Mitäs ruokaa teillä tänään?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punaviinikanaa
Mikös tässä on pahaa?? Coq au vin suomalaisittain tehtynä??
Ei mikään. Se on hyvää oikein tehtynä. Kanasta. Kokonaisia kanoja vaan ei kaupoissa ole usein tarjolla. Kun itse tein muutama vuosi sitten, niin se kana maksoi S-marketissa 12.99e. Pakasteena. Perjantai-iltaan turhan työläs ruoka monille.
En jaksa tehdä mitään kunnon ruokaa. Syön just nyt keitettyä spagettia sellaisenaan oliiviöljyn kanssa.
Eilistä hot wings kanan siipiä ja uunivihanneksia ja eilisestä, ihme kyllä, jäänyt punaviinipullon loput. Suklaata jälkkäriksi. Yksin asun ja itse aina kokkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punaviinikanaa
Ei mikään. Se on hyvää oikein tehtynä. Kanasta. Kokonaisia kanoja vaan ei kaupoissa ole usein tarjolla. Kun itse tein muutama vuosi sitten, niin se kana maksoi S-marketissa 12.99e. Pakasteena. Perjantai-iltaan turhan työläs ruoka monille.
Totta, ei se samalta maistu broilerista mutta täällä ulkomailla teen sen kanasta.
Mulla on aikaa tehdä, kohta aloittelen ja syön klo 19. En marinoi kanaa etukäteen vaan haudutus riittää. Heitän lisäksi sekaan pieniä perunoita jolloin ne imee liemen ja tulee ihaniksi lisukkeiksi samalla kun pata kypsyy
Savupaahtokassleria, keitetyt perunat, kastike, salaatti ja jälkkäriksi sekalaisia hedelmiä paloiksi.
Itsetehdyt lohkoperunat uunissa ja pannulla paistettua lohta. Lisukkeena vihersalaattia ja kermaviilikastiketta
Ihan vain keitin spagettia ja sekaan tonnikalaa ja ketsuppia. Huomenna syön sitten paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punaviinikanaa
Täällä ainakin näkee kaupoissa vain broileria kokonaisena. Niin tuoreena kuin pakasteena. Kanaa ei lyödy.
Pihvin paistan perjantain kunniaksi. 300g sisäfilepihvi, lihatiskillä leikattu. Luomupunaviiniä ja uuniperunaa sekä uunissa paahdettua parsakaalia kylkeen.
Paistetut perunat ja punalappuiset Angelan frankfurtterit pakasteesta. Salaatti, tomaattia ja paprikaa.