tytti yliviikari on kyl kova muija. Jaksaa yrittää kaikesta huolimatta. Arvostan.
Kommentit (15)
kuinka moni tuossa asemassa oleva olisi lähtenyt johonkin kesätyöhön? kertoo myös nöyryydestä
Siinä museossa kannattaa laskea vaihtorahat hyvin tarkasti. :)
Vierailija kirjoitti:
Siinä museossa kannattaa laskea vaihtorahat hyvin tarkasti. :)
Ja arvotavarat piiloon, kun Tytin vuoro alkaa.
Vierailija kirjoitti:
kuinka moni tuossa asemassa oleva olisi lähtenyt johonkin kesätyöhön? kertoo myös nöyryydestä
Ai nöyryydestä? Kiitos päivän nauruista! 😂
Ei missään vaiheessa oikeusprosessia myöntänyt tehneensä mitään väärää.
Hän kavalsi suomalaisten rahoja eikä ole edes pahoitellut asiaa. Minä en arvosta.
Sen sijaan minä arvostaisin vaikkapa pitkäaikaistyötöntä viisikymppistä metsuria, joka tekisi ryhtiliikkeen ja tekisi kesätöitä museo-oppaana, vaikkei palkka juuri ylittäisi työttömyystukea eikä koulutus täsmäisi. Hän kuitenkin elättäisi itse itseään.
Kuinkahan paljon porukkaa piipahtaa kesällä museossa vaan pällistelemässä Tyttiä? Ja käy samalla antamassa vähän palautetta.
Olisiko kyse ansiosidonnaisen jatkumisesta?!
Vierailija kirjoitti:
Hän kavalsi suomalaisten rahoja eikä ole edes pahoitellut asiaa. Minä en arvosta.
Sen sijaan minä arvostaisin vaikkapa pitkäaikaistyötöntä viisikymppistä metsuria, joka tekisi ryhtiliikkeen ja tekisi kesätöitä museo-oppaana, vaikkei palkka juuri ylittäisi työttömyystukea eikä koulutus täsmäisi. Hän kuitenkin elättäisi itse itseään.
Siihen ei otettaisi viisikymppistä työtöntä metsuria.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, minä en päässyt vaikka hain. Museoon. Hyvin kelpaisi!! Ei siinä mitään ryhtiliikettä tarvita. Miksi oletat ettei pitkäaikaistyötön muka halua elättää itse itseään??!!
t. pitkäaikaistyötön
Taisi olla anonyymi työnhaku. Tullaankohan museoon nyt enemmänkin katsomaan tätä ihmettä?
Jäin itse samoihin aikoihin työttömäksi kuin Tytti Yli-Viikari. Luin silloin näitä juttuja hänestä ja ajattelin, ettei minulla ole huolta: ainakin taustani on nuhteeton, toisin kun tälläisillä huijareilla, saan varmasti töitä.
Väärässä olin. Nyt on sitten Tyttikin työllistynyt ja itse vastaanottelen edelleenkin "et tullut valituksi" sähköposteja.
Maailma on niin ihanan reilu.
Suomalaiset on niin tyhmää porukkaa että palkkaavat viikarin ensin johonkin myyjäksi museoon ja sitten se saa anteeksi kaiken ja pian viikari saa jonkun johtajan viran valtiolta.
Onpahan jotain muuta tekemistä, kuin täytellä Työtön, Työtön -lappuja