IS: Mies vakoili vaimoaan vuoden
"Mies asensi vaimonsa tietokoneeseen huomaamattoman ohjelman näki yksityisviestit, verkkopankkitiedot ja työnantajan salaisuudet."
https://www.is.fi/digitoday/tietoturva/art-2000011162735.html
Kommentit (86)
Tuomio tuli luultavasti siksi, että työnantajan salaisuudet paljastui. Naisia nyt saa vähän vakoilla jos huvittaa.
Oliko se tuo sama haittaohjelma joka oli asennettu Lintilän puhelimeen lähettämään meemejä joka ilmansuuntaan?
aika paha, toki osa luottaa edelleen suhteessa toiseen niin paljon että antaa ihan itse pankkitunnuksensa toisen käyttöön. Mulla ei ole mitään salattavaa, mutta s-postini, someni, verkkopankkini, puhelimeni, tablettini ja tietokoneeni ovat mun ja yksin mun, olleet aina. Eli naistenkin on hyvä pitää sen verran hyvät tietotekniset taidot että pärjää omien laitteiden kanssa eikä tarvitse miestä apuun kaikessa.
EX-mieheni vakoili minua vuosia. Hän lähti perään kun menin lääkäriin, eli näin peruutuspeilistä, että hän ajoi parkkipaikan ohitse ja meni toisen rakennuksen taakse piiloon. Hän ottaa nimelläni tulleita posteja ja katsoo niitä valoa vasten, esimerkiksi painaa kuoren ikkunaa vasten. Hän selaili kalenteriani. Hän seurasi minua kun menin käymään vanhempieni luona. Hän epäili joka ainoaa käyntiäni. Hän LASKI kuinka monta kertaa olen käynyt labrassa ja olenko käynyt labrassa vaiko missä. Miehet ovat pahimmillaan vankilakamaa!
Vierailija kirjoitti:
Tuomio tuli luultavasti siksi, että työnantajan salaisuudet paljastui. Naisia nyt saa vähän vakoilla jos huvittaa.
Juu jos olisi vaan vaimon asiat paljastuneet ja tekijällä suomalainen nimi niin "rikosta ei tapahtunut".
Vierailija kirjoitti:
Eli naistenkin on hyvä pitää sen verran hyvät tietotekniset taidot että pärjää omien laitteiden kanssa eikä tarvitse miestä apuun kaikessa.
Tuossa uutisessa kerrotaan:
Vakoiluohjelma on maksullinen, eikä se ollut käyttäjän havaittavissa tai löydettävissä.
Asia kävi ilmi, kun mies näytti ohjelmiston puolisolleen.
Eli, et voi aina tietää, jos koneella on jokin haittaohjelmat, kun ne voi olla hyvin piilotettu
Mä epäilen, että mun ex teki mulle samaa.
Tiesi läppärini salasanan ja jossain vaiheessa pistin merkille, että tiesi ihan liikaa mun yksityisasioista. Jopa kun järjestin hänelle yllätystä ja sain sähköpostiini varausvahvistukset, vaikutti hän tietävän etukäteen mitä ja milloin olin suunnitellut.
Saattoi alkaa yhtäkkiä puhumaan jostain aiheesta jota olin googlannut tai josta olin keskustellut netissä. En saanut epäilyksilleni vahvistusta, koska en tiennyt kuinka tarkistaa kone vakoiluohjelmien varalta enkä voinut tietenkään googlata sitä omalta koneeltani. Perus virustarkastuksen ajoin useampaan kertaan, niissä ei tullut mitään hälyttävää esille.
Kun ostin uuden läppärin, hän yritti väkisin tulla "asentamaan puolestani virustorjuntaohjelmaa" ja kun kieltäydyin sanoen että osaan tehdä sen kyllä itse, hän loukkaantui naurettavan paljon. Tuolloin aloin olla jo varma, että aiempaa läppäriäni oli vakoiltu. Laitoin uuteen läppäriin uuden salasanan ja pidin huolta että en ikinä näpytellyt sitä niin että X oli selän takana.
Vierailija kirjoitti:
Hulluja ukkoja riittää.
Ja akkoja, jotka tuollaisten kanssa seurustelevat, kun normaaleita ukkoja on tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten akkojen absoluuttinen taso, ja paskaahan se on!
Jos olisivat normaaleja naisia, niin millekään tuollaiselle tarkkailulle ei olisi tarvetta.
Miehen kannattaa AINA muistaa nyrkkisääntö: N = H ! ihan joka kerta, kun on missään tekemisissä suomalaisen naisen kanssa. Sillä säästää itseään, hermojaan sekä ENNEN KAIKKEA, lompakkoaan.
Joo, parempi olisi että pysyt naisista kokonaan erossa.
Mitä se vaimo teki, että miehen piti tarkkailla vaimoa vuoden ajan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli naistenkin on hyvä pitää sen verran hyvät tietotekniset taidot että pärjää omien laitteiden kanssa eikä tarvitse miestä apuun kaikessa.
Vakoiluohjelma on maksullinen, eikä se ollut käyttäjän havaittavissa tai löydettävissä.
Eli, et voi aina tietää, jos koneella on jokin haittaohjelmat, kun ne voi olla hyvin piilotettu
Kyllä mulla on sen verran hyvät atk-taidot, ettei tuollainen haittaa ohjelma jäisi huomaamatta mun koneella. Enkä oo edes mikään nörtti. M30
Vierailija kirjoitti:
Mitä se vaimo teki, että miehen piti tarkkailla vaimoa vuoden ajan?
Pitäähän omaisuudesta huomen pitää.
Eli otsikko uusiksi:
"Aviomies epäili vaimon uskollisuutta ja asetti vakoilu ohjelman tietokoneeseen"
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaan niin ruma että sinun on pakkokin vakoilla naista, ettei vaan livahda isomman pallin ja komeamman pallin luokse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten akkojen absoluuttinen taso, ja paskaahan se on!
Jos olisivat normaaleja naisia, niin millekään tuollaiselle tarkkailulle ei olisi tarvetta.
Miehen kannattaa AINA muistaa nyrkkisääntö: N = H ! ihan joka kerta, kun on missään tekemisissä suomalaisen naisen kanssa. Sillä säästää itseään, hermojaan sekä ENNEN KAIKKEA, lompakkoaan.
Joo, parempi olisi että pysyt naisista kokonaan erossa.
Suomalaisista naukumaijoista ainakin. Muualla maailmassa naiset on ihan normaaleja, kun eivät ole femakoinnin ja demarisyövän pilalle mädättämiä.
Vierailija kirjoitti:
Oliko se tuo sama haittaohjelma joka oli asennettu Lintilän puhelimeen lähettämään meemejä joka ilmansuuntaan?
Se Lintilän haittaohjelma oli siitä jännä että alkolukko olisi estänyt sitä toimimasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miten mies on päässyt asentamaan ne naisen koneelle ja ilmeisesti vielä työkoneelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli, et voi aina tietää, jos koneella on jokin haittaohjelmat, kun ne voi olla hyvin piilotettumiten mies on päässyt asentamaan ne naisen koneelle ja ilmeisesti vielä työkoneelle?
enkä nyt syyllistä tässä uhria, huomannut vain yleisesti kaveripiirissäkin että moni luottaa kumppaniin turhan sokeasti.
Häkkiin ukko.