Kalevin puolesta kyselen, eli mitä mies on aina halunnut kysyä naisista, mutta ei ole kehdannut
Joten kysykää miehet ja me naiset sitten vastataan
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Miksi nuoret naiset käyvät niin kuumana Dannyyn?
En ymmärrä enkä myöskään kiinnostusta Hjallikseen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset haukkuvat toisia naisia kun he laittavat itselleen ankkahuulet tai silikonitissit mutta sitten menevät itse ottamaan samanlaiset?
Puhut varmaan jostain yksittäistapauksesta, en tunnista tuollaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset lähtevät baariin porukalla ja sitten kun joku mies yrittää lähestyä jotain porukan naista niin toiset naiset sabotoivat koko homman? Siis miksi lähteä baariin porukassa joka pilaa sen baari-illan ja sen tietää jo lähtiessä kun on käynyt ennenkin?
Kun naiset lähtee porukalla, niin tarkoitus on pysyä siinä porukassa. mikä kaveriporukan tilaisuus sellainen on, että joku häviää porukasta muualle?
Sellainen joka johtaa tutustumiseen, parisuhteen syntyyn, onnelliseen perhe-elämään omistuasunnossa kahden lapsen ja koiran kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nuoret naiset käyvät niin kuumana Dannyyn?
Ei takuulla käy kuumana. Se on transaktiosuhde.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te naiset aina pelkäätte kaikkea niin paljon?
Se, että ei ole uhkarohkea ja agressiivinen, ei ole pelkoa. Se on ilmentymä siitä, että testosteronia ei ole niin kuin miehillä. Ja se mahdollistaa terveen järjen käytön impulsiivisuuden sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on pssssh pssssh pssssh ääni vessassa? Yritän itse thedä ääntä pssssh psssh psssh mutta en onnistu koskaan.
Ilmeisesti virtsarakon suun erilainen anatomia aiheuttaa äänen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kiltti mies ei kelpaa naisille?
Kerro ensin mikä on kiltti mies ?
Sellainen roka ei raivoa ladulla, ratissa tai kotona.
Kyllähän sellainen kelpaa kaikille. Mikään ei ole seksikkäämpää kuin mies, joka on vakaa kuin kallio.
Vierailija kirjoitti:
Mikä teitä vaivaa?
Milloin? Esimekkejä, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Ennen laulettiin 'Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin' ja nykyään kelpaa vain statusmies. Milloin se muuttui?
Jännämiehet viedään käsistä !
Vierailija kirjoitti:
Miksi kiltti mies ei kelpaa naisille?
Kiltin takaa löytyy usein ilkimys joka mollaa ja väheksyy naista omanitsensä heikkouden tuntuman vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset haukkuvat toisia naisia kun he laittavat itselleen ankkahuulet tai silikonitissit mutta sitten menevät itse ottamaan samanlaiset?
Puhut varmaan jostain yksittäistapauksesta, en tunnista tuollaisia.
En minäkään. Edelleenkin silikonirinnat on hyvin harvinaiset meidän tavisten joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Ennen laulettiin 'Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin' ja nykyään kelpaa vain statusmies. Milloin se muuttui?
Kun huomasimme ettei tarvitse tyytyä siihen kulmakunnan pahimpaan juoppoon.
Tämä on hyvin epäasiallista, mutta tiedustelisin arvon Ladyilta pms-oireista ja toisaalta vaihdevuosista? Vaikuttaako hormonit todella niin paljon käytökseen - olen ollut ihan kujalla välillä äitini, sisarteni, kumppanieni ja tyttärieni kanssa. Anteeksi tyhmä kysymys.
T: Kalevi
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hyvin epäasiallista, mutta tiedustelisin arvon Ladyilta pms-oireista ja toisaalta vaihdevuosista? Vaikuttaako hormonit todella niin paljon käytökseen - olen ollut ihan kujalla välillä äitini, sisarteni, kumppanieni ja tyttärieni kanssa. Anteeksi tyhmä kysymys.
T: Kalevi
Ei vaikuta kaikilla naisilla. Jos vaikuttaa niin siihen on lääkitys.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te naiset aina pelkäätte kaikkea niin paljon?
Olemme lähtökohtaisesti saanneet huonoa kohtelua miehiltä vihjailuina ja epätoivottuina puristeluina joten ei tiedä mihin voi luottaa.
Vierailija kirjoitti:
No jos nyt täytyy jotain kysyä, niin mitenkä paljon se kuukautiskierto oikein rytmittää elämää sillon kun on pesu, linkous tai huuhtelu menossa? Tietty yksilöllistä.
Itselläni se vaikuttaa jonkun verran, koska minulla on hyvin runsasta vuoto. Pitää päästä vessaan tietyn ajan välein, joten en mielelläni matkustaisi kuukautisten ekojen päivien aikaan. Mutta koska haluan elää elämääni, niin aika hyvin tähänkin sitten eri ratkaisuja löytyy. En koe, että kuukautiset olisivat loppujen lopuksi mitään pilannut. Vaatevalintoihin varmaan vaikuttaa eniten :)
Vierailija kirjoitti:
Miksi annatte katteettomia lupauksia eli lupaatte vastata kysymyksiin mutta sitten ette vastaakaan?
Ei pidä paikkansa. Olen vastannut jokaiseen kysymykseen tähän mennessä.
Terkuin Nainen
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset kannattavat tilastollisesti Vihreitä ja Vasemmistoliittoa eniten mutta deittailevat kokoomuslaisia miehiä?
En todellakaan tiedä. Itse en kannata noita puolueita, ja ärsyttää, kun ammatin, koulutuksen ja erityisesti sukupuolen perusteella aina oletetaan niin.
Kun naiset lähtee porukalla, niin tarkoitus on pysyä siinä porukassa. mikä kaveriporukan tilaisuus sellainen on, että joku häviää porukasta muualle?