Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mies tarkoittaa sillä että olen liian kiltti hänelle?

Vierailija
12.04.2025 |

Voisiko joku selittää mistä tällainen ajatus tulee?

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei halua olla kanssasi jostain syystä ja keksi sitten vain jonkin tekosyyn. 

Vierailija
2/79 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika nostaa kytkintä ap. Unohda se mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanon miestä "liian kiltiksi", niin tarkoitan yleensä tällaista people pleasing eli miellyttämiskäytöstä. Miehellä ei ole omaa persoonaa, kun jatkuvasti pienentää itseään, jotta tykkäisin hänestä ja että minä aina saisin mitä minä haluan. On raskasta, kun toinen ei sanoita omia tarpeitaan ja periaatteessa käytöksellään näyttää, ettei hänellä mitään tarpeita muka olisikaan

Vierailija
4/79 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu yhdessä jo 15 vuotta ja lapsiakin on. Hän puhuu että olen hänelle liian kiltti. Mietin vaan että onko jotain taka-ajatuksia nyt tässä? T. Ap

Vierailija
5/79 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää tunne sinuun vetoa. On pettänyt tai pettämässä. 

Vierailija
6/79 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sanon miestä "liian kiltiksi", niin tarkoitan yleensä tällaista people pleasing eli miellyttämiskäytöstä. Miehellä ei ole omaa persoonaa, kun jatkuvasti pienentää itseään, jotta tykkäisin hänestä ja että minä aina saisin mitä minä haluan. On raskasta, kun toinen ei sanoita omia tarpeitaan ja periaatteessa käytöksellään näyttää, ettei hänellä mitään tarpeita muka olisikaan

Mt tässähän se oli just toisinpäin.

Vierailija
7/79 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa, että on pettänyt mennen tullen, mutta olet niin sinisilmäinen, ettet tajua/voi uskoa sitä. Toinen vaihtoehto: tiedät asiasta, mutta annat anteeksi ja jatkat suhdetta. 

Vierailija
8/79 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pettänyt tai harkitsee pettämistä ja kärsii huonosta omastatunnosta. Narsistisesti sitten paljastaa asian tuolla tavalla kertomalla, että "sinä olet liian kiltti" sen sijaan, että sanoisi, että "minä olen liian k-pää sinulle". Kokemusta on.

Vierailija
9/79 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä mieheltäsi

Vierailija
10/79 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillua on ollu päivittäin tarjolla.

Vierailija
11/79 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa juuri mitä sanoi, eikö suomi ole äidinkielesi vai käytkö muuten vajaalla? Liian kiltti laiminlyö omat tarpeensa.

Vierailija
12/79 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tuli mieleen että pettänyt.

Vierailija
13/79 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän haluaa jännänaisen.

Vierailija
14/79 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on jotain omallatunnollaan. Uskoisin miestä, jos kerran itse noin sanoo. Yrittäisin selvittää mistä on kyse. Jos on nyt vasta alkanut sanomaan noin, niin epäilisin pettämistä tai vähintään ihastumista. 

Vierailija
15/79 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen suusta se tarkoittaa sitä, että haluaa jonkun jonka kanssa tapella ja sen jälkeen käydä uhriutumassa vieraissa. Jos et saa sen kanssa aikaan mitään tappelua niin se ei voi pettää sinua millään syyllä ja se saa hänet näyttämään huonolta, koska hän kuitenkin käy pettämässä. 

Vierailija
16/79 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan kyllä sanoa mitä haluan. Mutta mies ei ole halunnut kuunnella. Olen kyllä kiltti ja teen asioita esim perheen eteen hyvää hyvyyttäni. Mies taas itsekkäämpi ja miettii usein vaan itseään. Tuli vaan outo olo kun esitti asian noin. T. Ap

Vierailija
17/79 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut on ainakin lapsesta asti kasvatettu niin, että mulla ei saa olla mitään tarpeita. Se ei ole mitään miellyttämistä. Niitä ei vain ole. Viihdyn vallan hyvin vaikka tuijottaen seinää. Minulla on pääni sisällä maailma missä elän.

Vierailija
18/79 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän ei halua olla kanssasi jostain syystä ja keksi sitten vain jonkin tekosyyn. 

Minullekin toinen sanoi että hän olisi aivan liian eläväinen minulle, eli toisin sanoen olen aivan liian tylsä hänelle.

Vierailija
19/79 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaan kyllä sanoa mitä haluan. Mutta mies ei ole halunnut kuunnella. Olen kyllä kiltti ja teen asioita esim perheen eteen hyvää hyvyyttäni. Mies taas itsekkäämpi ja miettii usein vaan itseään. Tuli vaan outo olo kun esitti asian noin. T. Ap

Joo. Se on just tuo pettävä tyyppi joka lässyttää kiltteyksistä. Ne ei kuuntele mitään mitä kumppani sanoo, elää kuin se olisi ilmaa. Odottaa silti 24/7 palvomista ja palvelua sekä kaiken sikailun sietoa. Samaan aikaan häpäisee sut siitä kaikesta hyvästä mitä teet niiden vuoksi. Ne on persoonallisuushäiriöisiä. Siksi niitä ei voi tajuta

Vierailija
20/79 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä nämä "liian kiltti" tyypit on pahimpia märisijöitä, kun tiputat itsestäsi sen liian kiltin pois. Löytyy äkkiä erohalut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän