Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mies tarkoittaa sillä että olen liian kiltti hänelle?

Vierailija
12.04.2025 |

Voisiko joku selittää mistä tällainen ajatus tulee?

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä, että mies käyttää sua sekä kynnysmattona että laukaisualustana, pyyhkii munat verhoihisi ja kusettaa sua päin naamaa.

Rumasti mutta raatorehellisesti sanottu! 

Vierailija
62/79 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
64/79 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ole jäänyt kiinni valheista. Paitsi että on kyllä lupaillut asioita joita ei sitten ole pitänyt. Olen itse ottanut esille eron, koska koen että mies ei ole valmis tekemään tarpeeksi töitä suhteen eteen. Mies on ilmoittanut että ei halua erota. T. Ap

Miksi ihmeessä hän haluaisi erota kun voi sekä syödä että säästää kakun eli tuhmailla mitä ja miten lystää ja liian-kiltti-vaimoke sietää ja jatkaa ilmaispatjapiikana?

Vierailija
65/79 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillua on ollu päivittäin tarjolla.

Sen lisäksi vehtaa miestenkin kans. Muutakin hämärää on.

Vierailija
66/79 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin sanoa kokemuksella, että se kiltteys on sinusta poissa kun totuus viimein paljastuu. 

Vierailija
67/79 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan oltu yhdessä jo 15 vuotta ja lapsiakin on. Hän puhuu että olen hänelle liian kiltti. Mietin vaan että onko jotain taka-ajatuksia nyt tässä? T. Ap

SIllä on toinen nainen. Miehen haluaa (ylpeillen) sanoa sen, mutta kuvittelee, että ymmärrät noista sanoista. Kohta se sanoo "Heippa". Ja sitten selittää, että hän on kyllä kertonut asiasta jo ennemmin. 

Sillä on toisia ja ne on miehiä.

Kulissielämää.

Vierailija
68/79 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan oltu yhdessä jo 15 vuotta ja lapsiakin on. Hän puhuu että olen hänelle liian kiltti. Mietin vaan että onko jotain taka-ajatuksia nyt tässä? T. Ap

SIllä on toinen nainen. Miehen haluaa (ylpeillen) sanoa sen, mutta kuvittelee, että ymmärrät noista sanoista. Kohta se sanoo "Heippa". Ja sitten selittää, että hän on kyllä kertonut asiasta jo ennemmin. 

Ehkä on mykkä. Onko ollut vaikeutta puheentuottamisessa?

Vierailija
69/79 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei takuulla mieti mitä sinä ajattelet, tarvitset tai tarkoitat kun ei edes kuuntele. Olet helppo ja hyödyllinen idiootti.

Vierailija
70/79 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin sanoa kokemuksella, että se kiltteys on sinusta poissa kun totuus viimein paljastuu. 

Kerrohan kokemuksen kautta. Avaa asiaa.

Vierailija
71/79 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että airo soutaa toisella järvellä. Jos ymmärrät mitä tarkoitan.

Vierailija
72/79 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tiedät, miltä kilttimiehestä tuntuu.

Vierailija
73/79 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ole jäänyt kiinni valheista. Paitsi että on kyllä lupaillut asioita joita ei sitten ole pitänyt. Olen itse ottanut esille eron, koska koen että mies ei ole valmis tekemään tarpeeksi töitä suhteen eteen. Mies on ilmoittanut että ei halua erota. T. Ap

Miksi ihmeessä hän haluaisi erota kun voi sekä syödä että säästää kakun eli tuhmailla mitä ja miten lystää ja liian-kiltti-vaimoke sietää ja jatkaa ilmaispatjapiikana?

Sie se et oo pilluu nähnytkään sen jälkeen kun tulit maailmaan sellaisesta.

Vierailija
74/79 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on joskus sanottu sama. Mies olisi tahtonut, että väittelisin sen kanssa, kun se sanoi jotain typerää miten kaikki naiset on hyödyttömiä tms. Olin vain hämmentynyt että jaa, noinko oikeasti ajattelet, ehkä pitäisi löytää miesseuraa sitten. Kun en alkanut väitellä asioista, olin liian lapanen jolla ei ole omia mielipiteitä. En silloin osannut huomata kutsua väittelyyn.

Jaa, en minä ainakaan kiinnostu turhista väittelyistä. Asiat hoidetaan sopimalla, ei väittelemällä. Jos haluaa väitellä väittelemisen vuoksi, perustaa sitten vaikka jonkun seuran, missä saa toteuttaa itseään.

M47

Vierailija
75/79 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sie se et oo pilluu nähnytkään sen jälkeen kun tulit maailmaan sellaisesta.

Nönnönnöö. Kyl mie omani näen vaikka joka päevä, mutta ei liity tähänkään alloitukseen yhhyy nyhhyy.

Vierailija
76/79 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tiedät, miltä kilttimiehestä tuntuu.

Ei, "kilttimies" ei ole kiltti vaikka kuinka sellaista larppaa (pelkkää irtophimppaa ovista-ja-ikkunoista nollapanostuksella saadakseen).

Vierailija
77/79 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin noin sanottiin, että olen aivan liian kiltti. Näin jälkikäteen havaittuna sillä tarkoitettiin kaiketi sitä että vältin konflikteja ja tein parhaani miellyttääkseni toista. Koskaan ei minun osaltani tullut aloitteita riitoihin enkä sanonut pahasti toiselle. Liian kiltti, pitäisi olla välillä paha.

Vierailija
78/79 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullekin noin sanottiin, että olen aivan liian kiltti. Näin jälkikäteen havaittuna sillä tarkoitettiin kaiketi sitä että vältin konflikteja ja tein parhaani miellyttääkseni toista. Koskaan ei minun osaltani tullut aloitteita riitoihin enkä sanonut pahasti toiselle. Liian kiltti, pitäisi olla välillä paha.

Sellainen ihminen on paha joka ei arvosta toisessa sitä että tämä välttää konflikteja eikä riitele tai sano pahasti.

Parempaa puolisoa ei ole olemassakaan. Järki on lähtenyt päästä jos tuollaisen kumppanin heittää pois. 

Vierailija
79/79 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen ihminen on paha joka ei arvosta toisessa sitä että tämä välttää konflikteja eikä riitele tai sano pahasti.

Parempaa puolisoa ei ole olemassakaan. Järki on lähtenyt päästä jos tuollaisen kumppanin heittää pois. 

Hän teki kyllä parhaansa tehdäkseen tilanteesta mahdollisimman huonon. Eräskin riita lähti siitä etten ollut huomannut jotain asiaa ja hän sanoi "sua ei vaan v*ttu kiinnosta". Sitten kun vastasin että minähän se tässä olen jatkuvasti ollut kiinnostunut hänestä ja elämästään saamatta juuri vastakiinnostusta, niin vastasi että olen jatkuvasti kysellyt typeriä eikä hän siksi ole ehtinyt miettiä mitään kysyttävää. Iski siis aivan täysillä ja yritti polkea täysin maahan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi