Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen käyttänyt Ozempicia noin viiden kuukauden ajan laihdutuksen tukena. Kysy mitä vaan :)

Vierailija
10.04.2025 |

Ozempic (ja muutkin laihtumisen apuna käytetyt lääkkeet) ovat viime aikoina olleet taas kovasti keskustelussa, ja ihmisillä tuntuu olevan niitä kohtaan kovasti kiinnostusta. Toisaalta myös vääriä käsityksiä ja ennakkoluuloja on paljon. 

Voi myös kertoa omista kokemuksistaan Ozempicin tai jonkun muun vastaavan lääkkeen kanssa :)

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko maksaa per kuukausi ?

115-120 euroa on Novo Nordiskin oma valmiste, en ihan tarkkaa euromäärää muista. Muilla valmistajilla on kalliimpia versiota, jotka ovat tyyliin 170 euroa kai.

Ap

Vierailija
22/32 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla diabetes2? Millaiset sokeriarvot sulla on ollut?

Saitko kelakorvauksen?

Ei ole diabetesta. Sokeriarvot olivat aloittaessa ihan kunnossa. Toki eivät varmaan ihanteelliset, mutta ihan viitearvojen sisällä. En siis saa kela-korvausta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vatsantoimintaongelmia? Rybelsus aiheutti mulle niitä, olin täynnä shittiä..

Vierailija
24/32 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistohoto? Pistetäänkö siinä itse vai terkka?

Vierailija
25/32 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko vatsantoimintaongelmia? Rybelsus aiheutti mulle niitä, olin täynnä shittiä..

Ei, oikeastaan päin vastoin. Ennen oli ibs-tyyppistä oireilua, mutta Ozempicin myötä vatsa on rauhoittunut. Ilmeisesti sillä on vatsan toimintaa hidastava vaikutus. Toki nämäkin vaikutukset ovat yksilöllisiä, ja vatsavaivat taitavat olla yleisin sivuoire tässä lääkkeessä.

Ap

Vierailija
26/32 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistohoto? Pistetäänkö siinä itse vai terkka?

Itse pistetään kerran viikossa.

Ap

Vierailija
27/32 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla diabetes2? Millaiset sokeriarvot sulla on ollut?

Saitko kelakorvauksen?

Ei ole diabetesta. Sokeriarvot olivat aloittaessa ihan kunnossa. Toki eivät varmaan ihanteelliset, mutta ihan viitearvojen sisällä. En siis saa kela-korvausta.

Ap

Joo huomasin, että maksat täyden hinnan. Itsehän en saanut kelakorvattavuutta. Eikä ole nyt varaa lääkkeeseen, kun nyt olen työtön ja tänään just meni muihin lääkkeisiin 55 euroa. Olen reippaasti lihava ja liitännäissairauksia. Ajattelin, että olisin saanut ozempicia tai rybelsusta, niin pääsis läskeistä ja lääkkeistä eroon.

Diabetes2 on, mutta sokerit ovat hyvin maltilliset, niin en saanut pelkästään painon (132kg) pudotukseen kelakorvattavuutta.

Olin niin jotenkin ajatellut, että tuo jelppii moneen vaivaan.

Vierailija
28/32 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt ozempic kesäkuusta -23, 20 kg paino pudonnut 

Aika vähän tuossa ajassa, miksikähän?

Oli yli vuoden tauko, ettei paino pudonnut yhtään , nyt kilpirauhasen vajaatoiminnan lääkitystä lisättiin, niin paino tippunut taas. Alussa ozempicin aloitettuani tippui kymmenen kiloa ja nyt taas kymmenen.  Ylipainoa on runsaasti.  

Vierailija
29/32 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tappoi JFKn?

CIA ja Mossad. 

Vierailija
30/32 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä pelota esim. syöpä? Tuostahan on todettu että lisää syöpäriskiä. 

Vierailija
31/32 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Ozempicia edes riitä myytäväksi diabeetikoille vaan on pitänyt vaihtaa Rybelsusiin. Ei-diabeetikkolaihduttajille sitä tuntuu riittävät, heille apteekit myyvät kai "tiskin alta" 

Vierailija
32/32 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan kaltaisisia kusipäitä jotka vievät diabeetikoiden lääkkeet.