Mitä mies tarkoittaa sillä että olen liian kiltti hänelle?
Voisiko joku selittää mistä tällainen ajatus tulee?
Kommentit (79)
Tuolla kommentilla miehesi halusi hämmentää, ja siinä nähtävästi onnistui. Nyt sitten mietit, että mitä ihmettä. Se ongelma on miehessäsi.
En tiedä. Mutta voin spekuloida:
- ehkä mies kokee että olet liian takertuva?
- ehkä mies kokee että olet liian tylsä?
Minullekkin yksi mies sanoi nuoruudessa, että hän ei halua minun kanssa mitäään vakavaa, koska olen hänelle liian mukava. Hän kuulemma ansaitsee naisen, joka huutaa ja haukkuu ja mielummin vaikka lyökin välillä. Selvisi hyvin pian, että oli täysin hullaantunut naisesta, joka oli juurikin tällainen väkivaltainen tapaus. Mies nimittäin tuli ovelleni koputtelemaan, kun nainen oli lyönyt häntä oikein kunnolla turpaan. Mies sai painua sinne mistä oli tullutkin. Mielenvikainenhan tuollainen on. Mutta joo, kyllä se kun keksitään jotain, että olet liian kiltti tmv, varkoittaa sitä, että "En ole kiinnostunut sinusta". Älkää menkö näihin, vaan unohtakaa ja jatkakaa elämäänne.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan oltu yhdessä jo 15 vuotta ja lapsiakin on. Hän puhuu että olen hänelle liian kiltti. Mietin vaan että onko jotain taka-ajatuksia nyt tässä? T. Ap
SIllä on toinen nainen. Miehen haluaa (ylpeillen) sanoa sen, mutta kuvittelee, että ymmärrät noista sanoista. Kohta se sanoo "Heippa". Ja sitten selittää, että hän on kyllä kertonut asiasta jo ennemmin.
Vierailija kirjoitti:
Pillua on ollu päivittäin tarjolla.
Ja nimenomaan kodin ulkopuolelta siis, sitä jännäpi###llua.
Ap lähde sinäkin välillä pois kotoa, miehesi voi hyvin hoitaa lapsianne.
Vierailija kirjoitti:
Ei rakasta sinua, eikä edes tykkää sinusta. Miehet menee jopa naimisiin naisten kanssa, joista ne ei edes tykkää.
Jep, juurikin näin. Valitaan se "helppo, hieman yksinkertainen tai liian kiltti" Se halutaan kodin hengettäreksi ja kulissiksi. Sitten voi iskeä niitä "vaikeampia" naisia, kun kotona on sinisiläinen hölmö odottamassa. Lopulta tosin mies kyllästyy ja etsii taas uuden uhrin kulissikseen.
Vierailija kirjoitti:
Osaan kyllä sanoa mitä haluan. Mutta mies ei ole halunnut kuunnella. Olen kyllä kiltti ja teen asioita esim perheen eteen hyvää hyvyyttäni. Mies taas itsekkäämpi ja miettii usein vaan itseään. Tuli vaan outo olo kun esitti asian noin. T. Ap
Itse kerroit vastauksen. Teet asiat miehenkin puolesta. Liian kiltti palvelee, sietää toisen valheita, juopottelua jne..
On ovimatto.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on myös joskus sanottu näin, ja lopulta paljastui että miehellä oli ollut muita. Minäkin pidin puoleni, kyseenalaistin ja olinkin lopulta vain sekopää. Tuo miehes on luultavasti narsku.
Liian kiltillä eksä tarkoitti, että olen tyhmä ja helppo yms. Todella kieroutunutta ja häiriintynyttä settiä.
Sinussa ap, eikä minussakaan ole vikaa, mutta tuollainen narskumainen mies on pimeä päästä, eikä arvosta hyvää. Tuollaiset haluaa rikkoa sen hyvän niin murskaksi kuin mahdollista.
Narsku on kateellinen siitä, että ei kykene elämään kiltin ja mukavan naisen kanssa, vaan lopulta joku muu vie hänet. Eli yrittää tuhota tämän ihmisen itsetunnon, minäkuvan ja elämän niin paloiksi kun vaan ehtii.
Mies ei ole jäänyt kiinni valheista. Paitsi että on kyllä lupaillut asioita joita ei sitten ole pitänyt. Olen itse ottanut esille eron, koska koen että mies ei ole valmis tekemään tarpeeksi töitä suhteen eteen. Mies on ilmoittanut että ei halua erota. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei rakasta sinua, eikä edes tykkää sinusta. Miehet menee jopa naimisiin naisten kanssa, joista ne ei edes tykkää.
Jep, juurikin näin. Valitaan se "helppo, hieman yksinkertainen tai liian kiltti" Se halutaan kodin hengettäreksi ja kulissiksi. Sitten voi iskeä niitä "vaikeampia" naisia, kun kotona on sinisiläinen hölmö odottamassa. Lopulta tosin mies kyllästyy ja etsii taas uuden uhrin kulissikseen.
Tämä! Muistakaa oma arvonne ja rajanne.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ole jäänyt kiinni valheista. Paitsi että on kyllä lupaillut asioita joita ei sitten ole pitänyt. Olen itse ottanut esille eron, koska koen että mies ei ole valmis tekemään tarpeeksi töitä suhteen eteen. Mies on ilmoittanut että ei halua erota. T. Ap
EI halua erota, vaikka juuri ilmoitti, että et ole nainen hänen makuunsa. Halusi nöyryyttää sinua, mutta nyt pelkääkin, että jätät hänet, etkä jää hänen otteessensa kiusattavaksi. Sairas tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI halua erota, vaikka juuri ilmoitti, että et ole nainen hänen makuunsa. Halusi nöyryyttää sinua, mutta nyt pelkääkin, että jätät hänet, etkä jää hänen otteessensa kiusattavaksi. Sairas tapaus.
Hämmentää huolella..
Narsisti ei suostu jätettäväksi. Nöyryytys ja tappio on narsistin painajaisia. Hän haluaa olla se, joka hallitsee ja nöyryytää uhriaan.
Sitä, että mies käyttää sua sekä kynnysmattona että laukaisualustana, pyyhkii munat verhoihisi ja kusettaa sua päin naamaa.
Otatko mieheltäsi suihin? Jos et, niin siinä on ongelma.
Luulisin, että kyse on miehen seksuaalisista toiveista ja mieltymystenne eriparisuudesta.
Olet eroa jo miettinyt, joten eroa.
Miehesi on haksahtanut jännänaiseen, joka on sekoittanut hänen päänsä.
Voin sanoa kokemuksella, että se kiltteys on sinusta poissa kun totuus viimein paljastuu.