Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko lahjaa pyytää suoraan puolisolta?

Vierailija
12.04.2025 |

Usein sanotaa, että miehille ei pidä vihjailla, vaan sanoa suoraan mitä haluaa lahjaksi. Voiko näin tehdä kalliidenkin lahjojen suhteen?

Meillä on yhteinen tili ja hyvin varoja, siitä ei ole asia kiinni.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi.

Vierailija
2/39 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit. Luulenpa, että puolisosi on vain tyytyväinen, kun tietää, mitä haluat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/39 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiätysti! Mä pyysin, että pöllii mulle työpaikkansa mainoskynän 😄

Vierailija
4/39 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin!

Vaimo: "Haluan sellaisen että se kiihtyy nollasta sataan kuudessa sekunnissa!" Mies osti hänelle lahjaksi henkilövaa'an.

Vierailija
5/39 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko puolisosi joku viranomainen, jota et tunne?

Vierailija
6/39 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.  Anopilta pyydettävä.

Vierailija
7/39 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo? Me ostetaan aina toisillemme lahjat niin että kerrotaan mitä halutaan tai tarvitaan ja toinen sitten ostaa sen. Tyhmäähän se on jotakin turhuutta ostaa.

Vierailija
8/39 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä uitun lahjoja? 

Vierailija
9/39 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo? Me ostetaan aina toisillemme lahjat niin että kerrotaan mitä halutaan tai tarvitaan ja toinen sitten ostaa sen. Tyhmäähän se on jotakin turhuutta ostaa.

Mitä hauskaa on saada lahja, kun tietää mikä se tarkalleen on. Miksi kumpikin ei osta vain omat lahjat itselleen.

Vierailija
10/39 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei osteta mitään lahjoja vaan käytetään rahat yhteiseen hyvään ja elämykseen. Jos tarvii jotain ostaa, niin sitten se ostetaan eikä leikitä, että tässä on nyt lahja sinulle. 

Vierailija
11/39 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lahjaa olet vailla? Synttärilahjaa? 

Vierailija
12/39 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut suoraan enkä silti ole sitä lahjaa saanut, mies vaan hymisteli

Vierailija
13/39 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ymmärtänyt lahjoja vinkuvia aikuisia.

Vierailija
14/39 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on yhteiset rahat niin miksi et itse osta? Ihan naurettavaa sanoa toiselle, mitä hänen pitää ostaa itselle lahjaksi varsinkin tuossa tilanteessa, jossa rahat ovat yhteisiä.

Vierailija
15/39 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan ymmärtänyt tuollaista, että sovitaan etukäteen, mitä toinen ostaa lahjaksi ja sitten muka esitetään yllättynyttä. Jokainen aikuinen ihminen ostakoot itse tavaransa.

Vierailija
16/39 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ei osteta mitään lahjoja vaan käytetään rahat yhteiseen hyvään ja elämykseen. Jos tarvii jotain ostaa, niin sitten se ostetaan eikä leikitä, että tässä on nyt lahja sinulle. 

Minua käy vähän sääliksi teitä. Elämässä on hyvä olla iloa ja leikkimielisyyttä.

M43

Vierailija
17/39 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vit toki tehdä noin, kunhan muistat, että myös parisuhteessa saa antaa 3 vuodessa lahjoja max 4999 e arvosta. Lahjaksi saadusta autosta pitää maksaa lahjavero. Ja kyllä, verottaja pitää sinua omana talousyksikkönä, joten jos tuloillasi ei ole varaa 30 000 euron autoon, niin se tarkistaa auton maksajan.

Vierailija
18/39 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua käy vähän sääliksi teitä. Elämässä on hyvä olla iloa ja leikkimielisyyttä.

M43

Mitä iloa ja leikkimielisyyttä on siinä, että kertoo toiselle tarkkaan, minkä lahjan haluaa? Iloa ja leikkimielisyyttä on yhteiset hetket ja elämykset. 

Vierailija
19/39 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Ja etenkin kalliiden lahjojen osalta, niissä on ikävämpi tehdä hutiostoksia. Meillä mies ihan kysyy mitä haluan lahjaksi.

Ja lahjan ei tarvitse olla yllätys eikä sen saadessaan tarvitse esittää yllättynyttä.

Vierailija
20/39 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle vaimo toi lahjan, jota en ollut suoraan pyytänyt, vihjaillut tosin. Ihanan blondin ystävänsä seksileluksi.

M42

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä