Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävällinen muistutus: julkisella ei voi shoppailla gynejä sukupuolen perusteella, vaan jos haluat naisgynen niin sitten omalla rahalla 🤗

Vierailija
13.04.2025 |

Tuliko selväksi? Verorahoilla ei kustanneta jotain naisgyneshoppailua vaan otat sen minkä palveluita on saatavilla!

Kommentit (445)

Vierailija
21/445 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on (miehen) raiskaama, en mene miesgynelle. Ja kyllä, silloin odotan ja olen saanutkin naisgynen julkisella puolella.

Vierailija
22/445 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kotonani syttyy tulipalo niin haluan paikalle palomiehiä enkä pelastajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/445 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki pysty traumojen vuoksi menemään miehelle. Ja nainenkin voi toiminnallaan aiheuttaa niitä lisää. Julkisella olisi hyvä että voi valita lääkärin.

Voi kyynel. Kuoliko kissa kun olit 10v?

Ja ikää oli? Mikään muu kuin nuoruus ja kokemattomuus ei selitä tuota kommenttia. (Saa olla nuori ja kokematon, en minä sitä tässä sano.)

Vierailija
24/445 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällinen muistutus: Julkiselle gynekologille, miehelle tai naiselle, ei monikaan pääse. Suomalaiset naiset ovat siten rahoittaneet yksityistä terveydenhuoltoa merkittävästi 🥰

Vierailija
25/445 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kotonani syttyy tulipalo niin haluan paikalle palomiehiä enkä pelastajia.

Ja minä brankkareita. Se olisi ollut hyvä uusi nimitys. Mutta me saamme sitten odottaa aika pitkään palomiehiä ja brankkareita, kun muut saa nopeasti pelastajia. 

Vierailija
26/445 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on (miehen) raiskaama, en mene miesgynelle. Ja kyllä, silloin odotan ja olen saanutkin naisgynen julkisella puolella.

Jokainen heistä ei tee niin, jutteluapua on kai saatavilla.

Vierailija
27/445 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä ammatinvalinta? Mielestäni ei kovin kiinnostava työ. Melko rajoittunuttakin.

Vierailija
28/445 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi herramunjee. Ei kai sellainen johda normaalilla ihmisellä koko sukupuolen karsastamiseen? Mua on naiset lyöneet, alanko nyt vaatia mieslääkäriä? 

Vierailija
29/445 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene gynelle.

Vierailija
30/445 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en kävisi missään tilanteessa miesgynellä. 

Kai käytät tässä tapauksessa yksityisen sektorin palveluita etkä ehdoin tahdoin vaadi tätä julkisella?

ap

Siis onko joku joskus päässyt julkiselle gynelle, kuulostaa sadulta? Ja sitten vielä yks mussuttaa perään!

Vierailija
31/445 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki pysty traumojen vuoksi menemään miehelle. Ja nainenkin voi toiminnallaan aiheuttaa niitä lisää. Julkisella olisi hyvä että voi valita lääkärin.

Tuo sama koskee kaikkia lääkäreitä, ei vain gynejä. Kuinka pitkälle ollaan valmiita tätä kustantamaan?

Ai naislääkärit maksaakin nyt enemmän? 

Vierailija
32/445 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi herramunjee. Ei kai sellainen johda normaalilla ihmisellä koko sukupuolen karsastamiseen? Mua on naiset lyöneet, alanko nyt vaatia mieslääkäriä? 

Miksi ei? Mutta minua on lyönyt sekä miehet , että naiset. En silti vertaa sitä raiskaukseen. 

Vierailija
33/445 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tällä vielä nykypäivänä jollekin väliä?

On, jalkojenväli.

Vierailija
34/445 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsi oikeasti uteliaisuus. Missä julkisen puolen gynet on ja milloin ne on saatavissa? Papan ottaa hoitajat. Ja kiireelliset asiat kuka sattuu olemaan päivystysvuorossa. 

Vierailija
35/445 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedotus ap:lle: et mitenkään voi estää gyneshoppailua! 🥰

Vierailija
36/445 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käynyt miesgynellä monta kertaa, ja myös naisella ja valitettavasti täytyy sanoa että naiset on niitä kovakouraisempia. Nyt olen löytänyt hyvän naisgynen ja aion käydä hänellä loppuikäni. Siis yksityisellä. 

Vierailija
37/445 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsi oikeasti uteliaisuus. Missä julkisen puolen gynet on ja milloin ne on saatavissa? Papan ottaa hoitajat. Ja kiireelliset asiat kuka sattuu olemaan päivystysvuorossa. 

Ne ovat siellä yksityisellä pitämässä vastaanottoa kun te olette valmiita maksamaan heille siitä että saatte valikoida haluamanne.

Vierailija
38/445 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en kävisi missään tilanteessa miesgynellä. 

Kai käytät tässä tapauksessa yksityisen sektorin palveluita etkä ehdoin tahdoin vaadi tätä julkisella?

ap

Tyhmä kommentti. Ainoat kerrat julkisella gynellä ovat olleet synnytyksen jälkitarkastukset. Kaikki muut kerrat yksityisellä omalla rahalla. Olen jo eläkeiässä ja siitä huolimatta käyn vuosittain gynellä, koska käytän hormonikorvaushoitoa.

Vierailija
39/445 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko julkisella puolella gyneja, muuta kuin erikoissairaanhoidosta? Itse olen kyllä käynyt yleislääkärin gynetarkastuksessa. 

Näitä yleisläkärin tekemiä "tarkastuksia" ihmettelen. 

Heillä ei ole koulutusta aiheeseen.

Vierailija
40/445 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tällä vielä nykypäivänä jollekin väliä?

On, jalkojenväli.

Gynekologin sukuelinten ei pitäisi vaikuttaa osaamiseen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi