Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Trauman purku on tuonut esiin paljon vihaa ja raivoa, en tiedä miten elän noiden tunteiden kanssa?

Vierailija
12.04.2025 |

Olen oppinut vihan tukahduttamaan ja ollut se miellyttäjä ja ymmärtäjä. Aiemmin jos olen tullut vihaiseksi niin olen yhtä nopeasti alkanut nauramaan sille. En oikein ole osannut ottaa sitä tosissani minussa ja olen tosi lyhyen aikaa aina vihainen, tapahtui mitä vain suunnilleen. No joo, okei on minulla joitakin ihmisiä kohtaan ihan valtavaa vihaa. Kuitenkin se on vaikea tunne. 

Nyt kun traumoja puretaan kehollisesti niin olen alkanut ihan raivoamaan ja huutamaan kotona yksin. Ihan pienetkin asiat ärsyttävät. Se viha on niin ilkeä tunne että saa jopa itsetuhoisia ajatuksia aikaan ja tuntuu etten oikein saa siihen tarpeeksi yhteyttä ja selkeyttä. Olen miettinyt mikä minuun on mennyt mutta ei, ei ole hormonien syytä ja vaikka stressiä niin se on ihan normaali tilanne elämässäni. Tämä viha on voimistunut pinnan alta näiden hoitojen jälkeen. 

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipäätään se että koet vastustamatonta himoa repiä auki niitä vanhoja haavoja ja sörkkiä niitä on traumakäyttäytymistä.

Jos puhut lapsuuden traumoista, mitä vanhempasi tekivät sinulle, olet vapautunut niistä täysi-ikäistyessäsi ja päästessäsi itse päättämään missä asut ja kenen kanssa. 

Mutta sen sjiaan, että adaptoituisit tähän hyvään, terveelliseen, uuteen tilanteeseen, palaat vellomaan sinne paskalaariin vaikka sitten mielikuvituksesi voimin. TERVETTÄKÖ? No ei helvetissä.

Muisto on muisto, se haalistuu ja painuu syystä. Älä mene ronklaamaan ja kaivelemaan niitä esiin, vaan päin vastoin, voitele itseäsi entistä enemmällä hyvinvoinnilla, turvalla ja rakkaudella. Niin läpikotaisin, ettet halua enää edes puhua noista karmaisevista muistoista, puhumattakaan siitä ett

Aasituntija neuvomassa eli boomerikäinen empatiakyvytön pätijä. Tässä esimerkki miksi tänne ei kannata omia asioitaan kenenkään avautua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan