Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies yritti ehdottaa, että leikkaisin lyhyen tukan?

Vierailija
11.04.2025 |

Miksi ihmeessä? Eikös miehet yleensä pidä pitkästä tukasta naisilla. No en todellakaan ole hiuksiani leikkaamassa oli  vain omituinen ehdotus.

Onko teidän puolisonne ikinä ehdottaneet teille muutosta hiuksiin tai muuta muutosta ulkonäköön? 

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sanonut et ero tulis jos hiukset leikkaisin. Siihen päättyis 30 vuoden liitto. En nyt ihan usko ap:ta.

Toivottavasti et koskaan saa syöpähoitoja.

No jos noin helpolla lähtee niin anna mennä.

Vierailija
82/89 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUKAAN heteromies ei halua naisensa leikkauttavan hiuksiaan lyhyiksi. Aloittajan mies on biseksuaali tai täysi kaappihomo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon bi-homppi tyypillisesti kynityttää naisensakin miehen näköiseksi. Varmaan haaveilee takaapäin paukuttaessa että työstää raavaan miehen persettä.

😂

Vierailija
84/89 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kiva olla kulissiliitossa kaappihomppelin kanssa

Vierailija
85/89 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa kertoa totuus aloittajalle, mutta miehensä on

H O M O

Vierailija
86/89 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sanonut et ero tulis jos hiukset leikkaisin. Siihen päättyis 30 vuoden liitto. En nyt ihan usko ap:ta.

No mulla tulis ero tästä yli 30 vuoden liitosta, jos mies määräisi millaiset hiukset mulla on. Ei ole koskaan valittanut ja mulla on ollut sekä lyhyet että olkapäille ulottuvat hiukset. Mulle ei ikinä sopis sellainen suomalainen suora siima, jossa ei ole mitään särmää.

Vierailija
87/89 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KUKAAN heteromies ei halua naisensa leikkauttavan hiuksiaan lyhyiksi. Aloittajan mies on biseksuaali tai täysi kaappihomo.

En tiedä minkälaisia naisia teillä on, jos ne lyhyillä hiuksilla muuttuu mieheksi. Ennemminkin tuntuu, että näillä miehillä on huono itsetunto, jotka eivät kestä kuin prototyyppinaista pitkillä hiuksilla ja ilmeisesti pelkäävät leimaantuvansa itse homoksi lyhythiuksisen naisen kanssa.

Vierailija
88/89 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyitä hiuksia kaipaavat ovat usein kaappihomoja. Seuraavaksi joudut pukemaan lätkävarusteet päälle seksin aikana.

Vierailija
89/89 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyitä hiuksia kaipaavat ovat usein kaappihomoja. Seuraavaksi joudut pukemaan lätkävarusteet päälle seksin aikana.

Puhut selvästi kokemuksesta. Homo! 🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän