Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehille ohjeet tinderiin - lue edes nämä

Vierailija
05.07.2024 |

Jos sulla lukee että et tiedä vielä mitä haet, suurin osa naisista skippaa sun profiilin. Tolla kerrot jo etukäteen että nainen tulee pelatuksi ja sulla ei ole muita kuin itsekkäitä motiiveja. Olet pelkkää ajanhukkaa. 

Kuvia pitää olla useampi, niissä pitää näkyä kasvot kokonaan ja kroppa. Ei niin että jokaisessa on aurinkolasit päässä tai sama kuva moneen kertaan. Kuvien pitää olla tuoreita. 

Jos mätsäät, lue sen toisen profiili ennen kun laitat viestiä. Jos kysyt multa jotain mikä lukee profiilissa valmiiksi niin tiedän ettei sua kiinnosta edes sen vertaa, että jaksaisit lukea mun lyhyen esittelyn, jonka lukemiseen menee 10 sekuntia. 

Jos me mätsätään, niin sinä laitat mulle ekan viestin. Tämä on ehdoton sääntö. Paras tulos tulee kun laitat viestiin jonkun kohteliaisuuden. 

Suurin osa miehistä ei osaa kirjoittaa edes yhdyssanoja, tällä antaa itsestään nopeasti idioottimaisen kuvan. 

Jos sulla on työpaikka, kirjoita edes se ala sinne profiiliin. 

Sinä teet aloitteen treffeille kutsumisesta. Aina. Ja sä mietit valmiiksi jonkun sopivan paikan minne haluat viedä mut. Ei niin et kiinnostaisiko sua nähdä joku päivä. Vaan esim. näin: Haluaisin viedä sut yhteen kivaan kahvilaan, milloin sulle sopisi? 

Jos tuut treffeille, sinä tarjoat mulle sen juoman. Jos et yhtä juomaa voi edes tarjota, mua ei kiinnosta jutella. Olet kohtelias, et esimerkiksi tuu paikalle likaisissa vaatteissa, myöhässä, kädet mustana liasta, mässytä purkkaa, dokaa liikaa, jne. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut kauniin naisen kotiini vaikka profiilissani ei ollut edes kuvaa,

Vierailija
2/13 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miehille kuin naisillekin tinderiin on vain yksi ohje. Näytä hyvältä. Jos et näytä hyvältä, älä mene tinderiin. 

Ps. Itse totesin että positiivisuus, tietty rentous ja iloisuus viehättää huomattavasti enemmän kuin tiukkapipoisuus ja niuhottaminen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on aivan liikaa vaatimuksia. Vain sarjadeittailija voi lähettää viestiä sinulle.

Vierailija
4/13 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai? Olen nainen ja laittanut miehelle treffipyynnön. Ja olen onnellisesti naimisissa hänen kanssaan:)

Vierailija
5/13 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me mätsätä. 

Vierailija
6/13 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo eka pointti on varsinkin niin totta! Jos mies ei tiedä edes mitä hakee niin ei tule multa tykkäystä, ei vaikka olis millainen gigachad.

Vierailija
7/13 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat kamalalta ihmiseltä. Toivottavasti ei mätsätä. 

Vierailija
8/13 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuvittelee, että hyvän miehen voi hankkia yhtä helposti, kuin tavaran kaupan hyllyltä.

Vierailija
9/13 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen nainen. Olin tinderissä kolme päivää vuosi sitten ja löysin elämäni miehen. Mulla oli valittu se "en tiedä vielä" mitä etsin :) Löysin enemmän kuin ikinä olisin osannut toivoa tai mihinkään kohtaan valita. 

Vierailija
10/13 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minähän en ala viherkommarinaisia paapomaan ja ruokkimaan!

Vierailija
11/13 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjeita kalastukseen ei kannata kysyä kaloilta.

Vierailija
12/13 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamen. Varsinkin tuo "ei tiedä mitä hakee" on maailman suurin turn-off. 

Vierailija
13/13 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta onnistuu kaikki mainitut. Arvaa mitä? Ei juurikaan osumia ja jos sellainen tulee niin ei vastausta tai pelkkää ilkeilyä tai pahimmassa tapauksessa silkkaa huijausta. Deittisovellusten tärkeimmät säännöt:

1) ole viehättävä 2) älä ole epäviehättävä

Muutamilla treffeillä olen ollut ja ei mitään vastavuoroisuutta naisilta. Ruokalistan kalleimmat vaihtoehdot vaikuttaa kyllä kiinnostavan. Turhaa touhua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme