Mopopojat ja mönkijät ärsyttävät
Kullannuput joita ei viikolla saa kouluun, niin viikonloppuna kokoonnutaan koulun pihaan mopoilemaan ja mölyämään.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää nämä kyttääjät, joutoväki, joilla ei omaa toimintaa eikä elämää.
Mopot on osaavien nuorten laji. Nörtit äidin pojut pysyy kotona.
Et voi olla tosissasi? Et muka ymmärrä miksi ihmiset, aikuiset ovat kyllästyneitä "mopoihin", suihkujetiltä kuulostava häkäpönttö saattaa ajaa ja kaasutella kymmeniä kertoja ihmisten asuntojen ohi pitkin yötä. Aikuiset eivät saa tarpeeksi unta ja työpanos huononee, lapset pelkäävät siitä saatanallista mökää, lemmikit kärsivät stressistä ja sairaat voivat huonommin levonpuutteen takia ja sinä nillität jostain kyttäämisestä?! Kai tajuat tupelo että se möly kuuluu asuntojen sisälle ja kaikuu huoneissa?
Et taida olla sukusi korkeammalta oksalta, ethän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää nämä kyttääjät, joutoväki, joilla ei omaa toimintaa eikä elämää.
Mopot on osaavien nuorten laji. Nörtit äidin pojut pysyy kotona.
Et voi olla tosissasi? Et muka ymmärrä miksi ihmiset, aikuiset ovat kyllästyneitä "mopoihin", suihkujetiltä kuulostava häkäpönttö saattaa ajaa ja kaasutella kymmeniä kertoja ihmisten asuntojen ohi pitkin yötä. Aikuiset eivät saa tarpeeksi unta ja työpanos huononee, lapset pelkäävät siitä saatanallista mökää, lemmikit kärsivät stressistä ja sairaat voivat huonommin levonpuutteen takia ja sinä nillität jostain kyttäämisestä?! Kai tajuat tupelo että se möly kuuluu asuntojen sisälle ja kaikuu huoneissa?
Et taida olla sukusi korkeammalta oksalta, ethän?
🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kumma että tänä ilmastonmuutoksen aikana jolloin suomalaisilta yritetään kieltää pitkät suihkut ja työssäkäyviltä autot saavat nämä munaprutkut edelleen saastuttaa joka nurkalla. Nämä paskatoosat ovat kaikkein turhin asia, niillä ei ole mitään hyötykäyttöä paitsi ilman saastuttaminen ja ihmisten melupiinaaminen. Miksi näitä paskamopoja ei ole edelleenkään kielletty?
Oot kyllä sekaisin. Taitaa olla jo lääkkeen aika
Liimanimppaaja tulee syyttämään sekaisin olosta. Ajatella kun teistäkin tulee aikuisia huoh..
Tampereella on outoa että rekat, autot ja kaikki huoltoautot ottavat reitiksi tämän yhden sivutien. Kovasti moottori rouskuttaa kaikilla. Ison tien vieressä oleva pikkutie ei ole valtatie mielestäni ja pöly ikävää. Eivät mieti yhtään kun tätä ajavat. Ennen oli pienempi tie ja yhtäkkiä muuttui.
Angstiteinix tuli taas alapeukuttamaan. Nykyajan kakarat hellvetin rasittavia, älyttömän lapsellisia ja yksinkertaisia eivätkä usko mitä niille sanoo. Silti näillä on valta rikkoa ihmisten mielenterveys ja kotirauha paskamopoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Tampereella on outoa että rekat, autot ja kaikki huoltoautot ottavat reitiksi tämän yhden sivutien. Kovasti moottori rouskuttaa kaikilla. Ison tien vieressä oleva pikkutie ei ole valtatie mielestäni ja pöly ikävää. Eivät mieti yhtään kun tätä ajavat. Ennen oli pienempi tie ja yhtäkkiä muuttui.
Espoossa sama. Pienestä sivutiestä joka oli tarkoitettu vain paikallisten ajoon, menee suoraan asuntojen edestä, tehtiin raskaan liikenteen ruuhkatiem nyt mukaan on liittynyt myös rakennustyömaiden jne raskaskalusto. Muistavat aina kaasutella asuntojen edessä että varmasti rytisee sisätiloissa. Tien puoleiset seinät ovat täynnä pikku halkeamia, jatkuva tärinä kait aiheuttanut nuo. Kumma ettei mikään laki turvaa asukkaiden asumisrauhaa taloissa.
Oletko itse ollut joskus nuori ja villi? Minä olen ja nyt 2 mopoilijan äiti ja hyvä on kun mopoilevat eikä ryyppää tai käpli puhelinta huoneessaan.
is kertoi mönkkärtiden turnauksesta. jonne annoin että 12"rengas on liukas talvella vrt 15" auton renkaisiin jotka vaihdettu tilalle. pitäsköhän isukin opettaa mikä on pointti
Yksi tuttava tähtäilee niitä harjoituksen vuoksi hirvikiväärillä parvekkeen kaiteen aukoista. Mullakin on tuollaiset ampuma-aukot reelingissä.
Vierailija kirjoitti:
Angstiteinix tuli taas alapeukuttamaan. Nykyajan kakarat hellvetin rasittavia, älyttömän lapsellisia ja yksinkertaisia eivätkä usko mitä niille sanoo. Silti näillä on valta rikkoa ihmisten mielenterveys ja kotirauha paskamopoillaan.
Ei ole. Niillä on valta kuolla ajamalla paskamopolla rekan kylkeen. Mopoista on helppo poistaa jarrut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kumma että tänä ilmastonmuutoksen aikana jolloin suomalaisilta yritetään kieltää pitkät suihkut ja työssäkäyviltä autot saavat nämä munaprutkut edelleen saastuttaa joka nurkalla. Nämä paskatoosat ovat kaikkein turhin asia, niillä ei ole mitään hyötykäyttöä paitsi ilman saastuttaminen ja ihmisten melupiinaaminen. Miksi näitä paskamopoja ei ole edelleenkään kielletty?
Liimanimppaaja tulee syyttämään sekaisin olosta. Ajatella kun teistäkin tulee aikuisia huoh..
Miksi tulisi? Nuo on niitä poikia, jotka luonto karsii ekana.
Turpaan tekisi mieli vetää näitä tulevia kelan elättejä.
Vierailija kirjoitti:
Kohtahan ne muuttuvat sähkökäyttöisiksi niin ei kuulu kuin pihinä enää 🤔
Aivan minäkin ajoin aikoinaan nuorena mopolla ja moottoripyörillä ja ihmiset heittelivät kiviä ,nykyään ajelen sähköskootteri pappana ja kaikki tervehtivät minua,jotkut nostaa jopa peukun ylös .
Helvetillisen metelin sijaan mopoissa voisi olla valoja loistamassa suuntaan jos toiseenkin.
Ilmeisesti polttoaine on vieläkin liian halpaa, kun räkänokat päristelevät ympäriinsä täysin holtittomasti.
Mitä kovempi ääni mopossa, sitä vähemmän vanhempia kiinnostaa mitä lapset touhuaa. 😒
No menkää juttelemaan niille nuorille ja kertokaa, että häiritsee. Suurin osa niistä on ihan fiksuja kuitenkin. Ehkä niin voi vaikuttaa. Ja kun sanon, että juttelemaan niin tarkoitan sitä, en sitä, että mennään huutamaan niille, Silloin sieltä tulee ihan varmasti v***u s*****aa vastaukseksi.
Asuin aikanaan kerrostalossa ja asuntoni oli suoraan pyöräparkin yläpuolella. Siinä myös naapurin poika säilytti mopoaan ja tietysti aina käynnisti sen kun lähti jonnekin. Minulla kun oli univaikeuksia silloin niin saatoin nukkua päivälläkin ja heräsin siihen mopon ääneen. Kerran sitten satuttiin yhtä aikaa siihen pihalle ja kerroin pojalle, että olen jonkun kerran herännyt siiihen mopon käynnistykseen. Fiksu nuori kun oli niin jatkossa se pukkasi mopoansa parikymmentä metriä kauemmas ja käynnisti vasta sitten eikä enää häirinnyt minua.
korpisoturi ei ota lakkia päästänsä muualla kuin kun kirkossa ja lakituvassa
Vierailija kirjoitti:
Kysy vihreiltä. Vihreät ovat onnistuneet vähentämään ydinvoiman rakentamista ja käyttöä monessa maassa. Haisevia, saastuttavia ja meluavia mopoja vihreät eivät ole saaneet kiellettyä tai edes rajoitettua niiden ääntä.
Olinkohan itse nuorena joku poikkeusyksilö, kun mitään tarvetta mölyntuotannolle ei ollut? Nuorena luin kirjoja, opettelin koodaamaan, liikuin luonnossa jalan, meloen ja soutain sekä uin. Se oli mukavaa. Minusta mopokortin saamiseen ja mopon halussapitoon pitäisi edellyttää vähimmäiskeskiarvoa lukuaineista. Raja voisi olla esimerkiksi 9,5.