Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mopopojat ja mönkijät ärsyttävät

Vierailija
12.04.2025 |

Kullannuput joita ei viikolla saa kouluun, niin viikonloppuna kokoonnutaan koulun pihaan mopoilemaan ja mölyämään.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ilmeisesti itse saanut elää nuoruutta. Pakotettiinko sut tekemään teininä jotain muuta kun muut ikäisesi tapasivat kylillä toisiaan mopoilun merkeissä. Turhaan sä kitiset katkerana. Nuoruuteen kuuluu kavereiden kanssa aikaa viettäminen, mopoilu ja niillä pitkin kylän raittia pärtsäily. Se vain kuuluu siihen ikään piste!!

Terveisin täti-ihminen -68, joka vielä muistaa hyvinkin oman teini-ikänsä ja joka arvostaa nykyajan nuoria. Heillä ei ole helppoa elää nuoruuttaan tässä ajassa. Toivon heille iloista, turvallista kesää.

Vierailija
62/64 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ilmeisesti itse saanut elää nuoruutta. Pakotettiinko sut tekemään teininä jotain muuta kun muut ikäisesi tapasivat kylillä toisiaan mopoilun merkeissä. Turhaan sä kitiset katkerana. Nuoruuteen kuuluu kavereiden kanssa aikaa viettäminen, mopoilu ja niillä pitkin kylän raittia pärtsäily. Se vain kuuluu siihen ikään piste!!

Terveisin täti-ihminen -68, joka vielä muistaa hyvinkin oman teini-ikänsä ja joka arvostaa nykyajan nuoria. Heillä ei ole helppoa elää nuoruuttaan tässä ajassa. Toivon heille iloista, turvallista kesää.

Ei, vaan nuoruutta voi ihan vapaaehtoisesti viettää muutenkin. Esimerkiksi yleisurheilemalla. Nuoruus ei ole vapaalippu muiden häirintään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina öisin ulkoillessa kusen mopojen pakoputkeen.

Vierailija
64/64 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annetaan nuorien olla nuoria ja nauttia elämästään. Kun vähän pinnistelee, muistaa vielä miltä itsestä tuntui tuon ikäisenä. Kyllä se tylsä velvollisuuksia täynnä oleva elämä saavuttaa heidätkin vielä. 

Kiva että ovat pihalla, eivätkä vaan nenä kiinni ruuduissa. 

Niin. Muistan kyllä oikein hyvin, miten teini-ikäisellä isoveljellä oli erivapauksia tulla ja mennä mopolla ja sai rahat bensaan. Minä en saanut mopoa vaan halvimman mahdollisen polkupyörän, kun tulin itse mopoikään. Lähimpään kaupunkiin poljin painavalla ja surkealla pyörällä ja vain perheen tyttöjä koski kotona olevat velvollisuudet. Sanomattakin selvää, että isoveli saa ottaa isomman vastuun ikääntyvistä vanhemmistamme. Hän ei vieläkään käsitä, miten isoja etuja sai vanhemmiltamme kun oli perheen ainoa poika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä