Mies kysyi kesken intensiivisen suutelun "kuinka pitkälle haluut mennä?" Ei hyvää päivää...
Meni kyllä fiilis niin totaalisesti. Miksi osa miehistä ovat tuollaisia kyselijöitä, eivätkö osaa lukea kehonkieltä lainkaan?
Kommentit (83)
Oletuksena selvästi seksi. Eikö saa rauhassa edes suudella, kun heti yritetään sänkyyn?
Lain mukaan tarvitaan sopimus halukkuudesta ja rajoista seksuaalisessa kanssakäymisessä, suullinenkin käy, mutta kirjallinen on parempi, koska muuten on sana sanaa vastaan eikä miehen sanalla ole painoa näissä asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et kysy se on raaaskaus syyte miehelle. Itse pidän huolen että nainen ottaa alushousut pois itse. Tämä on oikeudessa aika hyvää kauraa.
Nainen voi tulla katumapäälle kesken aktin.
Siksi pitääkin koko ajan kysellä että "Miltäs nyt tuntuu?"
Mutta kun näin tekee, niin myöhemmin ihmetellään, että miksi höpötät koko ajan seksin aikana.
Olen ymmärtänyt, että pidemmälle menemiseen tarvitaan nykyisin molemminpuolinen suostumus, virallinen molempien allekirjoittama asiakirja ja kaksi todistajaa. Fiksu mies.
Vierailija kirjoitti:
Oman oikeusturvansa kannalta miehen kannattaa äänittää sukupuoliaktiviteettinsa, joihin liittyy toinen henkilö. On lukuisia tapauksia, jotka on vietetty yhteisymmärryksessä, mutta toinen (yleensä nainen) on alkanut jälkeen päin syyttää toista osapuolta hyväksikäytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman oikeusturvansa kannalta miehen kannattaa äänittää sukupuoliaktiviteettinsa, joihin liittyy toinen henkilö. On lukuisia tapauksia, jotka on vietetty yhteisymmärryksessä, mutta toinen (yleensä nainen) on alkanut jälkeen päin syyttää toista osapuolta hyväksikäytöstä.
Ja jos ei itse pysty äänittämään, kannattaa pyytää kaverinsa tekemään se - videointi on myös hyvä tehdä, ettei jää mitään epäselväksi.
Nykyään pitää olla todella varovainen ja kysyä kaikkeen lupa, muuten voi jälkeenpäin tulla tuomio
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi tyhmyyteni,mutta onko tämä oikeasti totta että naiset todellakin tekevät rikosilmoituksia ihan vaan v**tuuksissaan?
No ei todellakaan.
Olitko kysynyt luvan hänen suutelemiselle vai raiskasitko miehen?
Mitäpä luulet? Hänen täytyy Suomen lakia noudattaakseen tarkistaa tasaisin väliajoin onko luvat voimassa. Muutenhan hän saa jälkeenpäin syytteen. Voit syyttää tästä edellisen hallituksen lakimuutosta jossa luvankysymättömyys tietyin väliajoin tekee seksistä rikoksen josta joutuu vankilaan.
Vierailija kirjoitti:
Lain mukaan tarvitaan sopimus halukkuudesta ja rajoista seksuaalisessa kanssakäymisessä, suullinenkin käy, mutta kirjallinen on parempi, koska muuten on sana sanaa vastaan eikä miehen sanalla ole painoa näissä asioissa.
Kirjallisella ei ole merkitystä koska "uhri" eli nainen voi aina väittää peruneensa suostumuksen.
Ainoa varma tapa on äänittää koko akti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et kysy se on raaaskaus syyte miehelle. Itse pidän huolen että nainen ottaa alushousut pois itse. Tämä on oikeudessa aika hyvää kauraa.
Oletkin useinkin joutunut oikeuteen raiskauksesta syytettynä? Ehkäpä olisi peiliin katsomisen paikka.
Naisiin ei voi luottaa näissä asioissa
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi tyhmyyteni,mutta onko tämä oikeasti totta että naiset todellakin tekevät rikosilmoituksia ihan vaan v**tuuksissaan?
On varmasti joku nainen tuollain tehnyt, mutta uskon että ne ovat toivottavasti todella pieni ja sairas porukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos ei itse pysty äänittämään, kannattaa pyytää kaverinsa tekemään se - videointi on myös hyvä tehdä, ettei jää mitään epäselväksi.
Videointi ei ole laillista, äänittäminen on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan.
Onhan näitä ihan valtamediankin mukaan silloin tällöin. Huolestunut olen kahden pienen pojan äitinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjallisella ei ole merkitystä koska "uhri" eli nainen voi aina väittää peruneensa suostumuksen.
Petteri Orpon tulee nimittää kansakunnan pullapoika Itäniemen uskotuksi mieheksi kiertämään ja valvomaan coituksia joista anomuslomake lähetetty kuusi viikkoa aikaisemmin.
Opiskelijapiireissähän jo kysellään bileiden jälkeen kavereilta, annoitko/saitko suostumuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa pelata varman päälle hankkii vielä kaksi täysi-ikäistä todistajaa valvomaan koko aktin
Mua ei ois haitannut, tuossahan on tilaisuus naisellekin flirttailla ja vaikka näyttää miyen pitkälle mennään. Mutta voihan sitä loukkaantua mistä vaan.