Mies kysyi kesken intensiivisen suutelun "kuinka pitkälle haluut mennä?" Ei hyvää päivää...
Meni kyllä fiilis niin totaalisesti. Miksi osa miehistä ovat tuollaisia kyselijöitä, eivätkö osaa lukea kehonkieltä lainkaan?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Jos et kysy se on raaaskaus syyte miehelle. Itse pidän huolen että nainen ottaa alushousut pois itse. Tämä on oikeudessa aika hyvää kauraa.
Oletkin useinkin joutunut oikeuteen raiskauksesta syytettynä? Ehkäpä olisi peiliin katsomisen paikka.
Otan aina varman päälle ja pyydän joka panoa allekirjoittamaan suostumuslomakkeen.
Kuules nyt Sebu. Sellaista se håmån elämä vaan on...
Jos et osaa sanoittaa vastausta tai kostut siitä, että mies kysyy tiuhaan esim. saanko koskea sua paikkaan x ja haluatko lisää, rajumpaa tai hellempää sen sijaan että itse avoimesti näitä kerrot, niin voit vastata tämän toiveen kysymykseen.
Niin. Olisitko halunnut, että kunnon jännämies ottaa ja rais kaa?
Vierailija kirjoitti:
Otan aina varman päälle ja pyydän joka panoa allekirjoittamaan suostumuslomakkeen.
Ei ole varma kikka, koska suostumuksen voi perua. Touhun äänitys on varmin keino. Mielellään 2 tuntia ennen touhua jo laittaa äänityksen päälle ja pitää äänen päällä tunnin pari touhun jälkeen. Kuvata ei lain mukaan saa.
Paljon paasausta suostumuksesta ja sitten kun oikeasti varmistetaan, et haluuko partneri niin sekin on väärin. 🤷
Mä olisin ainakin halunnut vaikka Lapin laskettelumatkan tai jonnekin Eurooppaan kaupunkilomalle. Höh!
Vierailija kirjoitti:
Ei se estä syyttämästä raiskauksesta, jos mieli muuttuu nimmarin jälkeen.
Olisit vastannut että "Heinolassa voisi käydä"
-Kylmät kädet Oy
Minä lopettaisin moisen autistin tapailun tuohon paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se asia on, akti tulee suorittaa kahden jäävin todistajan läsnäollessa.
Toivottavasti älysi myös nauhoittaa tai pyytää vastauksen kirjallisena ettei sitten jälkikäteen tarvi jännittää oikeudessa.
Anteeksi tyhmyyteni,mutta onko tämä oikeasti totta että naiset todellakin tekevät rikosilmoituksia ihan vaan v**tuuksissaan?
Minkälainen mies kyselee näin typeriä? Nainen osaa kyllä itse sanoa, kun ei halua jatkaa ja tämä voi tapahtua vaikka 10 sekuntia ennen miehen orgasmia.
Vierailija kirjoitti:
Jos et kysy se on raaaskaus syyte miehelle. Itse pidän huolen että nainen ottaa alushousut pois itse. Tämä on oikeudessa aika hyvää kauraa.
Pöljä. Ihminen voi sanoa vaikka kesken suostumuksellisen yhdynnän, että lopeta, ja jos silloin ei lopeta, se on ra iskaus. Ei sillä ole mitään väliä, kuka on ottanut alushousut pois. Ja esimerkiksi se, että nainen vaikka kävelee ilman alushousuja kaupungilla, ei tarkoita, että häntä saa mennä panemaan.
Fiiliksethän siinä päättyy, vaikka olisi ollut kivaakin. Heippa vaan siis.
Oman oikeusturvansa kannalta miehen kannattaa äänittää sukupuoliaktiviteettinsa, joihin liittyy toinen henkilö. On lukuisia tapauksia, jotka on vietetty yhteisymmärryksessä, mutta toinen (yleensä nainen) on alkanut jälkeen päin syyttää toista osapuolta hyväksikäytöstä.
Minusta hieno ja ei-kiusallinen tapa kysyä suostumusta, arvostaisin. Pisteet miehelle.
Nykypäivänä raiskaus ei ole vain naisen värkkiin tunkeutumista vaan jos mies tekee kielellään naiselle ns deep throatin niin se voidaan tulkita raiskaukseksi, josta tulee ehdotonta linnaa.