
46/445 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gynekologin työtä tehdään käsillä ja instrumenteilla, ei pippelillä tai pimperolla. Jotkut eivät tunnu tajuavan tätä seikkaa.

Vierailija
47/445 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsi oikeasti uteliaisuus. Missä julkisen puolen gynet on ja milloin ne on saatavissa? Papan ottaa hoitajat. Ja kiireelliset asiat kuka sattuu olemaan päivystysvuorossa. 

Sairaaloiden poliklinikoilla, siis ihan julkisen puolen sairaanhoidosta löytyy myös gynekologeja, kuten muidenkin erikoisalojen lääkäreitä. Sinne saa lähetteen terveyskeskuslääkäriltä, jos vaiva on sellainen, että tarvitaan gynekologin näkemystä.

Vierailija
48/445 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko julkisella puolella gyneja, muuta kuin erikoissairaanhoidosta? Itse olen kyllä käynyt yleislääkärin gynetarkastuksessa. 

Näitä yleisläkärin tekemiä "tarkastuksia" ihmettelen. 

Heillä ei ole koulutusta aiheeseen.

Kyllä on koulutus  yleislääkäreilläkin ihmiselimistöön ja sen tutkimiseen. Myös naisten.

Vierailija
49/445 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai käytät tässä tapauksessa yksityisen sektorin palveluita etkä ehdoin tahdoin vaadi tätä julkisella?

ap

Mitä ihmettä sinä höpötät? Eihän meillä edes ole julkisia sektorilla gynepalveluita. On vain erikoislääkäripalvelu, johon voi joutua sairauden takia. Siinä vaiheessa gynen sukupuoli tuskin kiinnostaa.

Kaikki pikkuvaivat ja e-pilleri sun muut pitää hoitaa yksityisellä.

sairaalasektorikin kuuluu ihan julkiseen terveydenhoitoon suomessa

Vierailija
50/445 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gynekologin työtä tehdään käsillä ja instrumenteilla, ei pippelillä tai pimperolla. Jotkut eivät tunnu tajuavan tätä seikkaa.

Herää kysymys, että mitä he tekevät gynekologiensa kanssa siellä yksityissektorilla ja selittääkö se tekeminen sitten kalliit hinnat?

Vierailija
51/445 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on (miehen) raiskaama, en mene miesgynelle. Ja kyllä, silloin odotan ja olen saanutkin naisgynen julkisella puolella.

Voi herramunjee. Ei kai sellainen johda normaalilla ihmisellä koko sukupuolen karsastamiseen? Mua on naiset lyöneet, alanko nyt vaatia mieslääkäriä? 

Miksi ei? Mutta minua on lyönyt sekä miehet , että naiset. En silti vertaa sitä raiskaukseen. 

puhutaan sukupuolesta, joka edustaa noin 50% maapallon väestöstä. Jos alat heitä kaikkia pelkäämään kun yksi tekee väärin niin on se sairasta. 

No se gyne koskee juuri siihen elimeen johon raiskauksessa koskettiin, niin täysin ymmärrettävää ettei halua miesgynelle. 

Vierailija
52/445 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko julkisella puolella gyneja, muuta kuin erikoissairaanhoidosta? Itse olen kyllä käynyt yleislääkärin gynetarkastuksessa. 

Näitä yleisläkärin tekemiä "tarkastuksia" ihmettelen. 

Heillä ei ole koulutusta aiheeseen.

Kyllä on koulutus  yleislääkäreilläkin ihmiselimistöön ja sen tutkimiseen. Myös naisten.

Ei oo mitään koulutusta. Ihmettelevät että mikähän tämäkin oikeen on. Haisee pahalle ja on muutenkin ruman näköinen. Sitten vaan kirjoittavat keskijämäkkää pepantteenia ja puranaa.

Vierailija
53/445 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi riisuuntumaan mieslääkärille muuta kuin jos olisi pakko, eli olisi jokin onnettomuus tai henkeä uhkaava vamma tms. Muuten pyytäisin aina naispuolisen lääkärin sellaiseen tilanteeseen jossa pitäisi olla alasti.

Vierailija
54/445 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En menisi riisuuntumaan mieslääkärille muuta kuin jos olisi pakko, eli olisi jokin onnettomuus tai henkeä uhkaava vamma tms. Muuten pyytäisin aina naispuolisen lääkärin sellaiseen tilanteeseen jossa pitäisi olla alasti.

Siinähän pyydät mutta et saa. Verorahoilla ei sinun leikkejäsi rahoiteta.

Vierailija
55/445 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ollut elämäni aikana mies, joka erikoistumassa naistentautien puolelle ja ei mitään ongelmaa minkään suhteen. Asiointi lyhyt ja yksinkertainen. Nuoremmat naiset ovat yleensä tosi monimutkaisesti ajattelevia ja aikaa vieviä. Naislääkärien olen yleensä havainnut olevan väkivaltaisempia ja tästä syystä esim. kuparikierukan laitto/poisto/vaihto yms. on ollut mukavempi, kun joku vanha mummoutunut terveydenhoitaja on sen tehnyt.

Vierailija
56/445 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi naislentokapteenin ohjaaman lentokoneen kyytiin muuta kiun jos olisi pakko, eli siis ilman lentokonetta kuolisin jossain tulivuorenpurkauksessa tai vastaavassa. Muuten pyytäisin mieslentokapteenin sellaiseen tilanteeseen jossa haluan selvitä lentomatkasta hengissä.

Vierailija
57/445 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en sinulle kustantaisi mielelläni sukupuolisyrjintämahdollisuuksia joten maksathan itse gynesi?

T: Ei ap

Me kuule maksetaan aina omat gynemme. 

Vierailija
58/445 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teit tämän aloituksen, ap? Onko miesgynekologien palveluista kieltäytyminen isokin ongelma Suomessa?

Vierailija
59/445 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en sinulle kustantaisi mielelläni sukupuolisyrjintämahdollisuuksia joten maksathan itse gynesi?

T: Ei ap

Me kuule maksetaan aina omat gynemme. 

Ette kuule maksa julkisella jota aloitus koskee.

Vierailija
60/445 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinähän pyydät mutta et saa. Verorahoilla ei sinun leikkejäsi rahoiteta.

Istuisin vastaanottohuoneessa niin kauan kunnes asian tunteva (ja ystävällinen ja muutenkin adiallinen) naispuolinen terveysalan ammattilainen olisi paikalla. Eipä ole onneksi ollut tarvetta lääkäreissä käydä kuin rokotuksissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä