Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Voisitko kuvitella jotain kauneusleikkausta itsellesi, jos raha ei olisi este?

Vierailija
15.03.2007 |

Pidin aina kauneusleikkauksia moraalittomuuden ilmentymänä (no vähän kärjistäen..), mutta ihmeesti ajatukset ovat vuosien varrella muuttuneet.

Synnytyksen jälkeen (sektio) vatsaan jäi huonosi ommellun vatsanahan vuoksi ikävä " riippana" arven yläpuolelle, eivätkä rinnat tietysti ole imetyksen jälkeen entisensä. Nuo kaksi asiaa haluaisin korjata, jos olisi ylimääräistä rahaa. En epäröisi yhtään mennä leikkaukseen.

Onko muita, joilla ajatukset muuttuneet vuosien varrella kauneusleikkausten suhteen?

Toisaalta asia häiritsee minua; olenko minäkin niin yhteiskunnan naisihanteen manipuloitavissa, että tv- ja mainosmaailman naiskuva pystyy todellakin näin voimakkaasti vaikuttamaan toimintaani (siis jos sitä rahaa vain olisi)?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasvaimun ottaisin reisiin ja takamukseen ja vatsaan. Rintoja nostaisin en ottais silikoneja

Vierailija
2/31 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mulla ei olekaan jäänyt riippuvia nahkoja tms. Saa nähä, mitä tisseistä jää jäljelle, kun imetys loppuu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aika monta paikkaa löytyisi.

Vierailija
4/31 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos esim jäisi onnettomuudesta jälki jonka takia ei pystyisi puhumaan tai syömään normaalisti, tai jos silmäpussit joskus tulevat niin isoiksi, ettei näe enää eteensä niin sitten. Jos rinnat olisivat niin isto että tulisi selkäsärkyä tai jotain vastaavaa. Ja kuvittelen myös, että rintasyövän jälkeen sitä tarvitsisi kaikki keinot henkiseen taisteluun, kenties siis myös sen rekonstruktion.

Mutta ihan oin pelkän ulkonäön takia en menisi.

Ikää on 34 ja erilaisia olomuotoja, riippuvia ja kiinteitä on takana ja edessä.

Vierailija
5/31 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta liika aurinko oli tehnyt tehtäväsä. samoin suunnittelen botoxin ottamista keväällä.

Vierailija
6/31 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on tyypilliset suomalaiset raskaat yläluomet, ja paitsi kauneuspointti on siinä sekin, että huomaan joutuvani " pitämään" luomia ylhäällä = otsaan syntyy ryppyjä. tekisin siis eskoahot jossain vaiheessa.

Vierailija
7/31 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

väsyneeseen ilmeeseen,41v. Olen tyytyväinen!

Vierailija
8/31 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tämän vuoden puolella vielä. Rinnat kaipaa pientä ehostusta myös.

Ja nenä, olen koko elämäni hävennyt kyhmynenääni. Ei se nyt mikään noita-akan nenä ole, mutta kuitenkin hävettää. Myös nenän tulen leikkauttamaan.

Miksei nainen voisi vähän kohentaa ulkonäköön jos haluaa. Itse en ainakaan yhtään vierastä kirurgin veistä...

Vierailija
9/31 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 29-vuotias. Onhan se aina mahdollista, että jossain vaiheessa haluaisi jotain pientä remonttia, mutta sitten taas... Kaikenlaiset ylimääräiset lääkärin toimenpiteet lähtökohtaisesti kammottaa mua, sekä ajatus siitä, että olisin leikellyn näköinen. Mieluummin rupsahtanut. :)

Tätini kävi leikkauttamassa jokunen vuosi sitten nenänsä. Musta siinä oli jotain pohjattoman väärin, koska meillä on suvussa sellainen vähän erikoinen " sukunenä" , josta ollaan kaikki ylpeitä. Paitsi tämä täti, ilmeisesti. :)

Vierailija
10/31 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkauksessa ole mitään väärää silloin. Ei se sukunenä ole aina niin söpö kaikkien mielestä.

Vierailija
11/31 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauanko kesti toipuminen, jäikö minkäänlaisia arpia? onko muutos niin suuri, että ulkopuoliset huomaa?

Vierailija
12/31 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsanahkat kirisin, joku rintajuttu, en suurennuttasi, mutta muuttuisivat roikista, napakaksi.

Nenä muuttuisi, tuo kumma kaksoisleuka vex (vaikka olen ollut joskus tosi laiha, minulla on kaksoisleuka) posket kaposemmaksi (sama tarina kuin äsken)

Kohottasin yläluomet ja toinen korvani on hörö.

Sellutliiti vex reisistä ja persuuksista.

Ja selästä yksi luomi pois.

Vierailija
13/31 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtiin puudutuksessa. Viikon oli tikit,vähän turvotusta,kipuja ei lainkaan. 2vk tuli sairaslomaa. Arvet vaalenivat nopeasti,käytin arpien hoitoon tarkoitettua rasvaa. Kannattaa tehdä syksyllä, ½-vuotta pitää välttää aurinkoa. Suojata aurinkorasvalla/laseilla. Kukaan ei tiedä mitä minulle tapahtunut,joku kysynyt olenko rakastunut kun näytän iloisemmalta/pirteämmältä.

Vierailija
14/31 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti tässä ei nyt ole kyse rahasta vaan siitä että missä välissä voisin muka kulkea pari viikkoa silmät mustina.

Mutta jos rahasta nyt puhutaan niin rasvaimun ottaisin jos olisi ylimääräistä rahaa.

Vierailija
15/31 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistetään harkintalistalle.

Vierailija
16/31 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta näki kaksi ensimmäistä päivää,että jotain oli tapahtunut. Sen jälkeen liikuin ihan normaalisti,ei ollut mustiasilmiä.

Vierailija
17/31 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hemmottelisin muutenkin enemmän itteeni. =)

Vierailija
18/31 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos minulle tulee hirveät pystyvaot tuohon silmien väliin. Mitä tahansa iloisuusryppyjä siedän, mutta ne pystyvaot ovat ihan kauheat! En halua näyttää äkäiseltä vanhalta ämmältä.

Vierailija
19/31 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, onhan meikkaus, hiusten värjäys ym. nekin itsensä parantelua.

Vierailija
20/31 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mulla on tyypilliset suomalaiset raskaat yläluomet, ja paitsi kauneuspointti on siinä sekin, että huomaan joutuvani " pitämään" luomia ylhäällä = otsaan syntyy ryppyjä. tekisin siis eskoahot jossain vaiheessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän