Naisystävä rikkoi 110 euron viinilasin ja sanoi hups
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
oikeistolaisten puhe on aina tällaista: "naisystävä rikkoi 110 euron viinilasin kun juotiin 50 euron viintä ja istuttiin kolmen tuhannen euron sohvalla ja katsottiin kahden tuhannen euron televisiosta kalliiden yle verojen vastineeksi ylen uutisia."
Ap tapsuksessa juttu alkaa toisin, näin " 100 euron maksullinen nainen rikkoi . . ."
Jos 110 eur on iso raha, niin hypätkää kaivoon. Ai niin, olen itse korkeakoulutettu pitkäaikaistyötön, mutta en voi saada työtä, koska täytän 2025 50 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Lähetä lasku
Olen samaa mieltä. Jos on noin köyhä, että talous hajoaa yhden lasin rikkoutumiseen, niin sitten se on siinä.
Mitä sinä sanoit sen jälkeen? Se on paljon mielenkiintoisempaa ja kertoo sinusta paljon. Toivottavasti et sanonut sanaa, jonka kirjoitit aloitukseen.
Naisystävä rikkoi 30 000€ auton. Sanoi vain hups. Siinä sinulle suhteellisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Naisystävä rikkoi 30 000€ auton. Sanoi vain hups. Siinä sinulle suhteellisuutta.
Ja sulla ei ollut kaskoa?
Kantsii ostaa Ikeasta euron astioita. Ruoka ja juoma pysyy niissä aivan yhtä hyvin.
Ei kannata ostaa noin kalliita laseja, jos ei hermot kestä niiden mahdollista rikkoutumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sulla ei ollut kaskoa?
Eikö aloittajalla ole vakuutusta? Kasko ei korvaa autoon laittamaani aikaa eikä sieltä saa rahaa mikä sen laittamiseen on mennyt.
Eikö drinkkilasit heitetty rikki maahan Preussissa (nyk. Saksa) yläluokan juhlissa?
Kannattaisi vakavasti harkita naisystävän vaihtoa.
Kyllä mä nyt naisena olisin huolissani, jos puhuttaisiin käyttölaseieista, eiKä oikeasta varallisuudesta ja liiketoiminnasta.
Vierailija kirjoitti:
Laskitko montako pala Wc-paperia se käytti yhdellä käynnillä?
Viinilasista ei kuitenkaan kannata maksaa satasta, jos sen rikkoutuminen on harmituksen paikka.
Oliko akka päissään? Olisit vaihtanut lasit halvempiin ensimmäisen pullon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Rahvaalle on turha puhua laatuesineistä. Ne juo kaikki juomansa muumimukeista ja pitää niitä vielä hienoina ja kalliina 🤣
Kyllä mä juon viinini ihan viinilasista. Ihan tavallista Iittalaa on. Kyllä sellaisenki rikkoutuminen harmittaisi.
Sulla ihmeellistä jankutusta muumimukeista.
No mitäs annoit sille noin kallista kristallia. Ikean tuoppi on 2 euroa.
Mun kaikki keittiöastiat lasti ja muut maksaa ehkä yhteensä 200€. Ja hyvin olen niillä pärjännyt ja mitään ei ole mennyt särki.
oikeistolaisten puhe on aina tällaista: "naisystävä rikkoi 110 euron viinilasin kun juotiin 50 euron viintä ja istuttiin kolmen tuhannen euron sohvalla ja katsottiin kahden tuhannen euron televisiosta kalliiden yle verojen vastineeksi ylen uutisia."