Kohtelu mitä saat lihavana/ylipainoisena naisena
On tullut pettymyksiä itselleni - en tiennyt, miten inhottavia jotkut aikuiset ihmiset voivat olla. On esim katsottu avoimen inholla ja kohdeltu kuin ei olisi mitään ihmisarvoa.
Kommentit (309)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua surettaa, kun paras ja ihanin työkaverini on sinkkuna, eikä voi mitenkään olla muu syynä kuin paino. Siinä menee kaikin puolin hyvä nainen hukkaan, kun miehet ovat niin pinnallisia.
Olen varmaan todella huono ihminen, mutta ihmettelen miksei ystäväsi sitten laihduta. Jos ainoa syy sikkuudelle on paino ja ystävä haluaa löytää kumppanin niin sitten täytyy vaan laihduttaa. Sille painolle kun pystyy jotain tekemään, paskella luonteelle ei oikein mahda mitään.
Eihän asiat todellakaan ole noin yksinkertaisia. Itse olen myös ihana, mukava ja fiksu täyspäinen nainen jonka vartalo on mallia fitness ja silti sinkku. Ja samaan aikaan äkäisiä ja lihavia naisia on parisuhteissa pilvin pimein.
Ehkä tuon kirjoittajan työkaveri ei edes tykkää miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä aion kostaa
Lihot lisää?
Mitä väliä sillä on.. mua pidettiin normipainoisenakin rumana
Kylläpä ihmisillä on kurja elämä kun pitää heti aamusta tulla v**tulemaan tänne lihavien kustannuksella. Ihan sama jos te olette hoikkia ja kauniita mutta jos on p@ska luonne niin karma kyllä kostaa.
Vierailija kirjoitti:
Pahempaa se rumuus on, ja suurin osa suomalaisista on rotan näkösiä.
Ei silti tulisi mieleenkään puuttua rumien ihmisten ulkonäköön, oon saanut paremman kasvatusmallin sekä luonteen.
Juu, kyllä. Vaikutatkin oikein "hyvän" kasvatuksen saaneelta.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä ihmisillä on kurja elämä kun pitää heti aamusta tulla v**tulemaan tänne lihavien kustannuksella. Ihan sama jos te olette hoikkia ja kauniita mutta jos on p@ska luonne niin karma kyllä kostaa.
Mä vihaan jokaista kaunista. Seuraavan kerran kun nään sellasen heitän tuolin sen päälle
Suomessa on jo YLI MILJOONA LIHAVAA aikuista, eli lihavuus on jo niin valtavirtaa, ettei se ole mikään häpeä. Lihavuus on uusi musta.
Ihmiset ottavat etäisyyttä.
Voi tosin johtua siitä, että hikoilen ja haisen.
Italialaisesta ravintolasta jätetään minulle aina kujalle spagu+lihapulla-annos, niin kuin siinä piirretyssä. (164/84.)
Hyvää kohtelua saan. Se on outoa. Syömishäiriöisenä uskoin nettikirjoituksia siitä kuinka lihavat on hirveitä ja luulin että arvoni ihmisenä riippuu vain siitä pystynkö pysymään laihana. Näköjään kelpaan myös lihavana.
Vierailija kirjoitti:
Minua surettaa, kun paras ja ihanin työkaverini on sinkkuna, eikä voi mitenkään olla muu syynä kuin paino. Siinä menee kaikin puolin hyvä nainen hukkaan, kun miehet ovat niin pinnallisia.
Ei siinä ihanuudet auta kun päällä ei pysy, takaa ei yllä ja alle ei hirviä joutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vihaan jokaista kaunista. Seuraavan kerran kun nään sellasen heitän tuolin sen päälle
Tuo on sitä paljon puhuttua kehopositiivista aggressiivisuutta :O
Vierailija kirjoitti:
Miksi et sitten esim.laihduta? Salilla näkee fatsoja, jotka polkee vuoden pyörää tai crosstraineria tekee (kesällä tuulettimen kanssa) ja kiloakaan ei tipu..mistähän johtuu?
Menevät kotiin kaupan suklaatiskin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on sitä paljon puhuttua kehopositiivista aggressiivisuutta :O
No mitä sitten.tuleeko musta automaattisesti kaunis jos laihdutan ????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni lihava nainen ja mies on parisuhteessa.
Syy on joku muu. Mutta odotappa vaan niin työkaverisi laihtuu ja tervehtyy kyllä
Ne on aloittanut bulkkaamisen vasta sen jälkeen kun on saanut miehen koukkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni lihava nainen ja mies on parisuhteessa.
Syy on joku muu. Mutta odotappa vaan niin työkaverisi laihtuu ja tervehtyy kyllä
Ne on aloittanut bulkkaamisen vasta sen jälkeen kun on saanut miehen koukkuun.
Bulkkaaminen taitaa liittyä voimailulajeihin
Vierailija kirjoitti:
Miksi et sitten esim.laihduta? Salilla näkee fatsoja, jotka polkee vuoden pyörää tai crosstraineria tekee (kesällä tuulettimen kanssa) ja kiloakaan ei tipu..mistähän johtuu?
Kisapainoon kiristäminen tapahtuu keittiössä.
Laihdutus on helvetin nöyryyttävää. Jotain oksettavaa liikuntaa 10 vuotta ennenkö mtn tuloksia näkyy.. ja ruuanlaittoa hyi helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä ihanuudet auta kun päällä ei pysy, takaa ei yllä ja alle ei hirviä joutua.
Tiedän monia ylipainoisia naisia parisuhteessa. Ei ole ihan noin yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena se kohtelu saattoi olla julmaa mutta nyt kuuskymppisenä saa olla jo rauhassa, jotenka ikääntyminen helpottaa sitäkin.
Jep, koska kiusaajat ovat lisääntyneet ja kiusaavat nyt puolisoitaan ja jälkeläisiään :D
Lihot lisää?