Mistä joudutte luopumaan köyhyyden takia?
Mä en saa mun hampaita kuntoon, kun ei ole rahaa.
Kommentit (80)
mene kunnalliseen hammashoitoon, jonoa kyllä on, mutta tuleehan ne hoidettua ajan kanssa
en ole joutunut luopumaan mistään, kotiruokaa syön, kaikki kodinkoneet on käytettynä hankittu tai saatu
vaatteita on pilvin pimein ja kenkiä, ostettu silloin kun olin vielä rahoissani
Ulkomaan loma täytyy tänä vuonna jättää välistä
Olen pienituloinen työssäkäyvä. En ole joutunut luopumaan mistään. Koko elämäni olen elänyt tuhlailematta ja tottunut siihen.
Vierailija kirjoitti:
mene kunnalliseen hammashoitoon, jonoa kyllä on, mutta tuleehan ne hoidettua ajan kanssa
en ole joutunut luopumaan mistään, kotiruokaa syön, kaikki kodinkoneet on käytettynä hankittu tai saatu
vaatteita on pilvin pimein ja kenkiä, ostettu silloin kun olin vielä rahoissani
Eivät hoida julkisella.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen pienituloinen työssäkäyvä. En ole joutunut luopumaan mistään. Koko elämäni olen elänyt tuhlailematta ja tottunut siihen.
Varmasti jätät monta asiaa tekemättä köyhyyden takia, mutta olet vaan alistunut kohtaloosi.
Vaatteiden ja kenkien hankinta kyllä lykkääntyy hamaan tulevaisuuteen. Ryysyläiseltäköhän tässä pitäisi alkaa kohta näyttää.
Seksistä. Prostituoituihin ei ole ollut pitkään aikaan varaa.
Terveydestä, aika pitkälti sosiaalisesta elämästä, tärkeästä harrastuksesta.
Terveydestä, ruuasta, vaatteista, matkoista, ravintoloista...oikeastaan kaikesta, pian varmaan hengestäni, sillä elämä ei ole enää elämisen arvoista.
Virpojien vitsoista :( Ei ollut nyt varaa ostaa suklaamunia tai muita karkkeja. Inhottavaa olla avaamatta ovea pikkunoidille.
En matkustele tai käy ulkona syömässä. Joskus olisi ihan kiva käydä kahvilassa ja nauttia pullan kera tunnelmasta, mutten osaa sallia itseäni "tuhlaamaan" siihen rahaa kun se menee sitten muualta...
No näistä nyt ainakin
-lapsista (niitä ei o eikä tu)
-lemmikeistä (niitä ei o eikä tu)
-kumppanista (ei o eikä tu)
-tupakoista, alkoholista ja huumeista (liian kallista puuhaa jokainen)
-autosta ja kortista (liian kallista)
-henkkareista (liian kallista pelleilyä joka 5. vuosi)
-maksullisista harrastuksista
-trendikkäästä matkustelusta
-teatterit, konsertit, keikat ja festarit ovat myös liian kallista huvitusta
-kampaajalla on turha käydä
ja tätä listaa voi jatkaa loputtomiin.
Koirasta, ei varaa eläinlääkärikuluihin. Autosta. Ulkomaanmatkoista. Kotimaanmatkatkin liian kalliita. Ravintolassa syömisestä. Kampaajakäynneistä. Lahjojen ostosta. Kävelen joka paikkaan ja syön kotiruokaa. Ihan kivaa elämää vietän. Koti keskustassa ja olen terve. Maailmalla monella asiat huonommin.
Kuljen taksilla töihin vain osan vuodesta.
Jos purentakisko menee rikki, julkiselta ei saa. Se tarkoittaa että ravaan kuukausittain korjauttamassa lohkeamia.
En oo köyhä. Mun auto on Audi ja kello Tag Heuer
Matkat, muotivaatteet, synttärit yms kutsumiset.
Suurin osa leffoista jotka menee elokuvateattereista.
Silmien korjausleikkaus
Lapsista