Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti kuoli viikko sitten yllättäen

Vierailija
11.04.2025 |

Olen ollut kolme päivää sisällä. En saa itseäni ulos. Nytkin on yöpuku päällä. Pitäisi käydä kaupassa ja apteekissa. Mutta en saa edes suihkuun itseäni. Mikä auttaisi?

Kommentit (152)

Vierailija
121/152 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoliko äitisi käytettynä ja pilaantuneena naisena?

Vierailija
122/152 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuoliko äitisi käytettynä ja pilaantuneena naisena?

Tavallaan joo...😭 oli pikkasen käytetty 😅 ja värkki pilaantunut 🤭, koska haisi niin paskalle 🤮

T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/152 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei ole todellista että jotkut kehtaa tulla tällaiseen keskusteluun mollaamaan toisen tilannetta ja vähättelemään toisen kokemaa menetystä ja surua yrittäen verrata sitä omiin suruihinsa.

Vierailija
124/152 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita sattuu yllättävän usein että vanhempia kuolee.

Vierailija
125/152 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa. Äitisi eli reilusti yli naisten elinajanodotteen. Mietipä mikä tuska meillä jotka menetämme äitimme nuorena, täysin puskista ja 15+ vuotta ennen elinajanodoteikää.

Ärsyttää kuunnella teidän vikinäänne jotka saavat parhaan mahdollisen tilanteen. Olen itse ainoa koko tuttavapiiristä joka on menettänyt vanhempansa, mieti sitä. :) eipä ole kukaan ymmärtämässä.

Otan osaa että olet menettänyt äitisi nuorena. Tosi harmi että sulla ei ole kukaan ymmärtämässä. Ap

Vierailija
126/152 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa. Äitisi eli reilusti yli naisten elinajanodotteen. Mietipä mikä tuska meillä jotka menetämme äitimme nuorena, täysin puskista ja 15+ vuotta ennen elinajanodoteikää.

Ärsyttää kuunnella teidän vikinäänne jotka saavat parhaan mahdollisen tilanteen. Olen itse ainoa koko tuttavapiiristä joka on menettänyt vanhempansa, mieti sitä. :) eipä ole kukaan ymmärtämässä.

Tuskin olet ainoa jos olet aikuinen. Et vaan ehkä tiedä muiden menetyksistä.

Vierailija
127/152 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat äidit! Kunpa olisin muistanut riittävästi kiittää, kun auttoi lasten hoidossa ja jaksoi kuunnella työ yms. murheitani, Ikävä on edelleen. Antaisin paljon, jos vaikka vielä yhden kiitos puhelun saisin.

Vierailija
128/152 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele yhtään jos ei teidän tuttavapiirissä muut puhu vanhempiensa menetyksestä.

Ilmeisesti sinulla on erilainen kokemus kuin minulla. Menetin äidin ollessani 4-vuotias, mutta en ajattele että minulla olisi ollut mitään tuskaa sen asian suhteen. Ikävää, mutta elämässäni on ollut muita läheisiä ja koen elämäni olleen ihan hyvä, en ajattele koko elämääni tämän kautta.

Vierailija
129/152 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja sanoi viimeksi olleensa hautajaisissa 1998.  Rupesin laskemaan  , 1999, 2000, 2002  kahdet, 2004,  sitten oli minulle kaukaisempia miehen suvun hautajaisia kolmet, 2014 aviomies, sitten 2018, 2019, 2020, 2022, 2024.   Kaikki vuosiluvuilla sisaruksia, heidän puolisoitaan.  Vanhempani kuolivat  80-luvun lopulla.

Vierailija
130/152 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja sanoi viimeksi olleensa hautajaisissa 1998.  Rupesin laskemaan  , 1999, 2000, 2002  kahdet, 2004,  sitten oli minulle kaukaisempia miehen suvun hautajaisia kolmet, 2014 aviomies, sitten 2018, 2019, 2020, 2022, 2024.   Kaikki vuosiluvuilla sisaruksia, heidän puolisoitaan.  Vanhempani kuolivat  80-luvun lopulla.

Sinulla on paljon läheisiä.

Vierailija
131/152 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on paljon läheisiä.

On. Olimme iso sisarusparvi.  Yksi noista on jo sisaruksen  alle 50 v lapsi. 

Vierailija
132/152 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko nukuttua? Onko joku joka voisi tulla tueksesi sinne kotiin?

Vierailija
133/152 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatko nukuttua? Onko joku joka voisi tulla tueksesi sinne kotiin?

Kyllä mä saan nukuttua. Otin yhtä homeopaattista tablettia,niin läpi yön sai nukuttua. Auttaa muutenkin stressiin jneAp

Vierailija
134/152 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen äitisi oli?

89v olis täyttänyt ensi kuussa. Ap

No ei voinut tulla yllätyksenä.. hohhoijaa. Minä itse olen jo nyt varautunut vanhempieni kuolemaan. Elämä jatkuu vanhukset kuolee ylös ulos ja lenkille. 

Ihme herkkiä ihmisiä nykyään. Eri asia jos puoliso kuolee tai nuori kuolee. 

Provo on.

Vierailija
135/152 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei voinut tulla yllätyksenä.. hohhoijaa. Minä itse olen jo nyt varautunut vanhempieni kuolemaan. Elämä jatkuu vanhukset kuolee ylös ulos ja lenkille. 

Provo on.

Hienoa, että olet varautunut. En näe herkkyydestä mitään pahaa. Tottakai elämä jatkuu. Provo tää ei oo. Ap

Vierailija
136/152 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Surutyö voi kestää vuodenkin. Kiire ei ole päästä surusta eroon ja hypätä takaisin jaloilleen kuin mitään ei olisi tapahtunut. Varsinkaan tässä tapauksessa, jossa kuolema tuli yllättäen.

Vierailija
137/152 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Provo on.

Herkkiä kun suree läheisensä yllättäen tapahtunutta kuolemaa? Just joo.

Vierailija
138/152 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa. Surutyö voi kestää vuodenkin. Kiire ei ole päästä surusta eroon ja hypätä takaisin jaloilleen kuin mitään ei olisi tapahtunut. Varsinkaan tässä tapauksessa, jossa kuolema tuli yllättäen.

Ja vielä vuosien jälkeenkin voi joku pieni asia yhtäkkiä nostaa surun pintaan ihan yllättäen, ihan normaalia sekin on, siis meille joilla on tunteita, siis normaaleille ihmisille.

Vierailija
139/152 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan ymmärrä joidenkin täällä kommentoneiden käytöstä. Mikä on ihmisellä hätänä jos pitää olla toiselle ilmeisen tarkoituksella ilkeä kun tämä on just menettänyt vanhempansa? Ei menetyksen tuska ja suru tai ikävä riipu siitä minkä ikäinen tämä vanhempi on ollut.

Vierailija
140/152 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nyt aika poikkeava teksti verrattuna täällä yleisesti äitejä vihaaviin teksteihin. Ja vanhuksia vihaaviin teksteihin.  Toivottavasti joku on edes vähän huomioinut leskeä, kaipa hänkin on n.90 v vaari.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän