Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Timpe tilittää

Vierailija
15.03.2007 |

EN KUULU VANKILAAN!

15.3.2007 kello 9:02 | Seiskan toimitus

Uusimmassa Seiskassa lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä tuomittu Timo ¿Timpe¿ Salonen tilittää tuntojaan ennen kaltereiden taakse astumista. Ex-radioääni kertoo avoimesti haastattelussa, ettei kuulu vankilaan ja on omasta mielestään syytön - hän väittää, ettei tiennyt teinityttöjen ikää.

Timpe tuomittiin puoleksitoista vuodeksi vankilaan, mutta kärsii ensikertalaisena tuomiostaan vain puolet. Lisäksi hän on ollut tutkintavankeudessa pari kuukautta vuonna 2005, joten vankilassa Timpe joutuu asustelemaan vain seitsemän kuukautta.

Mitä mieltä sinä olet Timpen tapauksesta? Onko hän mielestäsi syyllinen vai syytön ja onko rangaistus oikeudenmukainen?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timpellä olisi ollut kunnon suhde johonkin tytöistä. Mutta olivat vissiin harrastaneet kimppakivaa, joka on mun mielestä aika rajua ton ikäisille tytöille. Aika selvää seksuaalista hyväksikäyttöä mun mielestä!!

Vierailija
42/49 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin tapailtu jo 3 kk ajan, ennen kun kerroin hänelle oikean ikäni. Olin valehdellut olevani melkein 18. Hän järkyttyi, mutta asiaa mietittyään totesi, että on jo rakastunut minuun. Jatkoimme suhdettamme, seksikin tuli pian mukaan kuvioihin MINUN aloitteestani. Olimme yhdessä 3½ vuotta, sitten erosimme. Tapasimme uudestaan kun olin 26 v, ja nykyään olemme avopari jolla on 2 lasta.

Olen aina ollut ns. henkisesti vanha. Pissistouhut ja teinien sekoilut eivät koskaan mua kiinnostaneet. Ja jo yläasteella minua luultiin usein aikuiseksi. Olenkin ihan tosissani joskus ajatellut, että syntymätodistuksessani on pakko olla painovirhe syntymävuoden kohdalla ;) Kaikki ystäväni ovat aina olleet ainakin 3 v vanhempia kuin minä (siis jo nuorena, aikuisiällä paras ystäväni on 44 ja itse olen 31). Musiikkimakunikin on kuin 5-kybäisellä. Olen ns. vanha sielu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytti ne tytöt sitten kymmenen tai kakskyt vuotiailta. Tuon ikäiset voivat olla fyysisesti kypsiä, mutta ei henkisesti. Mikään ei muuta sitä asiaa, että aikuinen on vastuussa teoistaan ja aikuisen on osattava vetää raja lapsen ja aikuisen välille. Nuoret tytöt eivät sitä välttämättä osaa tehdä ja usein kuvittelevat olavansa aikuisia, vaikka ovat kaukana siitä.

Vierailija
44/49 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuon ikäiset tytöt kuitenkaan ole kypsiä seksiin, vaikka sitä haluaisivatkin. Olen myös sitä mieltä että aikuinen kantaa vastuun. Vaikka tytöt ois kuin tyrkyllä.

Siis en voi uskoo että tämmöstä asiaa pitää etes kertoo. Luulis jokaisen aikuisen ihmisen sen tajuavan!! Että naiset vielä kehtaa syyllistää tyttöjä, yöäk! Sairasta.

Minun mielestä tuomio olisi saanut olla isompi.

Ja kyllä Timpe on tiennyt tyttöjen iät!

Vielä isä ja aviomies, hyihyi!

Vierailija
45/49 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta moni on sanonut että tuomio on silti käsittämätön, niin kuin se onkin. Voisiko joku oikeasti kertoa miksi Timpe saa ehdottoman tuomion kun minun isoisäni joka käytti minua hyväksi vuosia lapsuuteni aikana ei saanut kuin ehdollista?

Millä logiikalla teinin panemisesta joutuu linnaan mutta lapsen panemisesta ei?

Tämän maan oikeusjärjestelmä kusee ja pahasti.

Vierailija
46/49 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

likat osaa kans jo miestä viedä.....

varsinkin jos ovat ihastuneita. Timpekin näyttää paljon nuoremmalta ja tosi lapsenkasvoiselta, en ihmettele, että nuoret tyttäret ovat olleet lääpällään.

Vierailija
47/49 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuttu.

Vierailija
48/49 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikaystävä. On ihan eri asia ihastua tai rakastua kuin harrastaa kimppakivaa pelkästään seksi mielessä. Ton ymmärrän ihan hyvin, että suhde voi olla hyvinkin vakava vaikka ikäeroa olisikin.

Ja silloin lieventävänä asianhaarana voidaan pitää sitä että parilla on suhde. Mutta timpellä ei ollut oikeaa suhdetta vaan ihan pelkästään hyväksikäyttöä.

Vierailija
49/49 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta moni on sanonut että tuomio on silti käsittämätön, niin kuin se onkin. Voisiko joku oikeasti kertoa miksi Timpe saa ehdottoman tuomion kun minun isoisäni joka käytti minua hyväksi vuosia lapsuuteni aikana ei saanut kuin ehdollista?

Millä logiikalla teinin panemisesta joutuu linnaan mutta lapsen panemisesta ei?

Tämän maan oikeusjärjestelmä kusee ja pahasti.

Kuvaa ilmanpiirin muutosta. Se on toki väärin, ettei sinun isoisäsi joutunut sen enempää tilille sinun hyväksikäytöstäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi