Mistä miljardöörit haaveilevat?
Tietääkö kukaan tai onko antaa edes hyviä veikkauksia?
Kommentit (56)
Marssiin lentämisestä?
Elon Musk?
Ihmiskunnan auttamisesta?
Bill Gates?
Vierailija kirjoitti:
Elon Musk on hyvä esimerikki: Kun on rahaa, niin sitten halutaan valtaa.
Entäs Bill Gates..? Unohtuu pässeiltä kuinka se oli demokraattien pikku tohtoripoika
Maailman valloituksesta?
Vladimir Pu..?
Vierailija kirjoitti:
Niillä on kultainen häkki. Sitten kuitenkin.
Kerro nyt vielä että rikas ei pääse taivaaseen.
Jeesus köyhien ystävä
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten orjuuttamisesta ja niiden ruoskimisesta omasta luksuskartanosta katsellen.
Moikka incel
Haiseeko housuissasi paska , haaveiletko miten rais..anteeksi rankaiset naisia?
Vierailija kirjoitti:
Kiroavat kun köyhyyttä ei voi ostaa.
Kyllä köyhyyttä voi ostaa.
Voit ostaa köyhän.
Voit ostaa koiran.
Voit ostaa maailman kauneimman ihmisen.
NOIN
Vierailija kirjoitti:
Siitä naisesta jota eivät saaneet vaikka oli rahaa.
Maailmassa on miljardeja naisia
Ja vain muutama miljardööri
Käsittääkseni näillä on vaimot ja tyttöystävät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa on miljardeja naisia
Ja vain muutama miljardööri
Käsittääkseni näillä on vaimot ja tyttöystävät?
Minä en saa koskaan naista enkä rahaa..ulinaaa.....ulisen....runkkaan ja minulla on kissa.
Vierailija kirjoitti:
Elon Musk on hyvä esimerikki: Kun on rahaa, niin sitten halutaan valtaa.
Tekevät siis samoja juttuja, kuin köyhinäkin. Samoin deittailussa pätevät todella samat säännöt kuin köyhienkin keskuudessa. Puitteet ja vaatteet ovat vaan hienommat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus köyhien ystävä
Eihän se pääse kun ihmisiä kuolee nälkään ja kärsimykseen, jota voisi auttaa hänen rahoillaan. Tai ne rahat on tehty lähtökohtaisestikin riistämällä tai r aiskaamalla ihmisiä ja luontoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus köyhien ystävä
Ei. Vapaudesta. Kerroin olevani Suomesta ja että meillä on puolisosialistinen järjestelmä. Että kaikilla on mahdollisuus rakentaa elämänsä ja opiskella.
Että meillä on vapaamiehen oikeudet. Kuka tahansa voi mennä minne vain kävelemään ja poimimaan marjoja ja sieniä tai kalastamaan.
He ihailivat minun rohkeuttani ja uskallusta kulkea vapaana. Olin peloton. Koska minun ei ole koskaan tarvinnut pelätä yksin kulkemista hämärtyvässä kaupungissa. He ihailivat sitä vapautta ja luottamusta.
(Ensin miljardööri kysyi minulta, että miten uskallan kulkea yksin myöhään kadulla. Olenko harrastanut karatea? No en. Luotan itseeni ja luotan siihen, että osaan kohdata ihmiset. Jos joku yrittäisi ryöstää minut, minulla ei ole mitään ryöstettävää. Olen köyhä, - niinkuin hekin kadulla).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus köyhien ystävä
Ei. Vapaudesta. Kerroin olevani Suomesta ja että meillä on puolisosialistinen järjestelmä. Että kaikilla on mahdollisuus rakentaa elämänsä ja opiskella.
Että meillä on vapaamiehen oikeudet. Kuka tahansa voi mennä minne vain kävelemään ja poimimaan marjoja ja sieniä tai kalastamaan.
He ihailivat minun rohkeuttani ja uskallusta kulkea vapaana. Olin peloton. Koska minun ei ole koskaan tarvinnut pelätä yksin kulkemista hämärtyvässä kaupungissa. He ihailivat sitä vapautta ja luottamusta.
(Ensin miljardööri kysyi minulta, että miten uskallan kulkea yksin myöhään kadulla. Olenko harrastanut karatea? No en. Luotan itseeni ja luotan siih
Mieti itsekin, minkälaisessa vankilassa ökyrikkaat ovat. Varsinkin Amerikassa. Mihinkään ei voi mennä ilman turvamiehiä. Kaikkia liikkeitä seurataan. Ympärillä on maksullisia ihmisiä. Tuollakin miljardöörillä oli turvamiehet pubin edessä autossa näköyhteydellä.
Amerikka on ylipäänsä maa, jossa kaikki omaisuus aidataan ja pääsy on kielletty. Eriarvoisuus on räikeää ylipäänsä. Rikkaat elävät omassa kuplassaan.
Tuokin, että minä en millään tavalla koittanut tehdä vaikutusta tai halunnut mitään heistä (ehkä kaljan!) On varmasti ollut mahtavaa. Joku ihminen, joka on aidosti kiinnostunut vain ihmisistä ja pitämään hauskaa.
Luulen oikeasti myös, että heitä kiinnosti se, etten tuntenut alemmuutta tai häpeää työstäni tai koulutuksestani. Siellä oli rikkaita ihmisiä hienoista yliopistoista, hyvistä suvuista. Kerroin olevani hotellissa töissä siivoojana.
Suomessa lääkärit ja laitosapulaiset (ehkei nyt sentään!) istuvat sairaalan ruokalassa samassa pöydässä. Neuvostoajan peruja.
Meillä on hieno maa!
Vierailija kirjoitti:
No eikö Trumppi ole muka saanut. Niinkin ällö mies kuin Musk saa kenen naisen vaan.
Presitendttiydestä ..loputtomalla jatko ajalla?
Trump?