Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko oikeasti kiinnostuneita aluepolitiikasta ?

Vierailija
12.04.2025 |

Ja mitä hyötyä tai toimivuutta olette äänestämällä saaneet, itse en koe saavani yhtään mitään sellaista mitä itse kaupungissa arvostaisin, päinvastoin, kaikki päätökset ovat juurikin niitä, mitä itse en kannata millään muotoa vaan joudun maksamaan sellaisesta jota en koskaan tarvitse tai käytä, teitä käytän joka päivä, mutta ne on niin huonossa kunnossa että auto hajoaa kun niihin tippuu.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Turkuun tarvitaan uusi iso uimahalli pikaisesti. 

Vierailija
22/34 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä helvetistä te pelkän numeron ja nimen perusteella tiedätte mitä linjaa kyseinen edustaja ajaa, naurakaa jo itsellennekin, minä ainakin hörönauran teidän toiveillenne.

Puolueen ja ehdokkaan linjan saa varsin helposti selville.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta on että Helsingin vanhojen alueiden kadut ovat aivan hirveässä kunnossa. Helsingin rakennusvirasto ei kuuelmma tarkista niitä eikä oma-aloitteisesti huolehdi siitä että asfalltipinta on kelvollinen.

Asukkaiden kannattaa valittaa teiden heikosta kunnosta suoraan rakennusviraston sivuille, niin sitten ehkä korjaukset tulee joskus tehtyä. Itse olen havainnut että tämä aiheuttaa toimenpiteitä.

Vierailija
24/34 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä helvetistä te pelkän numeron ja nimen perusteella tiedätte mitä linjaa kyseinen edustaja ajaa, naurakaa jo itsellennekin, minä ainakin hörönauran teidän toiveillenne.

Puolueen ja ehdokkaan linjan saa varsin helposti selville.

Puolueessa myös sellaisia, jotka eivät linjaa sokeasti aja.

Vierailija
25/34 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vi........kun vuosikymmenet on tiedetty että väki vanhenee ja elää yhä pidempään ja silti asioille ei ole tehty mitään. 

Vierailija
26/34 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ratkaisee puolueen linja. Paikalliset ehdokkaat näyttävät valehtelevan vastoin puolueensa valtakunnallista linjaa saadakseen ääniä. Täällä erään puolueen ehdokas kertoi suureen ääneen kuinka tekee kaikkensa terveyskeskuksen säilyttämisen puolesta. Kuvitteli varmaankin voivansa muuttaa jo tehdyn päätöksen lopettamisesta tai sitten ihmisten olevan niin tyhmiä että kaikki menee läpi mitä hän sanoo.

Vierailija
27/34 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan Helsinkiä eli juu.

Vierailija
28/34 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tietysti, koska kiinnostaa miten terveydenhuolto toimii, saanko pitkäaikaissairauteeni edelleen hoitoa paikallisella terveysasemalla. Ja tietysti se, kuinka kaukaa ambulanssi ja paloauto saapuvat, jos niille ilmenee tarvetta.

Missä terveydenhuollon toimiminen kerrotaan etukäteen, lukeeko se jo sinun äänestyslipussa ?

Koska olen seurannut päättyvän kauden päätöksiä, tiedän onko aluevaltuusto paikallispalvelujen säilyttämisen vai keskittämisen kannalla.

Vierailija
29/34 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Mielestäni asiat pitäisi hoitaa valtakunnallisella tasolla (terveydenhuolto, koulutus, infrastruktuuri jne.).

Ihan oikeasti haluaisit, että Hesoissa päätetään mihin kotikunnassasi rakennetaan uusi tielinjaus tai mikä päiväkoti lakkautetaan?

Vierailija
30/34 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vi........kun vuosikymmenet on tiedetty että väki vanhenee ja elää yhä pidempään ja silti asioille ei ole tehty mitään. 

Aivan näin ja nyt sekä seuraavissa eduskuntavaaleissa taas porukka luulee että kaikki korjaantuu ja mannaa sataa taivaalta.

Vierailija
31/34 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tietysti, koska kiinnostaa miten terveydenhuolto toimii, saanko pitkäaikaissairauteeni edelleen hoitoa paikallisella terveysasemalla. Ja tietysti se, kuinka kaukaa ambulanssi ja paloauto saapuvat, jos niille ilmenee tarvetta.

Paloauto ei ehdi Helsingin uusille alueille ajoissa koska liikenne ruuhkautuu pahimpina aikoina liikaa. Esim. Jätkäsaaressa kun laivaliikennetä puretaan.

Kiitos autovihamielisten vasemmiston, demareiden ja vihreiden, liikennettä ei ole viime vuoskymmeninä saatu riittävästi tunneleihin ja Jätkäsaaren liikennesuunnittelu on ollut lähtökohtaisesti lapsellista ja epäonnistunutta.

Eli annetaan talon vaan palaa ja asukkaat saavat pelastautua miten parhaaksi näkevät ihan itse esim. parvekeluukuista jos sellainen on saatu taloon tehtyä. Paloauto tulee sitten kun ruuhkiltaan ehtii.

Vierailija
32/34 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Turkuun tarvitaan uusi iso uimahalli pikaisesti. 

Kait sinne rakennetaan myös pilkkihalli, jotta pilkkimistä harrastavat voivat kesällä toteuttaa harrastustaan?

T: Ossi

Vierailija
33/34 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Mielestäni asiat pitäisi hoitaa valtakunnallisella tasolla (terveydenhuolto, koulutus, infrastruktuuri jne.).

Hiihtoladut, urheilualueet, leikkipuisto, pururadat, koirapuistot, uimarannat, puistot, kävelykadut, pyörätiet, katujen auraukset ja hiekoitukset, katuvalot, teiden korjaamiset..

Ihan kaikkia asioita ei kannata hoitaa valtakunnan tasolla.

Vierailija
34/34 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Enkä muustakaan politiikasta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän