Ranskalainen nainen alkoi välttelemään kun sanoin olevani Suomesta kotoisin
Taitaa prinsessaa pelottaa Neukku-perintö
Minä olen ylpeä juuristani!!
Kommentit (25)
Siitä näkee että jopa naapuriisa asuminen pilaa suomalaisten maineen
suomalaiset ovat niin päästään vialla että kannattaakin vältellä, älykäs nainen...
Ranskasta (tai ihan vaan realistisesti) katsoen Suomi on osa kurva-kurva-landiaa.
Höpö höpö sulla mitään naista ollut. Tollopelle.
Ranskassa julistettiin kansallinen hätätila lukuisten naisiin kohdistuneiden väkivallantekojen takia.
Sitten ne kuulivat, mikä on tilanne Suomessa: 90% tytöistä kokee seksuaalista ahdistelua ja joka kolmas nainen kautta maan historian parisuhdeväkivaltaa.
Tasa-arvon mallimaa ei olekaan sellainen. Tämä on seksuaalirikosten mallimaa ihan kotimaisin voimin. Minkä tavallaan näkee ketjustakin.
Kyllä suomalaismiesten alkoholi- ja mielenterveysongelmat, tunnekylmyys ja väkivaltaisuus tiedetään Euroopassa laajalti. En itse edes harkitsisi suomalaista miestä puolisoksi.
Suomessa on neukkuja ja ap omia sukujuuriaan ylpeästi esittelee.
Jännä juttu. Suomalisilla naisilla se on juuri toisinpäin. Jos mies vivahtaa ranskalaiselta tai muuten ulkomaan elävältä, housunsa kastuvat / putoavat heti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä suomalaismiesten alkoholi- ja mielenterveysongelmat, tunnekylmyys ja väkivaltaisuus tiedetään Euroopassa laajalti. En itse edes harkitsisi suomalaista miestä puolisoksi.
Kuvailit nyt suomalaisia miehiä sekä naisia.
Suomi on naisille yksi Euroopan väkivaltaisimmista maista ja useimmiten naiset tappelee täällä siideripäissään keskenään. 500000 naista vetää mt-nappuloita
Puhumattakaan tatuoiduista lehmistä ..120 kg punasilla hiuksilla
Vierailija kirjoitti:
Puhumattakaan tatuoiduista lehmistä ..120 kg punasilla hiuksilla
Klassisen "uniikki" suomalaisnainen asenteella. Mieluummin vedän käteen. Oikeesti!
Rotujen sekoittaminen on väärin ja Jumala vihaa sellaista.
Kaikki naiset ulkomailla tietävät, että suomalaisilla miehillä ei ole mitään tarjottavaa tasokkaalle naiselle. Ranskalaiset naiset tietävät arvonsa ja odottavat hyvää kohtelua miehiltä, tätä eivät suomalaiset miehet osaa.
Vierailija kirjoitti:
suomalaiset ovat niin päästään vialla että kannattaakin vältellä, älykäs nainen...
Suomalaisia miehiä vältellään kaikkialla. Se pllunkiilto silmissä.
Lehtitietojen mukaan olemme äärioikestolaisuuteen ja viinanjuontiin taipuvaisia. Kannattaa vältellä oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset ulkomailla tietävät, että suomalaisilla miehillä ei ole mitään tarjottavaa tasokkaalle naiselle. Ranskalaiset naiset tietävät arvonsa ja odottavat hyvää kohtelua miehiltä, tätä eivät suomalaiset miehet osaa.
Ranskalaisilla naisilla on valittavana niitä äfrikkäläisiä ja lähi-idän karvakäsiä. Hijab vaan päähän!
Miksi se alkoi vältellä, kertoiko syytä?
Onko se venäjän läheisyys vai naisen omat ennakkoluulot?
Sinuna kysyisin ap, jo ihan puhtaasta mielenkiinnosta.
ai taas vai... eikös tämä sama ole jo pariinkin kertaa sulle tapahtunut....trolli
Juuri näin heitettävä uusi mato koukkuun ja suunnata se itäisiin naisiin