Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mies tarkoittaa sillä että olen liian kiltti hänelle?

Vierailija
12.04.2025 |

Voisiko joku selittää mistä tällainen ajatus tulee?

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä nämä "liian kiltti" tyypit on pahimpia märisijöitä, kun tiputat itsestäsi sen liian kiltin pois. Löytyy äkkiä erohalut.

Mitä tarkoitat?

Vierailija
22/79 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Mitä väliä mitä tarkoittaa kun käytöksensä ylimielistä, itseriittoista ja ilkeää? Ei arvosta/pidä ap:ta minään?

Vaihtoehtosi: siedä (saat sen mitä siedät) tai älä siedä (pääset ikeestään _sekä saatat löytää mitä ansaitsisit_).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaisi pervompaa seksiä?

Vierailija
24/79 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tietää olevansa huono kumppani, esim pettää. Hän ei kuitenkaan ota siitä vastuuta itse ja myönnä olevansa huono ihminen. Hän sen sijaan syyttää siitä sinua, että olet liian kiltti.

Vierailija
25/79 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäsi on kietoutunut miehen tarpeiden ympärille, siksi kyselet täälläkin sen mahdollisia ajtuksia. Miestä on alkanut ärsyttämään/ahdistamaan, kun sussa ei ole mitään särmää tai sitten sitä ärsyttää, ettei voi syyttää sua pettämisestään. Ehkä hakee juuri riitaa ja epäluuloa tuolla "olet liian kiltti". Humioi se, että kiltteys nähdään tässä vikana, jota sinussa on liikaa. Arvaan, ettei mies ihmeemmin analysoi sinulle omia puutteitaan, esim. liiallista itsekkyyttään vaan viat löytyvät sinun päästäsi. Mikä sua motivoi tähän suhteeseen? Ehkä tunnet itsesi tarpeelliseksi tai ajattelet, ettet saisi parempaakaan?

Vierailija
26/79 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaan kyllä sanoa mitä haluan. Mutta mies ei ole halunnut kuunnella. Olen kyllä kiltti ja teen asioita esim perheen eteen hyvää hyvyyttäni. Mies taas itsekkäämpi ja miettii usein vaan itseään. Tuli vaan outo olo kun esitti asian noin. T. Ap

Osaan kyllä... olen kyllä... marttyyri. No kannattiko uhrata koko elämäsi ja itsesi kiittämättömälle tusinahäntäheikille? Puhallus paljastui rivisinisilmälle taas liian myöhään.

Vierailija
27/79 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa että hän on kyllästynyt sinuun, eikä enää halua sua. 

Vierailija
28/79 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on myös joskus sanottu näin, ja lopulta paljastui että miehellä oli ollut muita. Minäkin pidin puoleni, kyseenalaistin ja olinkin lopulta vain sekopää. Tuo miehes on luultavasti narsku. 

Vierailija
29/79 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Osaan kyllä sanoa mitä haluan. Muttei auta kun tämä mies ei ole se, koska ei arvosta/kuuntele/syyllistää liiankiltiksi".

Ole hyvä!

Vierailija
30/79 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on myös joskus sanottu näin, ja lopulta paljastui että miehellä oli ollut muita. Minäkin pidin puoleni, kyseenalaistin ja olinkin lopulta vain sekopää. Tuo miehes on luultavasti narsku. 

Liian kiltillä eksä tarkoitti, että olen tyhmä ja helppo yms. Todella kieroutunutta ja häiriintynyttä settiä. 

Vierailija
31/79 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rakasta sinua, eikä edes tykkää sinusta. Miehet menee jopa naimisiin naisten kanssa, joista ne ei edes tykkää.

Vierailija
32/79 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian kiltillä eksä tarkoitti, että olen tyhmä ja helppo yms. Todella kieroutunutta ja häiriintynyttä settiä. 

Sinussa ap, eikä minussakaan ole vikaa, mutta tuollainen narskumainen mies on pimeä päästä, eikä arvosta hyvää. Tuollaiset haluaa rikkoa sen hyvän niin murskaksi kuin mahdollista. 

Vierailija
33/79 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on joskus sanottu sama. Mies olisi tahtonut, että väittelisin sen kanssa, kun se sanoi jotain typerää miten kaikki naiset on hyödyttömiä tms. Olin vain hämmentynyt että jaa, noinko oikeasti ajattelet, ehkä pitäisi löytää miesseuraa sitten. Kun en alkanut väitellä asioista, olin liian lapanen jolla ei ole omia mielipiteitä. En silloin osannut huomata kutsua väittelyyn.

Vierailija
34/79 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin tässä jo aiemmin mainittu, niin tuntee omantunnon tuskia jostain pahanteostaan.

Vierailija
35/79 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sinä ap tiedät jo mitä miehesi on tehnyt tai sitten sulla ei ole vielä aavistustakaan!? Mieti todella annatko mahdollisuutta enää, sitten kun asiat paljastuu, älä jää kynnysmatoksi. 

Vierailija
36/79 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on joskus sanottu sama. Mies olisi tahtonut, että väittelisin sen kanssa, kun se sanoi jotain typerää miten kaikki naiset on hyödyttömiä tms. Olin vain hämmentynyt että jaa, noinko oikeasti ajattelet, ehkä pitäisi löytää miesseuraa sitten. Kun en alkanut väitellä asioista, olin liian lapanen jolla ei ole omia mielipiteitä. En silloin osannut huomata kutsua väittelyyn.

"Kaikki naiset on hyödyttömiä = jotka ovat hyödyttömiä = joista ei ole JUURI MINULLE mitään hyötyä = jotka eivät anna pllua/passaa".

Aika monen miehen salainen ajatusmaailma, joka paljastaa rakenteellisen naisvihan = naisen arvo mitataan hyötynä miehelle/miehille.

Vierailija
37/79 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kyllä riidelty näiden vuosien aikana paljon ja olen yrittänyt pitää puoliani. Olen kyllä paljon huomaavaisempi kuin mieheni. T. Ap

Vierailija
38/79 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on liian tuhma sinulle. Yritti kömpelösti pyöritellä positiivisen kautta.

Vierailija
39/79 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaako liian kiltti kaiken aina anteeksi, otatko syyt miehen teoista, pyyteletkö anteeksi vaikket ole tehnyt mitään väärää, myönnytkö, nöyrrytkö aina.. 

Riitojen myötä varsinkin narskut voi katsoa oikeudekseen pettää. Narskujen puolisot on yleensä liian alistuvia, jopa läheisriippuvaisia. 

Vierailija
40/79 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkkä AJATUS, vaan (tosielämässä havaittu havainto) väite on joko faktaa tai fiktiota. Älä nyt enää sokerikuorruta sitä lipevää paskakasaa, joka ei edes kuuntele sinua ap. Rivitollomiehillä nyt ei ole kovin monimutkaisia ajatuksia yleensäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi