Naisystävä rikkoi 110 euron viinilasin ja sanoi hups
Kommentit (84)
eiks 110 euron viinilasit oo vähän homoa, pitäisikö sun tulla kaapista ulos sun tyttöystävälle
Vierailija kirjoitti:
Näyttäisi saavan kahdellatoista eurolla uuden tilalle. Tosi kallista juu.
reilu viikon ruuat.
Viinilasi nyt voi hajota, kun vahingossa kolauttaa pöydälle huonossa kulmassa.
Jos itket astioiden perään niin osta halvat viinilasit käyttöön ja ihaile niitä kalliita kaapissa.
Onhan Hups paljon kauniimpi ja osaa ottavampi kuin Oho!
Tasoisesi henkilön olisi syytä käyttää muovisia laseja toheloille tarjoiltaessa. Koita nyt jotain oppia sinäkin tässä elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Kännisille muijille AINA nokkamuki ja vaalealle sohvalle EI ISTUTA.
Ketjun ensimmäinen kommentti ja ylivoimaisesti paras.
No, olisihan tuo voinut sanoa: VOI SAATANA.
Jos tiedät viinilasisi hinnan ja varsinkin noin tarkkaan, sinulla ei ole siihen varaa.
Kävitkö oikein googlaamassa hinnan tähän pskaan provoon?
Vahinkoja sattuu eikä niille voi mitään.
Mitä järkeä tuon hintaisissa laseissa? Ikeasta saa kuusi pikkurahalla.
Kallis viinilasi. Prismasta saa halvempia, eikä niin paljoa haittaa vaikka rikkoutuisi.
Pienestä sinäkin hermostut😊. Minä peruutin joskus exän uuden bemarin aitaan ja sanoin hups😅
Lopulta naurettiin yhdessä. Pieni klommo tuli.
ei, riittää kun itselläni on juuri tuota sarjaa. ja ihan tse ostamaani :D
Tosimies tulee itkemään vauvapalstalle, mielikuvitustyttöyståvästä ja mielikuvitusviinilasista.
Miksei saa harmittaa jos jokin astia hajoaa? Kyllä mua on harmittanut, kun humalainen kaveri on vahingossa rikkonut astian, joiden valmistus on lopetettu. Siis eivät ole kalliita astioita, mutta juuri sitä väriä ei enää valmisteta ja nyt setistä puuttuu se yksi ja vain hyvällä tuurilla voisi jostain kirpparilta löytää korvaavan.
En silti hänelle kiukutellut, olin lähinnä surullinen ja hän pyysi anteeksi.
Riedelin, hah, halpislaseja massoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkossa älä osta sellaistia käyttöesineitä, joiden käyttöön - ja käytöstä aiheutuviin kulumisiin/rikkoutumisiin sinulla ei ole varaa.
Kaikki eivät juo viiniä muumimukeista, kuten sinä.
Ironista. Luuletko, että muumimukit ovat halpoja?
Köyhillä ei ole varaa ostaa kallista, kun ne itkee yhden satkun lasin perään.
Hae ikeasta.
Tais mennä tunteisiin mun kommentti😁 mieluummin weetee-muija kun vinkuva idiootti😄