Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mopopojat ja mönkijät ärsyttävät

Vierailija
12.04.2025 |

Kullannuput joita ei viikolla saa kouluun, niin viikonloppuna kokoonnutaan koulun pihaan mopoilemaan ja mölyämään.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja itsehän me ei koskaan nuorena kokoonnuttu minnekään mölyämään? Mopojakin oli oman luokan pojilla lähes kaikilla, olin nuori 80-luvulla.

Vierailija
22/64 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kumma että tänä ilmastonmuutoksen aikana jolloin suomalaisilta yritetään kieltää pitkät suihkut ja työssäkäyviltä autot saavat nämä munaprutkut edelleen saastuttaa joka nurkalla. Nämä paskatoosat ovat kaikkein turhin asia, niillä ei ole mitään hyötykäyttöä paitsi ilman saastuttaminen ja ihmisten melupiinaaminen. Miksi näitä paskamopoja ei ole edelleenkään kielletty? 

Niissähän on ihan olematon kulutus verrattuna mainitsemiisi 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänekkäällå ajopelillå otetaan reviiri haltuun.

Vierailija
24/64 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee asialle jotakin, vıtun änkyttävä hiiri, äläkä täällä raavi hilsepäätäsi.

Voi käydä ravistelemassa  mopopojan  mikkihiiri-isää ja nolaa sen poikansa aikana tai soittaa poliisille, jotka tulevat noukkimaan viritetyt vehkeet valtion haltuun.

Vierailija
25/64 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mopossa repivä ääni. Hiljainen kaunis kesäyö ja ne räkyttävät niillä menemään. Muut yrittävät saada luontokokemuksia tai rantakokemuksia.

Vertaat jotain viriputki juttua, ei se ole se normaaliääni

Vierailija
26/64 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kun puhutaan sähkömoposta, niin saako sellaisella tehty donitseja? Jos ei saa, niin en hanki sellaista pojalleni. Hauskaa saa ja täytyykin pitää nuorena.

Vierailija
27/64 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annetaan nuorien olla nuoria ja nauttia elämästään. Kun vähän pinnistelee, muistaa vielä miltä itsestä tuntui tuon ikäisenä. Kyllä se tylsä velvollisuuksia täynnä oleva elämä saavuttaa heidätkin vielä. 

Kiva että ovat pihalla, eivätkä vaan nenä kiinni ruuduissa. 

Noita ei koske mitkään velvollisuudet, ei nyt, eikä tulevaisuudessa.

Täysin hyödyttömiä lellivauvoja.

Vierailija
28/64 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annetaan nuorien olla nuoria ja nauttia elämästään. Kun vähän pinnistelee, muistaa vielä miltä itsestä tuntui tuon ikäisenä. Kyllä se tylsä velvollisuuksia täynnä oleva elämä saavuttaa heidätkin vielä. 

Toki, mutta silloin kun minä olin nuori ja oltiin tietämättämme pösilöitä niin jos aikuinen sanoi että menkää muualle esim. mölyämään me koitetaan nukkua täällä, me uskottiin ja siirryttiin. Nykyään ei todellakaan tapahdu niin, vaan jotain ihan muuta.

Missähän he saisivat sitten kokoontua ja mopoilla?

Täällä ainakin nuoriso vastaili jo itse taannoin lannistuneena kylän fb-ryhmässä, että ihan sama mihin yrittävät ajaa etteivät olisivat häiriöksi, aina tulee joku valittamaan. Metsässäkään ei saanut ajaa, häiritsi jotain luontoretkeilijää.

Vierailija
29/64 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki, mutta silloin kun minä olin nuori ja oltiin tietämättämme pösilöitä niin jos aikuinen sanoi että menkää muualle esim. mölyämään me koitetaan nukkua täällä, me uskottiin ja siirryttiin. Nykyään ei todellakaan tapahdu niin, vaan jotain ihan muuta.

Täällä ainakin nuoriso vastaili jo itse taannoin lannistuneena kylän fb-ryhmässä, että ihan sama mihin yrittävät ajaa etteivät olisivat häiriöksi, aina tulee joku valittamaa

Metsässä ajaminen polttomoottorilla ihan missä tahansa on kiellettyä ilman maastoliikennelupaa.

Vierailija
30/64 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ainakin nuoriso vastaili jo itse taannoin lannistuneena kylän fb-ryhmässä, että ihan sama mihin yrittävät ajaa etteiv

Metsässä ajaminen polttomoottorilla ihan missä tahansa on kiellettyä ilman maastoliikennelupaa.

Ajoivat siis metsän läpi menevällä pienellä hiekkatiellä... Olis pitäny tarkentaa. Ei kai mopoilla ihan "metsä-metsässä" edes pääse. 

Vierailija
31/64 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ainakin nuoriso vastaili jo itse taannoin lannistuneena kylän fb-ryhmässä, että ihan sama mihin yrittävät ajaa etteivät olisivat häiriöksi, aina tulee joku valittamaa

No jos minä bändini kanssa saataisiin lähtö ihan joka paikasta kun ihmiset valittaisi häiriöstä, niin saattaisi olla että alettaisiin miettiä jotain toista harrastusta jota voi harrastaa koska se ei aiheuta häiriötä ympäristölle.

Vierailija
32/64 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoilla miehillä karjuvat ja rähisevät isot moottoripyörät, ja autot.

Vierailija
33/64 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärryytys on järkyttävän lapsellista. Ajattelin näin, kun olin itse "mopoikäinen". Skuutti on paljon järkevämpi.

Vierailija
34/64 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä yhtään. Nuorena ajelin itsekin mopolla. Asumme pienellä paikkakunnalla, täällä on kaikilla nuorilla mopo tai skopa, että pääsee kulkemaan kouluun, kavereille, kesätöihin. Kun bensat ja varaosat pitää maksaa itse, ei tule turhia ajeltua. Typerää nillittämistä aikuisilta, jotka ajavat autolla kilometrinkin matkan.

Vierailija
35/64 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ja itsehän me ei koskaan nuorena kokoonnuttu minnekään mölyämään? Mopojakin oli oman luokan pojilla lähes kaikilla, olin nuori 80-luvulla.

Ei ollut, asuin kaupungissa.

Vierailija
36/64 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävä naapurikyttääjä! Jätä lapset rauhaan tai saat kurmotusta!

Vierailija
37/64 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää nämä kyttääjät, joutoväki, joilla ei omaa toimintaa eikä elämää.

Mopot on osaavien nuorten laji. Nörtit äidin pojut pysyy kotona. 

Nämä mopojat ovat juuri niitä tissiposkia, jotka eivät pääse sitä katunsa koulua pidemmälle, eivät uskalla vaikka alla on kikotin jolla pääsisi kodista niin kauaksi kuin huvittaa. Edes tytöt eivät kiinnosta.

Vierailija
38/64 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävä naapurikyttääjä! Jätä lapset rauhaan tai saat kurmotusta!

Sinäkö mikkihiiri? Rohkea koneen ääressä.

Vierailija
39/64 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee asialle jotakin, vıtun änkyttävä hiiri, äläkä täällä raavi hilsepäätäsi.

Voi käydä ravistelemassa  mopopojan  mikkihiiri-isää ja nolaa sen poikansa aikana tai soittaa poliisille, jotka tulevat noukkimaan viritetyt vehkeet valtion haltuun.

Ei ne niitä takavarikoi, et sitäkään tiedä mutta mölistä pitää 

Vierailija
40/64 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mopopojista ei tule koskaan kunnon kansalaisia. Heistä tulee samanlaisia reppanoita kuin isistään, vievät naapureilta hermot vielä aikuisenakin.

Höpöhöpö. Kuinka monella on ollut mopo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme