Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten päästä kesäkuntoon nopeasti? On kertynyt hieman ylimääräistä, ja mitat on nyt 164cm ja 97kg. Haluaisin että minulla olisi tiimalasi

Vierailija
12.04.2025 |

Haluaisin päästä unelmamittoihin kesäksi, mitä voin tehdä jotta paino tippuisti nopeasti?

Dieettivinkkejä? Huomenna alkaa diet

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voit painaa noin paljon? Ite oon 198 cm mies ja painan 93 kg.

Hirvee vinkuheinä kukkakeppi ei kukaan nainen tollasta halua

Vierailija
22/48 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirvee vinkuheinä kukkakeppi ei kukaan nainen tollasta halua

Sori, mut oon jo naimisissa 181 cm naisen kanssa. T. M 198 cm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketolla lähtee rasva, mutta se säästää lihakset. Eli sitä suosittelen. Sopiva aloitusmäärä hiilihydraateille on monesti 20-50g .

Vierailija
24/48 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketolla lähtee rasva, mutta se säästää lihakset. Eli sitä suosittelen. Sopiva aloitusmäärä hiilihydraateille on monesti 20-50g .

Keto tuhoaa lihasta polttoaineena.

Vierailija
25/48 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keto tuhoaa lihasta polttoaineena.

Periaatteessa kyllä, jos ei syö tarpeeksi kaloreita, eli rasvaa. Lihasta se on se possunkylkikin, joten oikeassa olet.

Vierailija
26/48 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinuna hankkiutuisin lihavuusleikkaukseen. Itse kävin 158/90 painoisena leikkauksessa ja nyt painan 62kg.

Ei siihen mitään kirurgia tarvita vaan radikaali ruokavalion muutos. Helpointa on laihtua lihaa ja eläinrasvaa syömällä.

Näin on. Ihmiset vaan ovat niin laiskoja ja ilman minkäänlaista itsekuria. Leikkaus tai pillereitä naamaan ja odotetaan ihmeitä eikä itse ole tarvinnut tehdä mitään. Tunnen kaksi naista, jotka ovat noita leikkauksia tehneet, toinen heistä jopa pari kertaa. Ovat taas lihavia kuten olivat ennen leikkausta. Ei se leikkaus mitään siis edes takaa jos itse ei tee mitään. Aloitin marraskuussa syömällä puolet mitä ennen ja kaikki sokeri pois. Nälkää en ole nähnyt ja kiloja pudonnut tähän mennessä 18 kg. Yhtään en ajattele ruokaa koko ajan ja olo on erinomaisen hyvä ja kevyt. Vielä tarttis saada 8-10 kg pois.

Vierailija
27/48 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä vuoden kesästä puhut?

Vierailija
28/48 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50kg ylipainoa ei ole hieman 🤣

noh, ei siinä ole kuin 40 kg ylimääräistä. 164 cm ja 57 kg on oikein passelit mitat.

Itsekin 166/57 ja hyvät mitat on

Vierailija
29/48 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanpituinen ja painan 40kg vähemmän, aika hurja määrä ylimääräistä mukana kannettavaksi.

Et kesäksi saa millään poppakuurilla etenkään pysyvää tulosta mutta aloita sillä että syöt lähinnä monipuolisesti kasviksia ja marjoja. Lisäksi vähän hyvälaatuista lihaa/kalaa/kanaa ja pieniä määriä hiilareita.

Vierailija
30/48 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö lihaa ja eläinrasvaa. Rasvaista lihaa, vettä ja suolaa eikä mitään muuta niin paino laskee kohisten.

Voit myös kokeilla vesipaastoa. Mutta muista elektrolyytit! Sinulla on sen verran ylimääräistä että voisit paastota jopa kuukauden. 

Vierailija
31/48 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaimulla lähtee nopeasti. Millään dieetillä et tuohon tule pääsemään. Ozempicille jos lähdet, niin kesä 2026 on ihan mahdollinen, mutta sitä saat sitten vetää lopun elämän tai paino nousee ennalleen.

Vierailija
32/48 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

183/67 -ap painaa puoli sataa kiloa liikaa.

Vierailija
33/48 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

164 cm, 97 kg. Hieman. Kuule, provopaskatrolli: tuossa on 45 kiloa liikaa.

Vierailija
34/48 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et täksi kesäksi mutta seuraavan vuoden kesäksi. Jos et löydä tietoa googlella niin käy terveydenhuollon ravitsemusneuvojalla tms.

Vierailija
35/48 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tuskin saat oikeita neuvoja. Ei ketoa tms. potaskaa.

Vierailija
36/48 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että kaipaisit ehkä jotain symbolista tai konkreettista esinettä, joka muistuttaisi aikaa ja sen kulumista. Tiimalasi on tosi mielenkiintoinen valinta, sillä se voi olla sekä esteettinen että symbolinen esine, joka tuo mieleen elämän rajallisuuden ja sen, että hetket ovat arvokkaita.

Mitä tiimalasin ajatus merkitsee sinulle? Onko se ehkä muistutus elää hetkessä tai vaikka keskittyä johonkin tiettyyn asiaan, joka vaatii aikaa ja kärsivällisyyttä?

Vierailija
37/48 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä tuskin saat oikeita neuvoja. Ei ketoa tms. potaskaa.

Keto on juuri passeli, kun ylipainoa on 40 kiloa. Aluksi kilojen lähteminen on nopeaa, mikä motivoi jatkamiseen.  Myöhemmin hiilareita voi lisätä, ja löytää se oma taso, jolla paino pysyy tasaisena.

Vierailija
38/48 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiimalasivartaloa ei saa laihduttamalla. 

Vierailija
39/48 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassoo että 35 kiloa extraa on "hieman"?

Kesäkuntoon voit päästä kesäksi -26 jos nyt aloitat.

Vierailija
40/48 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiimalasin voi ostaa vaikka lautapelikaupoista.