IS: Mies vakoili vaimoaan vuoden
"Mies asensi vaimonsa tietokoneeseen huomaamattoman ohjelman näki yksityisviestit, verkkopankkitiedot ja työnantajan salaisuudet."
https://www.is.fi/digitoday/tietoturva/art-2000011162735.html
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kastraatio auttaisi tähänkin käytösongelmaan. Niin tehdään myös rajattomille koirauroksille. En näe eroa.
Sun rämemajava pitäisi tikata umpeen, hajun vuoksi.
Haista itse vaikka mikä. Jos naiset johtaisivat maailmaa niin loppuisi rikollisuus naisia ja lapsia kohtaan. Käytä mielikuvitustasi miten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kastraatio auttaisi tähänkin käytösongelmaan. Niin tehdään myös rajattomille koirauroksille. En näe eroa.
Haista itse vaikka mikä. Jos naiset johtaisivat maailmaa niin loppuisi rikollisuus naisia ja lapsia kohtaan. Käytä mielikuvitustasi miten.
Siitä voi olla huoletta. Niin hulluksi tämä maailma.ei sentään muutu, mutta Suomenkin asioita akat on päässeet sotkemaan aivan liian pahasti.
Mietin, että onkohan tuossakin mies pettänyt itse ja siksi asensi ihan ohjelman koneeseen, koska itse tietää millä tavalla voi piilottaa tietoa tietokoneella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä voi olla huoletta. Niin hulluksi tämä maailma.ei sentään muutu, mutta Suomenkin asioita akat on päässeet sotkemaan aivan liian pahasti.
Hae hyvä ihminen oikeesti itsellesi apua. Sun naisvihamielisyytesi on suorastaan sairasta ja ei voi olla sulla itselläkään hyvä olla, kun vihaat puolta tän pallon asukkaita. Mitä lieneekään sulle tapahtunut, mutta toi ei ole enää tervettä.
Joillekin miehille tasa-arvon eteneminen on ottanut koville. Sitten käytetään näitä vippaskonsteja, jotta voidaan näennäisesti leikkiä tasa-arvoista, mutta oikeasti kytätään ja kontrolloidaan naista. Eihän tämä eroa noiden tietyn uskonnon miehistä, jotka katsovat oikeudekseen määritellä miten nainen pukeutuu. Tämä länsimaisten miesten harjoittama stalkkerointi on vain verhotumpaa. Teknisin vempaimin voi sitten paimentaa isompaa karjalaumaa, eli useampaakin naista kuin vain sitä omaa puolisoa. Jotakin biologista taustaa käytöksessä on, häiriintyneen mielen lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meille miehille on muodostunut monella alalla lasikatto mikä pitäisi rikkoa. Mutta on tabu asia puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aika paha, toki osa luottaa edelleen suhteessa toiseen niin paljon että antaa ihan itse pankkitunnuksensa toisen käyttöön. Mulla ei ole mitään salattavaa, mutta s-postini, someni, verkkopankkini, puhelimeni, tablettini ja tietokoneeni ovat mun ja yksin mun, olleet aina. Eli naistenkin on hyvä pitää sen verran hyvät tietotekniset taidot että pärjää omien laitteiden kanssa eikä tarvitse miestä apuun kaikessa.
Niinhän sä luulet, paitsi jos naapuriin tai muuhun osuu hullu. Kuten epäluuloinen supolainen, poliisi, juutalainen tai muu sekopää. Kotisi pengotaan, tavaroita varastetaan ja elämääsi sekaannutaan. Jopa peitehuora yrittää ängetä elämääsi. Olipa, homona tai lesbona.
Saat varmaan myös ohjeita lämpöpatterin kautta?
Hänen kommentista päätellen Hitler julisteelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten on parasta pysytellä sinkkuina, miehistä ei ole muuta kuin haittaa naisille. Jopa ne kilteimmät miehet ovat paljastuneet sekopäiksi eron tullessaan.
Näin neuvoo yksinäinen vanhapiiaksi jämähtänyt luomakunnan helmi :D
Joka todennäköisesti hyödyttää yhteiskuntaa enemmän kuin sinä.
Ai kuten tekemällä lapsia? Ihmiset on niin vieraantuneet todellisuudesta etteivät tiedä mitä vanhapiika tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti: Miten voi tunnistaa jos omalla koneella on tuollainen ohjelma?
Kysy mieheltäsi.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten pitäisi tajuta ettei omia kirjautumistietoja jaeta, ei edes puolisolle.
Sama juttu kuin pankkitunnusten kanssa.
Kannattaa lukea ne ehdot kun hankit tunnukset johonkin palveluun.
Monesti nuo stalkkaushakkerit on oikeasti vain sitä että on vapaasti päästy toisen koneelle tai puhelimelle.
Moni ei tiedä että pitää olla puolison lupa isoihin raha hankintoihin. Ei ihme sillä eihän kukaan enää parisuhteessa ole joten on ihan oletettavaa ettei tiedetä yhteisiä pelisääntöjä ja täällä suu vaahdossa huudellaan.
Vierailija kirjoitti:
Naisten on parasta pysytellä sinkkuina, miehistä ei ole muuta kuin haittaa naisille. Jopa ne kilteimmät miehet ovat paljastuneet sekopäiksi eron tullessaan.
Ootko vieläkään käynyt jutttelee isä suhteestasi psykiatrin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli naistenkin on hyvä pitää sen verran hyvät tietotekniset taidot että pärjää omien laitteiden kanssa eikä tarvitse miestä apuun kaikessa.
Tuossa uutisessa kerrotaan:
Vakoiluohjelma on maksullinen, eikä se ollut käyttäjän havaittavissa tai löydettävissä.
Asia kävi ilmi, kun mies näytti ohjelmiston puolisolleen.
Eli, et voi aina tietää, jos koneella on jokin haittaohjelmat, kun ne voi olla hyvin piilotettumiten mies on päässyt asentamaan ne naisen koneelle ja ilmeisesti vielä työkoneelle?
Varmaan nainen on itse antanut miehelle luvan ja kertonut koneen salasanan myös... oma kaveri teki samalla lailla. En voi käsittää kuinka sinisilmäisiä naiset ovat.
T. Alfauros
Joo luottamus ei kuulu parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Joillekin miehille tasa-arvon eteneminen on ottanut koville. Sitten käytetään näitä vippaskonsteja, jotta voidaan näennäisesti leikkiä tasa-arvoista, mutta oikeasti kytätään ja kontrolloidaan naista. Eihän tämä eroa noiden tietyn uskonnon miehistä, jotka katsovat oikeudekseen määritellä miten nainen pukeutuu. Tämä länsimaisten miesten harjoittama stalkkerointi on vain verhotumpaa. Teknisin vempaimin voi sitten paimentaa isompaa karjalaumaa, eli useampaakin naista kuin vain sitä omaa puolisoa. Jotakin biologista taustaa käytöksessä on, häiriintyneen mielen lisäksi.
Eli tasa-arvo on sitä että nainen maskuliinisoituu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko vieläkään käynyt jutttelee isä suhteestasi psykiatrin kanssa?
Vastaat palstat incelmiehelle, et tainnut huomata. En tiedä miten incelin isäsuhde liittyy tähän aiheeseen, vai onko sinulla kenties jokin teoria?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tasa-arvo on sitä että nainen maskuliinisoituu?
Opettele lukemaan, analysoimaan, ymmärtämään - kokeile sitten tekstin tulkintaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se vaimo teki, että miehen piti tarkkailla vaimoa vuoden ajan?
Niin. Täähän on perus aina kun nainen tonkii miehen puhelimen ja postin. "Mitä mies teki??" "Joku syyhän sillä oli!!" Paljon puolustelijoita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vitsi. Naiset vasta lapsia pahoinpiteleekin! Ja miehiä myös. Ja hoidettavia, avuttomia potilaita tai läheisiään. Älä ole typerä!
Ohis, nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli naistenkin on hyvä pitää sen verran hyvät tietotekniset taidot että pärjää omien laitteiden kanssa eikä tarvitse miestä apuun kaikessa.
Tuossa uutisessa kerrotaan:
Vakoiluohjelma on maksullinen, eikä se ollut käyttäjän havaittavissa tai löydettävissä.
Asia kävi ilmi, kun mies näytti ohjelmiston puolisolleen.
Eli, et voi aina tietää, jos koneella on jokin haittaohjelmat, kun ne voi olla hyvin piilotettumiten mies on päässyt asentamaan ne naisen koneelle ja ilmeisesti vielä työkoneelle?
Lähes kaikissa naisten tietokoneissa tietoturvaa ei ole osattu asettaa edes minimitasolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vitsi. Naiset vasta lapsia pahoinpiteleekin! Ja miehiä myös. Ja hoidettavia, avuttomia potilaita tai läheisiään. Älä ole typerä!
Ohis, nainen
"Nainen", joo-o, kyl kyl. Aivan varmasti.
Ohis, ihminen
Mun mies halusi, että hoidan sen laskut, koska itse tuli aina pahalle päälle kun niitä makseli. Saattoi kokonilta olla semiaggrressiivista meininkiä. Helppoa antaa ikävät työt vaimolle. Kaiken huippu oli, että kun oli kertonut tuosta joillekin muille, huhu kiersi, että käytin hänen rahojaan? Huhu taisi jopa olka, että tilasin matkoja sun muuta.
Hehheh jos nyt jonkun risteilyn tilasin joskus koko perheelle niin voih kauhistus. Ja joskus menin ruokakauppaan ostamaan ruokaa hänen kortillaan niin voih kauhistus. Mutta jos hän meni mun kortilla, niin sillä ei varmasn sillä ei merkitystä?
Heh mies sanoy, että mö annan mun pankkitilin sun käytettäväksi. Jeh todellisuudessa se tarkoitti, että antoi pankkitunnukset, jotta voin maksaa hänen laskut sieltä Osa perheen yhteisiä laskuja, mitkä oli sovittu että maksaa.
Ottaen huomioon, että hänen rahatilanteessa (eikä omanilainen) ei ollut mitenkään hyvä tuolloin voi sanoa, että aika epäkiitollinen osa tuo oli.
Tomppeleille varmaan taas täydestä, että siinäpä ei taas osannut hallita rahoja Hehheh.
Vähän sama kun annan sulle oikeudet käsitellä jonkun firman laskuja ja joudut myös olemaan hankkija ja ostaja, mutta rahat ei aina riitä mitenkään niiden hoitamiseen.
Tai annan sulle 1500€ kuun 22. Päivä mutta sun pitää maksaa 1400€ lasku kuun 5. Päivä Jos et maksa sanon, että et osaa hallita raha-asioitasi ja perintälulut sun vika.
Pomolle et voi sanoa mitään, koska hän raivostuu hillittömästi! Eihän hänellä ole ollut käsitystä mistään, kun ei ole itse niitä hoitunutkaan.
Hehheh se että saa maksaa jenkilön tililtä laskut, jotka kuuluu henkilölle itselleen ei ole sama kun olisi käyttöoikeus siihen.
Nyt kun maksaa itse, ei tule vihaista soittoa tyyliin: Mitä sä olet tehnyt mun rahojen kanssa, kun sieltä maksettu laskut mitkä pitikin maksaa, mutta ilmeisesti ei ollut itse kartalla tilanteestaan.
Tousaalta pjoskus vieläkin ihmettelee mihin rahansa menneet ja valittelee tyhjää tiliä, vaikka pankkitunnukset ja kortti täysin omassa käytössään ja hallussaan.