Kalevin puolesta kyselen, eli mitä mies on aina halunnut kysyä naisista, mutta ei ole kehdannut
Joten kysykää miehet ja me naiset sitten vastataan
Kommentit (89)
Miksi osa naisista ei voi myöntää käyttävänsä tarkoituksella seksikkäita ja tiukkoja treenitrikoita vaan pitää aina väittää ettei muka löydy muunlaisia vaatteita (kyllä löytyy).
Miksi naiset eivät koskaan tee aloitteita miesten suuntaan?
Vierailija kirjoitti:
Miksi osa naisista ei voi myöntää käyttävänsä tarkoituksella seksikkäita ja tiukkoja treenitrikoita vaan pitää aina väittää ettei muka löydy muunlaisia vaatteita (kyllä löytyy).
Käytän treenissä ja juostessa trikoita, koska ne on mukavin mahdollinen housu siihen käyttöön. Eivät hierrä ja kierrä liikkeessä päällä, hiki ei jää iholle ja ovat mukavat tukevat.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ohuista, hengittävistä treenitrikoista on näitä, jotka myötäilevät peppua. Verkkarit/collegehousut ovat liian paksuja ja leveälahkeisissa trikoissa korostuu myös peppu. Sitten on niitä "joogahousuja", mutta ainakaan omaan vartalomalliin ne ei sovi. Ovat liian lyhyitä ja vatsan kohdalla on hirveä määrä kangasta. Sitten löytyy tuulihousu-tyylisiä, mutta ne eivät kyllä hengitä kovin hyvin. Itse käytän trikoita, koska minua ei haittaa miesten tuijottelut eikä omissa ryhmäliikuntatunneilla ole edes miehiä. Minulla ei kylläkään ole näitä "pepputrikoita", koska omaan silmään ne rypytykset näyttää hassuilta. Muualla kuin liikkuessa käytän taas muita housuja kuin trikoita.
Jännitätkö terveydenhoidossa työskenteleviä mieshoitajia ja lääkäreitä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset eivät koskaan tee aloitteita miesten suuntaan?
Koska siitä saa huonon maineen (munahaukka). Toiseksi, naisia kohtaan lähestytään muutenkin niin paljon ettei tarvitse. Ja jos mies on kiinnostunut naisesta, hän kyllä lähestyy. ja jos ei ole, niin todella noloa naisen lähestyö miestä, joka ei ole hänestä kinnostunut, saa vain solvausta
Vierailija kirjoitti:
Jännitätkö terveydenhoidossa työskenteleviä mieshoitajia ja lääkäreitä?
En. Minulle lääkärien ja hoitajien sukupuolella ei ole väliä. Gynekin saa olla mies. Olen ottanut tämän asenteen jo nuorena ja en jaksa alkaa miettiä mitä tuokin tuossa miettii, kun tutkii minua.
Vierailija kirjoitti:
En koe tavallisia treenitrikoita mitenkään seksikkäiksi vaan käytännöllisiksi
En saa koskaan tuollaista palautetta. Kuten ketjunkin otsikko sanoo, kyselen "Kalevin" puolesta eli ihan yleisistä ilmiöistä.