Ärsyttää toi Pimiä joka haluu tunkee naamaansa esiin jatkuvasti
Pois ttstä, sillä naama on kulunut ja jutut sitä samaa höpöä.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä se tyrkyttää?
Itseänsä.
Joo, ei oo normaalia aikuiselta ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
EI JUMALAN VALTAKUNTA OLE SYÖMISTÄ JA JUOMISTA VAAN ILOA JA RAUHAA . BIBLIA.
JA SINÄ PSYKOOSISSA RIEHUVA ÄÄLIÖKÖ OLET SIITÄ TODISTEENA?
MENE NUKKUMAAN. ÄLÄ RYYPPÄÄ ENÄÄ.
Vappu on tosi hyvä ja luonteva juontaja. Mielellään hänen ohjelmiaan katson jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Ritariryssä. Vapaamuurari. Omavanhurskaat.
Nyt on kohtuulliset sekoilut tulilla kyllä. Eikö se peruna auttanut darraripuliin? Olit ennen klo 14.00 tyhjin vatsoin baariin lähdössä ja nyt lentänyt jo ulos 😂
Muista: pamit ei sovi viinan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla sama, jota häiritsee Sanna Marin ja Ellen eli kaikki hyvännäköiset ja hyväntuuliset naiset..
Vappu hyvännäköinen? 🤣😂
Parempi kuin sinä. Ja tienaa. Milläs sä elät, tt-tuella?
Mistä säkin kuvittelet tietäväsi kaikkien palstalaisten ulkonäön? Ei siihen vielä paljoa tarvita, että päihittää ohuthiuksinen ylipainoisen keski-ikäisen tantan 🤣 Vai jäätkö itse Vapulle kakkoseksi?
Eri
Vappu ei kyllä ole mikään ylipainoinen. Kroppa on tosi hyvässä kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla sama, jota häiritsee Sanna Marin ja Ellen eli kaikki hyvännäköiset ja hyväntuuliset naiset..
Vappu hyvännäköinen? 🤣😂
Parempi kuin sinä. Ja tienaa. Milläs sä elät, tt-tuella?
Mistä säkin kuvittelet tietäväsi kaikkien palstalaisten ulkonäön? Ei siihen vielä paljoa tarvita, että päihittää ohuthiuksinen ylipainoisen keski-ikäisen tantan 🤣 Vai jäätkö itse Vapulle kakkoseksi?
Eri
Moni parikymppinen mies jää toiseksi keski-ikäisille naisille. Ja sinä mielenterveysongelmien kokemusasiantuntija häviät nykytilassasi kelle vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö Pimiän luopua ammatistaan ihan vain koska sinä tahdot niin?
Suurin osa suomalaisista on lopen kyllästynyt siihen saatanan tyrkkyyn.
Ai on vai. Viisi katkeraa palstamammaa edustaa suurinta osaa suomalaisista 🤣
Sitä vihattiin jo v 2019.
Vihatuimpien suomalaisten lista julki Sipilä ja Rinne kärjessäNäiden lisäksi listalla on viihdetaiteilijoita ja mediapersoonia, kuten esimerkiksi Tuomas Enbuske, Tuure Boelius, Vappu Pimiä, Aku Hirviniemi ja Roope Salminen.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/vihatuimpien-suomalaisten-lista-jul…
On muuten kiinnostava lista kun ajattelee myöhempiä vaiheita. Lauri Tähkä puuttuu.
Vappu on hauska ja luonteva juontaja. Minä ainakin tykkään.
Mitä merkitystä sillä on, kuka esiintyy? Eiköhän heitä pyydetä eri ohjelmiin.
Vinkki: älä katso kotimaisia ohjelmia. Minä katson hyvin harvoin, joten ei yleensä aavistustakaan siitä, kuka esiintyy. :D
Pistä se telkkari kiinni, jos ei kiinnosta.
Vappu on ihan timmissä kunnossa. Mistä kohdin hän on lihava?
En osaa vihata ihmistä , joka ei ole mulle pahaa tehnyt , ei loukannut etc.Naamoihin en ole kyllästynyt, en katso liikaa. Vappu on hauska ja varmaan hyväntahtoinenkin.En ole tyrkyttämistö huomannut, toimittajathan juttuja tekevät elääkseen.
Siis miksi ihmeessä Vapun tai kenen tahansa juontajan pitäisi kieltäytyä saamistaan työtarjouksista päästä juontamaan jotain TV-ohjelmaa tai tilaisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Vappu ei ole miehensä tasolla, siksi mielistelee miestään ettei tämä lähde paremman naisen matkaan.
Kyllähän Vappu haluaa tuntemattomiltakin jatkuvasti huomiota ja kehuja. Epävarma narsisti joka haalii rahaa saadakseen itsevarmuutta.
Nythän olis Huuhtasen ex-heilakin vapaana! Vanha suola janottaa?
Nyt en osallistu tähän yksittäisen juontajan asiaan.
Mutta oletteko kiinnittäneet huomiota tai kannattaisi kiinnittä/selvittää, miten tai miksi ohjelmiin valitaan AINA samat vaikkapa tietyt juontajat, kilpailijat jne. jne.? Miksiköhän? Oletteko kiinnittäneet huomiota vaikkapa siihen, että Kolmosen TV ohjelmissa, formaateissa pyörii samat tyypit, entä nelosten ohjelmissa, no samat tyypit! Eri rooleissa mm. vaikkapa jonkun ohjelman radiojuontajana, sitten kilpailijana muutamissa suosituissa formaateissa ja kappas vaan, aina vain saman kanavan formaateissa jne.jne.
Entäpä juontajat TV:ssä? Onko siellä se kaveri taustoissa, kuka on siviilissä kaveri ja hyväveliperiaatteella jatketaan sun hommia siellä TV:ssä, vaikka maailmassa olis muitakin juontajia. Hyvät on tietenkin hyviä, siitä ei ole kysymys, mutta kansa janoaa edes joskus VAIHTELUA ja luulisi Suomessa olevan huippujuontajia ja uusia kilpailijoita vaikka mihin ohjelmaan! Tätähän on kuultu, miten tylsää alkaa olla, kun samat naamat pyörii formaatista toiseen. Kuka jaksaa enä katsoa? Toki kaikki uudet pyydetyt ei pääse omien töiden vuoksi ohjelmiin. Mutta jotain freesausta tarvitaan!
Toivottavasti joku lehti tekee listan, kuinka moni suurista tai pienistä julkkiksista on ollut missäkin ohjelmassa. Lista, jossa ohjelman nimi ja nimi tyypistä, kuka siinä oli. Ja ois jännää tietää ja kysyä kilpailijoilta, miksi osallistuit näihin kaikkiin formaatteihin? Onko se työttömyys, rahanpuute vai yksinkertaisesti julkisuuden himo ja noste omalle brändille! Vai mikä?
Avautuvaa jo tuotantoyhtiöt tälle samojen tyyppien pyörittämiselle, miksi te teette näin? Suomesta ei luulisi loppuvan ihmiset!
Samoin muuten elokuvamaailmassa - hyvät näyttelijät on tietenkin hyviä. Mutta jos sama tyyppi on joka elokuvassa pääroolissa tai samoissa leffoissa, niin pikkusen meinaa mennä viihteen puolelle, kun elokuvaa katsoessa jo miettii, että olikos tää tyyppi tässä nyt kuka!
Eikö me kaikki toivota sitä? Mä esim olen melko p.a., kun piti ostaa silmälasit ja pelkät linssit maksoi mun kuukauden tienestit. Yhtiövastiketta nostettiin yli satasella.