Mies yritti ehdottaa, että leikkaisin lyhyen tukan?
Miksi ihmeessä? Eikös miehet yleensä pidä pitkästä tukasta naisilla. No en todellakaan ole hiuksiani leikkaamassa oli vain omituinen ehdotus.
Onko teidän puolisonne ikinä ehdottaneet teille muutosta hiuksiin tai muuta muutosta ulkonäköön?
Kommentit (89)
KUKAAN heteromies ei halua naisensa leikkauttavan hiuksiaan lyhyiksi. Aloittajan mies on biseksuaali tai täysi kaappihomo.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon bi-homppi tyypillisesti kynityttää naisensakin miehen näköiseksi. Varmaan haaveilee takaapäin paukuttaessa että työstää raavaan miehen persettä.
😂
Varmaan kiva olla kulissiliitossa kaappihomppelin kanssa
Inhottaa kertoa totuus aloittajalle, mutta miehensä on
H O M O
Vierailija kirjoitti:
On sanonut et ero tulis jos hiukset leikkaisin. Siihen päättyis 30 vuoden liitto. En nyt ihan usko ap:ta.
No mulla tulis ero tästä yli 30 vuoden liitosta, jos mies määräisi millaiset hiukset mulla on. Ei ole koskaan valittanut ja mulla on ollut sekä lyhyet että olkapäille ulottuvat hiukset. Mulle ei ikinä sopis sellainen suomalainen suora siima, jossa ei ole mitään särmää.
Vierailija kirjoitti:
KUKAAN heteromies ei halua naisensa leikkauttavan hiuksiaan lyhyiksi. Aloittajan mies on biseksuaali tai täysi kaappihomo.
En tiedä minkälaisia naisia teillä on, jos ne lyhyillä hiuksilla muuttuu mieheksi. Ennemminkin tuntuu, että näillä miehillä on huono itsetunto, jotka eivät kestä kuin prototyyppinaista pitkillä hiuksilla ja ilmeisesti pelkäävät leimaantuvansa itse homoksi lyhythiuksisen naisen kanssa.
Lyhyitä hiuksia kaipaavat ovat usein kaappihomoja. Seuraavaksi joudut pukemaan lätkävarusteet päälle seksin aikana.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyitä hiuksia kaipaavat ovat usein kaappihomoja. Seuraavaksi joudut pukemaan lätkävarusteet päälle seksin aikana.
Puhut selvästi kokemuksesta. Homo! 🤣
Toivottavasti et koskaan saa syöpähoitoja.
No jos noin helpolla lähtee niin anna mennä.