Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4-vuotias lapseni naki asken pojan kavelevan meidan rappusissa, talla pojalla oli siivet

Vierailija
17.09.2008 |

Mulla nousi karvat pystyyn! Juoksi mun makkariin ja sanoi etta aiti tuolla alakerrassa pain rappusissa oli joku poika. Sanoin etta hopsis, kuvittelit vain aj lapsi sanoi etta ihan oikeasti, silla oli kasvomaalaus ja siivet. Naytti etta jotain oli suun alla, leuassa jotain maalausta. Kysyin minkalaiset siivet niin sanoi etta nama oli siivet, ja heilutteli kasiaan.

Kysyin milta tama poika naytti ja sanoi eraan kaverinsa nimen, mutta sitten lisasi etta sen iho oli samanvarinen kuin hanella itsellaan. (Lapsi on kahdenkulttuurin lapsi, hieman suomalaista tummempi iho.) Poika oli kuulema hanesta pikkasen isompi.

Tama ei ole eka kerta, kun puhuu pojasta jota nakee aina valilla. Mutta nyt eile ole maininnut tasta varmaan puoleen vuoteen, ja eka kertaa puhui siivista....

Mita mielta?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norjan prinsessaan

Vierailija
2/13 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli näkee enkeleitä itsekin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juttuja tulee vielä muutaman vuoden päästä, olisin huolissani.

Vierailija
4/13 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lapsi nukkumaan teidän vanhempien huoneeseen muutamaksi yöksi. Lapsi varmasti näki jotain, ei kait hän tuollaisia valheita sepittelisi. Lapsi on varmasti hämillään ja peloissaan. Minäkin olisin.

Vierailija
5/13 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus nahnyt.

En tieda mutta mulle tulee aina mieleen sellainen, ennen kuin tulin raskaaksi, minulla oli juuri km ennen tata lasta. Voisiko tama poika jota lapseni nakee olla tama, enkelilapsi?

Vierailija
6/13 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus nahnyt.

En tieda mutta mulle tulee aina mieleen sellainen, ennen kuin tulin raskaaksi, minulla oli juuri km ennen tata lasta. Voisiko tama poika jota lapseni nakee olla tama, enkelilapsi?

Vierailija
7/13 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma 1-vuotiaamme alkaa usein hymyilemään "seinälle", joskus jopa vilkuttaa iloisesti vaikka ketään ei näy.

Vierailija
8/13 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota selvää, pelottaako poikaa. Jos niin, kysy miksi. Miksi enkelisiipinen poika haluaisi hänelle mitään pahaa.

Käännä tämä juttu pojan miellessä vahvuudeksi, jottei pojallesi jää mitään traumoja asiasta. Pyydä vaikka seuraavan kerran poikaasi kysymään tältä "näyltä" mitä tämä haluaa.

Eiköhän tuo ole ihan mielikuvituksen tuotetta, mutta tällä tavalla voisit saada selvää mitä poikasi päässä liikkuu, ja miksi näkee tämän kaverin.

Vierailija
9/13 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

, että kun heiltä kuoli leikki-ikäinen lapsi, lapsi ilmestyi heille, mutta valona ja energiana ja hyvin myönteisenä kokemuksena.

Mun suvussa vainajat on myös tulleet hakemaan kuolevia, niin että heidät on joku nähnyt.

Enkä on mielikuvituksen tuotetta, mutta todennäköisesti ei ole.

Vierailija
10/13 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli jotain 4-5v, kun olimme lähdössä ulos, hän juoksi edeltä pihalle, minä pienemmän kanssa perässä.. tyttö tulee takaisin ja sanoo, että keinussa oli joku lapsi. Menemme keinulle, eikä siellä tietenkään ole ketään. Olimme maalla, lähimmät naapurit satojen metrien päässä, joten todellakaan ei keinuumme ollut voinut eksyä kukaan, eikä lähteä huomaamattamme. Samoihin aikoihin tyttö oli myös ilmoittanut eräälle henkilölle, että "äiti ei saa mennä tuon miehen kanssa sisälle, se on paha mies", kun kävin erään lapsille tuntemattoman sukulaismiehen kanssa sisällä.. Onneksi noita ei sittemmin ole tapahtunut.

Mutta.. nyt nuorempi on viisivuotias, ja eilen totesi että äiti, sulla on siivet.. Olin huolissani, koska kuume oli nousussa, mutta kävi mielessä jotain muutakin..

Vierailija
11/13 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota selvää, pelottaako poikaa. Jos niin, kysy miksi. Miksi enkelisiipinen poika haluaisi hänelle mitään pahaa.

Käännä tämä juttu pojan miellessä vahvuudeksi, jottei pojallesi jää mitään traumoja asiasta. Pyydä vaikka seuraavan kerran poikaasi kysymään tältä "näyltä" mitä tämä haluaa.

Eiköhän tuo ole ihan mielikuvituksen tuotetta, mutta tällä tavalla voisit saada selvää mitä poikasi päässä liikkuu, ja miksi näkee tämän kaverin.

kunnolla, kun sanoi etta naki vain taman pojan rappusissa. Ja oli myoha ja vahan pelastyi. Sitten kun kyselin asiasta ja juteltiin totesi rauhallisemmin etta oli varmaankin se "tuttu poika". Lapseni on muuten tytto ja kun puhunut "Oijasta" on tuo mielikuvitus henkilo ollut aina positiivinen kokemus.

ap

Vierailija
12/13 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
13/13 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa nurkkaa katsellen: "Kuka tuo tyttö on? Yritin kysellä että tuoko kirjan tyttö. Lapsi vaan vastasi, että "Ei, tuo joka katsoo tuolta nurkasta." Tätä toistui ehkä 6 kertaa ennen kuin muutime pois. Vielä ennen muuttoa ex-mieheni sanoi valvoneensa yön kun oli illalla nähnyt vanhan miehen katselemassa ulos meidän olkkarin ikkunasta. Toinen näki naisen, toinen miehen.... Ihmeellistä ja selittämätöntä on elämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi