Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mitään tehtävissä, kun uusi miesystävä laukeaa ihan heti yhdynnässä?

Vierailija
11.04.2025 |

Ollaan tapailtu nyt neljä kuukautta, mutta sama ongelma kuin ekoilla kerroilla jatkuu yhä. Hän on taitava tyydyttämään minua suulla ja saan usein monta orgasmia noin, mutta kaipaan myös yhdynnässä saatuja orgasmeja. Ongelma on se, että hän ei kestä yhtään olla sisälläni. 

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtamalla paranee.

Vierailija
2/27 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukaise hänet ensin muuten ja kun hän on taas juhlakunnossa aloitatte yhdynnän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule muuttumaan, valitettavasti. Mulla on kokemusta tuosta, mukava fiksu sitoutumiskykyinen ja haluinen mies ja meillä oli hyvää seksiä, hän oli musta tosi innoissaan. Oltiin tunnettu pitkään ja jos nyt merkitystä niin oli vieläpä oikein erittäin varakaskin. Mä en vaan pystynyt enää jatkamaan kun seksi oli aina samanlaista ja vaikka kiihkeää ja kivaa muuta tekemistä oli siinä paljon, pettymys siitä että ihanalta tuntuva yhdyntä loppui valehtelematta 3 työntöön useimmiten (joskus 5-6) oli liikaa mulle. Joskus koitettiin toista kierrosta mutta hän yleensä tarvitsi latautumisajan vaikka aamuun että seisoi kunnolla uudellen. Sitten sama taas.. suihin ei voinut ottaa ettei laukea jo siihen. 

Mä tykkään ja nautin niin paljon yhdynnästä että mulle tämä oli tavallaan ihan älyttömän huonoa seksiä vaikka hän nuoli ja teki kaikkensa että mä nautin muuten. 

En tiedä mitä tossa olis voinut tehdä, olin pelkuri ja jätin hänet uskaltamatta ottaa esiin tätä ongelmaa. Ehkei siitä muutenkaan mitään loppuelämän suhdetta olis tullut, en ainakaan tuossa 3kk ajassa häneen ehtinyt rakastua niin parempi oli se lopettaa alkuun. 

Nykyinen mies hyvin kestävä ja nautin joka kerta ihan täysillä!

Vierailija
4/27 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on, jos saat hänet hoitamaan käsitöillä pintavaahdot pois, sanokaamme puoli tuntia ennen pääesitystä. Voithan sinäkin tietysti hoitaa saman asian, mutta silloin siinä käy helposti niin, että esityön merkitys hämärtyy siinä touhutessa ja siitä tuleekin pääesitys...mikä ei ole tarkoituksenmukaista.

Vierailija
5/27 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat suihin, teet hand jobin, niin kyllä hän jo kolmannella kerralla kestää kauemmin. Meillä oli sama juttu, kun mies ei kestänyt ratsastustani yhtään. Laukesi ja laukeaa kyllä edelleenkin muutamasta työnnöstä. Ja tuo on lempiasentoni. 

Nykyään pistän käsistä ja jaloista X-asentoon kiinni sänkyyn, kun haluan "ratsastustunnin". Silmäside silmille ettei kiihotu lisää näkemästään. Sitten vibra hänelle housuihin ja 15-30 minuutin odotus. Kun on ruikkinut 2-3kertaa pikkareihinsa, niin kalu esiin ja kestoa onkin uuteen 30min ratsastukseen. 

Vierailija
6/27 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule muuttumaan, valitettavasti. Mulla on kokemusta tuosta, mukava fiksu sitoutumiskykyinen ja haluinen mies ja meillä oli hyvää seksiä, hän oli musta tosi innoissaan. Oltiin tunnettu pitkään ja jos nyt merkitystä niin oli vieläpä oikein erittäin varakaskin. Mä en vaan pystynyt enää jatkamaan kun seksi oli aina samanlaista ja vaikka kiihkeää ja kivaa muuta tekemistä oli siinä paljon, pettymys siitä että ihanalta tuntuva yhdyntä loppui valehtelematta 3 työntöön useimmiten (joskus 5-6) oli liikaa mulle. Joskus koitettiin toista kierrosta mutta hän yleensä tarvitsi latautumisajan vaikka aamuun että seisoi kunnolla uudellen. Sitten sama taas.. suihin ei voinut ottaa ettei laukea jo siihen. 

Mä tykkään ja nautin niin paljon yhdynnästä että mulle tämä oli tavallaan ihan älyttömän huonoa seksiä vaikka hän nuoli ja teki kaikkensa että mä nautin muuten. 

En tiedä mitä tossa olis voinut tehdä, olin pelkuri ja jätin

Kerrot ensin, että teillä oli hyvää seksiä. Sitten se ei lopulta ollutkaan hyvää. Onko vain toisen osapuolen vika, että seksi oli samanlaista? Etkö olisi itse voinut tehdä jotain? Ettei vaan olisi käynyt niin, että kundi löysi paremman ja pisti sut luiskaan?

Vierailija
7/27 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä tossa olis voinut tehdä, olin pelkuri ja jätin

Toivottavasti uusi mieskin on varakas, you fucking filty bitch!

Vierailija
8/27 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa pari kolme kortsua päällekkäin. Kyllä siinä kestää hetken, ennen kuin alkaa nalli palamaan.

Vierailija
9/27 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen kierros.

Kolmas kierros.

Neljäs kierros. Kyllä jollain niistä alkaa jo mies kestämään vähän pidempään.

Vierailija
10/27 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, ei ole koskaan tullut useampaa kierrosta. Hän näyttää laukeamisen jälkeen siltä, ettei ole yhtään kiinnostunut toisesta kierroksesta

Ap

Vierailija
11/27 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erektiolääkettä kehiin, niin ei seisokki laske, vaikka laukeaisikin. Ja ainakin itsellä vie sen verran tuntoa, että nalli ei vahingossa pala ja kuti lähde.

Vierailija
12/27 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, ei ole koskaan tullut useampaa kierrosta. Hän näyttää laukeamisen jälkeen siltä, ettei ole yhtään kiinnostunut toisesta kierroksesta

Ap

No nyt kokeilemaan ja ottakaa mukaan tuo sidontaleikki, niin sinähän ne kierrosten määrät sitten päätät

Vierailija
13/27 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erektiolääkettä kehiin, niin ei seisokki laske, vaikka laukeaisikin. Ja ainakin itsellä vie sen verran tuntoa, että nalli ei vahingossa pala ja kuti lähde.

En usko että ongelma olisi siinä, ettei seisoisi, vaan siinä ettei kiinnosta 

Ap

Vierailija
14/27 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No nyt kokeilemaan ja ottakaa mukaan tuo sidontaleikki, niin sinähän ne kierrosten määrät sitten päätät

Mutta hän ei ole yhtään kiinnostunut mistään laukeamisen jälkeen. Ei edes halailusta

Ap

Vierailija
15/27 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa haiskahtamaan trollilta. Alkuun niin ihana mies, mutta koko ajan muuttuu vähemmän ihanaksi, kun ideoita ja vinkkejä heitellään. Nyt ei halua edes halailla, eikä ainakaan toinen kierros voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
16/27 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kokeilleet puuduttavaa kondomia tai puudutusvoidetta tai puuduttavaa suihketta? Emla puuduttavavoide ja stud100 suihke.

Vierailija
17/27 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kortonkia ja tervapahvi väliin

Vierailija
18/27 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena piti vetää jopa kalu ulos välillä ettei lauennut liian aikaisin . Treenaamista se vaatii mieheltä. 

Vierailija
19/27 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen venyttämään pillua. Sulla on liian kireä ja mies ei kestä tätä. Nyt alat treenaamaan isolla mustalla dildolla ja juuri ennen sänkypuuhia dildotat todella isolla mustalla patukalla. Näin kun teet, niin poikaystäväsi kolistelee ns. patongilla porttikongissa, eikä taatusti laukea heti, kun minkäänlaista puristusta ja tuntumaa ei ole. Helppoa!

Vierailija
20/27 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo venytys varmasti toimii. Vaimo on löysä ja kestän niin kauan kuin haluan. Exän kanssa tulin heti kun oli niin tiukka.