Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kohtelu mitä saat lihavana/ylipainoisena naisena

Vierailija
12.04.2025 |

On tullut pettymyksiä itselleni - en tiennyt, miten inhottavia jotkut aikuiset ihmiset voivat olla. On esim katsottu avoimen inholla ja kohdeltu kuin ei olisi mitään ihmisarvoa.

Kommentit (309)

Vierailija
201/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta löysin joitakin vuosia sitten kirja nimeltä Läskiromaani. Itku tuli lukiessa, mutta se auttoi ymmärtämään työkaverini elämää! Suosittelen!

Vierailija
202/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihavalle tuputetaan laihdutusvinkkejä "ihan parastasi ajatellen", mutta jos lihava huomauttaisi jollekin  esim. huonoista tai pahasti ulkonevista etuhampaista, niin tuskin kiiteltäisiin neuvoista.

Hampaiden korjaus aikuisena voi maksaa jopa 20 000€, laihduttaa voi ilman rahallista panostusta.

Kerroppa miten voi laihduttaa ilman rahallista panostusta???

Jättämällä herkut kauppaan.

Mun elämässä ei ole mtn muuta iloa. Vihaan liikuntaa usko jo! Mä en osaa tehdä mtn ruokaa. Ja se olis köyhänä helvetin mautonta

Mausteet onkin tosi kalliita, aina löytyy tekosyitä.

No ei ne ole minä vain vihaan ruuanlaittoa .. pitäis ostaa vaan halpaa halpaa halpaa.. siinä sitä iloa sitten onkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä iloa on kun pitäis tehdä halpaa halpaa halpaa ruokaa mitä ei edes halua syödä

Vierailija
204/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fatsojen pitää aluksi tehdä tarpeeksi aerobista, kun aloittavat rasvan polton. Kilot rasittavat niveliä. Sen jälkeen voi alkaa lopusta ihrasta rakentaa lihasta! Oikeastaan lopulta helppoa, kunhan löytyy itsekuri ja motivaatio alun tuskaan.

Sain kerran läskin työkaverin menemään kahvakuula-tunnille. Kiitteli jälkikäteen.

Kannattaa kyllä tehdä heti sitä lihaskuntoakin, koska lihas kuluttaa enemmän kuin läski. Nivelet kestää aerobisen aiheuttaman rasituksen paremmin, kun on lihasta ympärillä tukemassa.

Sitä paitsi lihaskuntoharjoitelussa saa kyllä samaan aikaan nousemaan sykkeetkin. Joten jos vain jompikumpi pitäisi valita, niin ehdottomasti tehokas lihaskuntotreeni.

Vaikka näinkin. Saavat o

Miksi toisen ihmisen keho sinua kuvottaa? Onko se ihminen ottanut sinut väkisin ja pakottanut sinut väkisin koskemaan itseään?

Vierailija
205/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelen aina eikö tällaisella yli satakiloisella järki kerro yhtään tuossa sadan kilon kohdalla, että nyt on tullut raja vastaan. Puolusteluja siitä, kuinka "itse kiloni kannan", eipä hullumpaa ole kuultu. Toki kilonsa kantavatkin, jotkut tosin hieman hankalan näköisesti, polvet eivät enää taivu, lyllertävät tavalla, josta näkee, että kiloista on haittaa. Mielipiteeni näistä on, että kengännumero on suurempi kuin älykkyysosamäärä, ei edes viitsitä miettiä, mitä seuraamuksia liikalihavuudesta on.

Vierailija
206/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fatsojen pitää aluksi tehdä tarpeeksi aerobista, kun aloittavat rasvan polton. Kilot rasittavat niveliä. Sen jälkeen voi alkaa lopusta ihrasta rakentaa lihasta! Oikeastaan lopulta helppoa, kunhan löytyy itsekuri ja motivaatio alun tuskaan.

Sain kerran läskin työkaverin menemään kahvakuula-tunnille. Kiitteli jälkikäteen.

Vihaan ihmisiä kun ne osaa jo .. mä vihasin ryhmätunteja jo normipainoisenakin.. 

Voi luoja..harrasta yksilöliikuntaa.  Vai keksitkö uuden tekosyyn? Mikä on seuraava?

Mitä liikuntaa ? Niin jotain saatanan kuvottavaa kävelyä vai.. hyi helvetti???? Voi luoja itelles.. vaan 

Miten oit noin tyhmä? Ihan että laihdut ja kunto kohoaa😂😂

Vierailija
207/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kauniilla on aina hyvä päivä. Ite siihen tulit ilkkumaan

Niinpä, onko pakko vidduilla? Ei uskalla livenä sanoa. 

Pakko, että alkais tekemään jotain asialle. Varmaan tästä menen tänään salille ja spinningiin katsomaan taas kun vaki fatsot on tunnin crosstrainerissa ja pyörän päällä😂👏🏽👏🏽!

Tule sanomaan se päin naamaa. 

Tämä riittää..pysyy tarpeeksi kaukana ihrasta.

Dorka et uskalla! 🤣

Vierailija
208/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ihmettelen aina eikö tällaisella yli satakiloisella järki kerro yhtään tuossa sadan kilon kohdalla, että nyt on tullut raja vastaan. Puolusteluja siitä, kuinka "itse kiloni kannan", eipä hullumpaa ole kuultu. Toki kilonsa kantavatkin, jotkut tosin hieman hankalan näköisesti, polvet eivät enää taivu, lyllertävät tavalla, josta näkee, että kiloista on haittaa. Mielipiteeni näistä on, että kengännumero on suurempi kuin älykkyysosamäärä, ei edes viitsitä miettiä, mitä seuraamuksia liikalihavuudesta on.

Niin ehkä se viha itseään kohtaan on niin suurta jo ja ulkopuolelta kuuluu vaan irvimistä ja pilkkaa .. ja muka ollaan niin huolissaan

Vierailija
209/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihaan ihmisiä kun ne osaa jo .. mä vihasin ryhmätunteja jo normipainoisenakin.. 

Voi luoja..harrasta yksilöliikuntaa.  Vai keksitkö uuden tekosyyn? Mikä on seuraava?

Mitä liikuntaa ? Niin jotain saatanan kuvottavaa kävelyä vai.. hyi helvett

Niin joku 1 kilo vuodessa.. helvetin hidasta.. mee muualle irvimään. 

Vierailija
210/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestyyppinen lihavuus eli vatsan alueelle kertyvät kilot on huolesttuva ilmiö myös suomessa ja varsinkin nuorilla naisilla.

Vierailija
211/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestyyppinen lihavuus eli vatsan alueelle kertyvät kilot on huolesttuva ilmiö myös suomessa ja varsinkin nuorilla naisilla.

Miten tämä liittyy ap.:n kysymykseen?

Vierailija
212/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskuus ja mukavuuden halu. Nykyihmisen ei välttämättä tarvitse poistua kotoa ollenkaan. Istuu sohvalla kännykkä kädessä ja tilaa ruuat kotiin. Siinä kärsii sekä fyysinen että psyykkinen terveys.

Vierailija
213/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinun älykkyytesi on niin korkea, niin oletko esim ikinä tutkinut pahojen traumojen vaikutusta ihmisen kehonkuvaan ja painoon myöhemmässä elämässä?

Vierailija
214/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihavalle tuputetaan laihdutusvinkkejä "ihan parastasi ajatellen", mutta jos lihava huomauttaisi jollekin  esim. huonoista tai pahasti ulkonevista etuhampaista, niin tuskin kiiteltäisiin neuvoista.

Hampaiden korjaus aikuisena voi maksaa jopa 20 000€, laihduttaa voi ilman rahallista panostusta.

Mun elämässä ei ole mtn muuta iloa. Vihaan liikuntaa usko jo! Mä en osaa tehdä mtn ruokaa. Ja se olis köyhänä helvetin mautonta

Mitä sinä sitten köyhänä syöt? 

Vierailija
215/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näkee normaalipainoisen kiinteäkroppaisen, lihaksikkaan henkilön joka kulkee kevyesti ja joustavasti, tulee vaistomaisesti mieleen että tuolla  henkilöllä on itsekunnioitusta koska hän arvostaa ja huolehtii kehostaan. Kun näkee huomattavan lihavan henkilön joka vaappuu eteenpäin puhisten, sitä miettii vain että miksi tuo henkilö kohtelee kehoaan kuin laskiämpäriä. Jos hän ei itse arvosta omaa kehoaan ja itseään sen vertaa että hoitaisi ja huolehtisi siitä, niin miksi hän vaatii muilta kunnioittamaan ja arvostamaan? 

Muiden, tuntemattomien ihmisten arvostuksenpuute voi tuntua pahalta mutta kuvittelisin että ne on pikkuongelmia diabeteksen, nivelrikon ja muiden lihavuuden kylkiäisenä tulevien sairauksien rinnalla? 

Vierailija
216/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laiskuus ja mukavuuden halu. Nykyihmisen ei välttämättä tarvitse poistua kotoa ollenkaan. Istuu sohvalla kännykkä kädessä ja tilaa ruuat kotiin. Siinä kärsii sekä fyysinen että psyykkinen terveys.

KYSYMYS:

Kohtelu mitä saat lihavana/ylipainoisena naisena

Vierailija
217/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä sitten köyhänä syöt? 

Jätän vastaamatta koska siitä seuraisi vain vittuilua

Vierailija
218/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun näkee normaalipainoisen kiinteäkroppaisen, lihaksikkaan henkilön joka kulkee kevyesti ja joustavasti, tulee vaistomaisesti mieleen että tuolla  henkilöllä on itsekunnioitusta koska hän arvostaa ja huolehtii kehostaan. Kun näkee huomattavan lihavan henkilön joka vaappuu eteenpäin puhisten, sitä miettii vain että miksi tuo henkilö kohtelee kehoaan kuin laskiämpäriä. Jos hän ei itse arvosta omaa kehoaan ja itseään sen vertaa että hoitaisi ja huolehtisi siitä, niin miksi hän vaatii muilta kunnioittamaan ja arvostamaan? 

Muiden, tuntemattomien ihmisten arvostuksenpuute voi tuntua pahalta mutta kuvittelisin että ne on pikkuongelmia diabeteksen, nivelrikon ja muiden lihavuuden kylkiäisenä tulevien sairauksien rinnalla? 

No tuleeko mieleen että se lihavana vaappuva henkilö on menneisyydessä saanut osakseen ARVOTONTA kohtelua ja paskaa muilta ihmisiltä?

Vierailija
219/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ole lihava, mutta ylipainoinen kyllä. Bmi 26,5. Treenailen ja laihduttelen jaksamisen mukaan, olen aina siinä hilkulla ettei mene syömishäiriön puolelle. On parempi olla vähän pullukka ja terve kuin hoikempi ja sairas (ihan hoikimmillanikin, kun kituutin ja oksensin, olin vain Bmi 22,5 - siitä ei vaan tippunut millään). 

Siskoni on kuitenkin minua suurempi, arvioisin hänen Bmi:ksi 28-29. Hän myös kuntoilee ja tarkkailee syömisiään, mutta editys on hidasta ja lihavuuden syyt erittäin monimutkaiset. Hän on kuitenkin se sama ihana ihminen kuin ennenkin, mutta nyt hän on aina välillä saanut osakseen niin törkeää kohtelua että vaikea sitä on muulla selittää.

Ja joskus se on ihan suoraankin sanottu: kadulla keskellä kirkasta päivää eräs mies tuli avautumaan kuinka hän vihaa läskejä naisia, kuinka nämä pilaavat hänen päivänsä kun hän joutuu näkemään läskejä jne. Joo se oli joku sekopää, mutta kenen päivää tuo nyt piristäisi? Ihan väkisinkin vaikuttaa mielialaan. 

Vierailija
220/309 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä pari ylipainoista nuorta naista ja se vatsan röllykkä kyllä pistää silmään.