Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kohtelu mitä saat lihavana/ylipainoisena naisena

Vierailija
12.04.2025 |

On tullut pettymyksiä itselleni - en tiennyt, miten inhottavia jotkut aikuiset ihmiset voivat olla. On esim katsottu avoimen inholla ja kohdeltu kuin ei olisi mitään ihmisarvoa.

Kommentit (309)

Vierailija
41/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa kysytään haluanko ottaa hävikkiruokaa mukaani kun heillä on biojäteastia täynnä.

Vierailija
42/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tv on täynnä laihdutusohjelmia, jossa l äskit valtaavat ruudun koko olemuksellaan anellen sääliä. Itse urheillut lukiosta saakka monipuolisesti, käynyt kahta korkeakoulua, ollut viranomaistyössä jne vastuullisissa tehtävissä, deitannut julkisuuden henkilöitä ja eipä musta ole tehty ohjelman ohjelmaa tai saanut mitalia kaulaan, vaikka tällainen ihminen sen enemmän ansaitsisi.

Ja aina ylipainoisia pitäisi silittää tukasta ja paapoa. Pitäisi pakottaa johkin fatso foot campille urheilemaan ja tiputtamaan ihrat. 

Mutta ei. Mennään kitisemään lääkärille diabeteksestä ja verenpaineesta ja maataan kotona (kulutetaan verovaroja).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä lyhyet miehet? Meille on kaikkien mielestä ihan ok naureskella. Samalla laillahan lyhyys, kuin lihavuuskin, lienee itse aiheutettua : /

Vierailija
44/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väistän katseellani lihavan ihmisen, pelkään, että hän loukkaantuu, jos katseeni paljastaa hämmennykseni: miten joku voi olla noin lihava. Toisaalta, kyllä ymmärrän, että moni syö häpeäänsä tai ahdistukseensa. Usein mietin, miten paljon pitää päivittäin syödä, että pääsee tuohon kuntoon. Useinmyös harmittelen, miten kaunis hän voisi olla ja miten voisi välttää terveyshuolet normaalipainoisena. Polvet kuluvat ja diabetes uhkaa.

Vierailija
45/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄMÄ ON HYVÄN MIELEN KETJU : )

Vierailija
46/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua surettaa, kun paras ja ihanin työkaverini on sinkkuna, eikä voi mitenkään olla muu syynä kuin paino. Siinä menee kaikin puolin hyvä nainen hukkaan, kun miehet ovat niin pinnallisia. 

Ei tämä kyllä välttämättä mistään pinnallisuudesta johdu. Jos olet itse liikkuva, aktiivinen, terveyttä arvostavat ihminen, niin on aivan luonnollista ettet valitse tietoisesti kumppaniksesi ylipainoista, koska on vaan fakta, että jos elintavat eivät kohtaa siinä määrin, niin ei se yhteiselo olisi kummallekkaan kovin tyydyttävää.

Eri asia, jos edim sairauden tms vuoksi lihoo sitten kun on jo parisuhteessa. Silloin eletään niillä korteilla.

Vierailija
47/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole valittamista. Ovia auotaan, kauniisti katsotaan silmiin jne.

Mutta ehkä mä en sitten näytä lihavalta. Pitkä kun olen ja ryhdikäs. Ja pidän itsestäni. Se tekee ihmisestä seksikkään, ettei häpeile ja kantaa itsensä kauniisti.

Vierailija
48/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä ihmisillä on kurja elämä kun pitää heti aamusta tulla v**tulemaan tänne lihavien kustannuksella. Ihan sama jos te olette hoikkia ja kauniita mutta jos on p@ska luonne niin karma kyllä kostaa. 

Mä vihaan jokaista kaunista. Seuraavan kerran kun nään sellasen heitän tuolin sen päälle

Tuo on sitä paljon puhuttua kehopositiivista aggressiivisuutta  :O

No mitä sitten.tuleeko musta automaattisesti kaunis jos laihdutan ????

Ei,mutta kauniimpi ainakin ja terveempi. Potentia saada kumppani kasvaa, niin se vaan menee. Itsetunto paranee yms. säästyt kroonisilta taudeilta.

Vierailija
49/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä ihmisillä on kurja elämä kun pitää heti aamusta tulla v**tulemaan tänne lihavien kustannuksella. Ihan sama jos te olette hoikkia ja kauniita mutta jos on p@ska luonne niin karma kyllä kostaa. 

Mä vihaan jokaista kaunista. Seuraavan kerran kun nään sellasen heitän tuolin sen päälle

Tuo on sitä paljon puhuttua kehopositiivista aggressiivisuutta  :O

No mitä sitten.tuleeko musta automaattisesti kaunis jos laihdutan ????

Ei, koska sun ilmeinen, hoitamaton mielenterveysongelma kumoaa sen. 

Vierailija
50/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et sitten esim.laihduta? Salilla näkee fatsoja, jotka polkee vuoden pyörää tai crosstraineria tekee (kesällä tuulettimen kanssa) ja kiloakaan ei tipu..mistähän johtuu? 

Menevät kotiin kaupan suklaatiskin kautta. 

Eipä ihme kun kilot ei tipu, kun "raskas treeni" takana😂😂!

Vierailija
51/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua surettaa, kun paras ja ihanin työkaverini on sinkkuna, eikä voi mitenkään olla muu syynä kuin paino. Siinä menee kaikin puolin hyvä nainen hukkaan, kun miehet ovat niin pinnallisia. 

Oletko kehottanut häntä laihduttamaan?

Anteeksi mitä hevon persettä..miks kehottais laihduttamaan. Jos joku kehottais mua laihduttaan se ihminen olis kuollut sen jälkeen 

Ei tarvitse kehottaa, hän yrittää laihduttaa koko ajan. Ei ole yrityksen puutteesta kiinni. 

Vierailija
52/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kohdeltu huonosti.

Vierailija
53/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et sitten esim.laihduta? Salilla näkee fatsoja, jotka polkee vuoden pyörää tai crosstraineria tekee (kesällä tuulettimen kanssa) ja kiloakaan ei tipu..mistähän johtuu? 

Kisapainoon kiristäminen tapahtuu keittiössä.

Sumopainiin kiristäminen?😄

Vierailija
54/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäpä lyhyet miehet? Meille on kaikkien mielestä ihan ok naureskella. Samalla laillahan lyhyys, kuin lihavuuskin, lienee itse aiheutettua : /

Etelä-Koreassa on kehittynyt plastiikkakirurgiateollisuus.

Siellä pidennetään lyhyitä katkaisemalla sääri-, pohje- ja reisiluu ja asentamalla niihin venytyslaite.

Vierailija
55/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kalu kutistuu kun näen siiderivalaan

luonto toimii niin, keho puolustautuu kun uhka näkyvissä

Vierailija
56/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on pipipäinen aloitus.

Vierailija
57/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lihava ollut koskaan, mutta ruma kyllä. Vanhempani olivat tarkkoja hampaiden harjaamisesta, mutta muuten jäi huomauttamatta sellaiset pienet asiat, kuin että tukka pitäisi välillä pestä ja suihkussa käydä joka päivä. Eli tukka rasvaisena ja iho kukkien,tahraisissa vaatteissa ei sitä nyt kukaan hyvältä näytä. 

Kun keksin itse, että tukka tosiaan pitäisi laittaa jotenkin muuten kuin rasvaisille hiirenhännille, ja ihonhoitotuotteet ovat ystävä (tarkoitan siis normaaleja vettä, pesuainetta ja kasvovettä, kosteusvoidetta, jne, ei että tarvitsee millään korealaisella hoitorutiinilla mennä), niin oma oloni muuttui paremmaksi. Sitten kun keksin miten meikataan ja pukeudun.tyyilukkäästi oman vartalotyyppini mukaan, niin jopa maailma muuttui. Poikia sai hakata suunnilleen kepillä irti, vientiä lievemmin sanoen oli (olin hyvin nuori nainen silloin, en minä niin hidas ole, etten olisi keksinyt ennen täysi-ikää, missä vika), mutta opettajienkin mielestä olin yht'äkkiä kovin hyvä, vaikka ihan se sama kirjatoukka olin.

Tajuan kyllä, ettei niin räjähtäneeltä näyttäminen ole hyvä idea, mutta kuka kiusaa rumaa lasta ja kutsuu rumaksi, vaikka elämänhallinnassa on vasta esiteinillä jossain vika, eikä lempästi auta? No, kaikki. Ihan kaikki, kaupan kassasta alkaen.Opettajasta jatkaen, myös ne aikuiset, joiden asiaan kuuluu katsoa lasten perään. Sama lihavilla lapsilla; onko se heidän syynsä jos vanhemmat latovat pöytään mitä sattuu, tai parempi, eivät lado mitään, hae itse kiskalta jotain, meillä on kiire. Olepas tyylikäs ja laitettu nainen, niin kaikki ovat pohjattoman ystävällisiä, vaikka ei ole mistään deitistä kysymys, haluaisit vain ostaa purkkapaketin, ja muutenkin olet liian nuori treffeille. 

Eli joo, on mielenkiintoisen pinnallinen meidän yhteiskuntamme. Jos olisin oireillut huonoa hoivaani olemalla vaikka alipainoinen, niin varmasti olisi apua tullut. (Jossain vaiheessa vedin ihan överiksi ja näytin uimapukumallilta, koska oli niin kivaa olla kaunis, nyttemmin olen vähän rauhoittunut ja otan tavallisesti, ja kohtelukin on sen mukaan -ei ylitsevuotavaa ystävällisyyttä, mutta toisaalta kadulla saa olla jotakuinkin rauhassa). 

Vierailija
58/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tv on täynnä laihdutusohjelmia, jossa l äskit valtaavat ruudun koko olemuksellaan anellen sääliä. Itse urheillut lukiosta saakka monipuolisesti, käynyt kahta korkeakoulua, ollut viranomaistyössä jne vastuullisissa tehtävissä, deitannut julkisuuden henkilöitä ja eipä musta ole tehty ohjelman ohjelmaa tai saanut mitalia kaulaan, vaikka tällainen ihminen sen enemmän ansaitsisi.

Ja aina ylipainoisia pitäisi silittää tukasta ja paapoa. Pitäisi pakottaa johkin fatso foot campille urheilemaan ja tiputtamaan ihrat. 

Mutta ei. Mennään kitisemään lääkärille diabeteksestä ja verenpaineesta ja maataan kotona (kulutetaan verovaroja).

Mutta mitä mitaleja tuo ohjelma laittaa läskeille kaulaan.. ?? Ihmiset on siellä tiputtamassa painoa joka on hyväksi heidän terveydelleen.. laihdutusleireillä ne siellä on ..ihminen on saattanut rangaista itseään syömällä pahaan oloonsa.. se ettei niille huudeta kuin sioille on jotenkin paapomista? Ei tuollaisissa valmentajissa voi olla avoimen vihamielisiä läskejä kohtaan.. inhimillinen kohtaaminen kuuluu ihan kaikille.. 

Vierailija
59/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mun kalu kutistuu kun näen siiderivalaan

luonto toimii niin, keho puolustautuu kun uhka näkyvissä

Terveen miehen puhetta, mutta miksi sitten usealla komeallakin miehellä on lehmä käsivarressa? Taitaa olla itsetunnon puutteesta ja muistuttaa äiti-mammaa..sick.

Vierailija
60/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, miksi sitten et laihduta ihmisen kokoiseksi?