Haluaako sinkkumiehet tapailla naista jolla lapsia?
Kommentit (160)
Vierailija kirjoitti:
ei halua. jos ei edes lasten isälle kelvannut, niin miksi pitäisi muille kelvata? jotain vikaa on oltava ja rajusti. veikkaan, että onn vahvasti ylipainoa, nenärengas ja sininen tukka. ei tee töitä ja äänestää vasemmistoa. tämä on varmaan yleisin tyyppi yh:lle.
Naulan kantaan! unohdit että on myös tatuoitu jtn elämänkoulu tatuointeja täyteen, aforismeja, unisieppareita, jne
valittaa tikotokissa että valtio ei maksa jätteitä linnanmäelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, synnyttänyt nainen on damaged goods. M54
Sinä olet damaged goods ja vanha.
Et sinä siitä mitään tiedä vaikka omassa päässäsi kehitätkin kuvitelmia ja vielä uskot niihin. Ikää on sen verran kuin numero näyttää.
Kyllä 54 on aikamoinen käppänä. Ei kiitos, toinen jalka haudassa jo ja haisee vanhukselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei halua. jos ei edes lasten isälle kelvannut, niin miksi pitäisi muille kelvata? jotain vikaa on oltava ja rajusti. veikkaan, että onn vahvasti ylipainoa, nenärengas ja sininen tukka. ei tee töitä ja äänestää vasemmistoa. tämä on varmaan yleisin tyyppi yh:lle.
Naulan kantaan! unohdit että on myös tatuoitu jtn elämänkoulu tatuointeja täyteen, aforismeja, unisieppareita, jne
valittaa tikotokissa että valtio ei maksa jätteitä linnanmäelle
Voihan se olla leskikin.
Onko tatuoinneilla ja hiustenvärillä tai valittamisella merkitystä vain siinä tapauksessa jos naisella on lapsia? Luulisi että varsinkin hiukset huomaa ekana eikä kiinnostu naisista joilla sellaiset on.
Vierailija kirjoitti:
Mulle yks "ihana", jo itsekin keski-ikäistyvä kolli purki mieltään: "Olis ollut sen naisen kanssa oikein sielujen sinfoniaa, mutta sillä oli lapsi. Ja lapsi on vähän niinkuin toisen miehen kävelevä m*lli."
Tälleen lapsettomana, itsestäni huolta pitävänä sinkkunaisena olen päätynyt siihen tulokseen että en ota miestä ollenkaan.
Valitettavasti tämä on miesten taso sinkkumarkkinoilla. Minuun, lapsettomaan naiseen puretaan kaikki katkeruudet sinkkuäitejä kohtaan. Ikään kuin minä naisena kapsahtaisin kaulaan että OOO siinäpä unelmieni uroo, hän jonka kanssa alan sukupuun ylintä oksaa jakamaan! Luiskaan menee muiden pellehermannien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Melko varmasti iso osa yh-äitien mollaajista on niitä miehiä jotka eivät löydä seurustelukumppania ollenkaan eliu eivät kelpaa senn enempää nuorille, ikisinkuille, lapsttomille eronneille kuin yh-äideillekään. Jos edellämainittu lause ärsyttää nin kannattaa katsoa peiliin ja miettiä olisiko syytä hypätä pois tuosta porukasta ja siirtyä tänne meidän aikuisten, kypsien miesten joukkoon. On ihan eri asia etsiä seurustelukumppania lukioikäisenä kuin 40+ iässä, se kannattaa muistaa ja suhteuttaa omat vaatimnukset tähän asiaan. Kelloa ei voi kääntää taaksepäin eli voisiko kiva nainen olla parempi vaihtoehto kuin yksin oleminen vaikka tuolla naisella olisikin lapsia? Ties vaikka suostuisi tekemään lisää niitä lapsia kanssasi.
Mitä järkeä lisääntyä naisen kanssa kenellä on jo lapsia. Se on jo tyrinyt ensimmäisen kumppanin kanssa. Nykypäivä on sellaista ettei mitään kunnon suhdetta etsi enää kuin pieni prosentti. Ne ketkä etsii sitten suhdetta, niin ne suhteet kestää nykyään 5-7 vuotta. Ei enää eletä maailmassa, missä ollaan 50 vuotta yhdessä.
Kyllä jos äidillä on esim blondityttöjä, ikä 17-22, harrastavat taitoluistelua, telinevoimistelua tms. ei suuria tatuointeja eikä lävistyksiä kasvoissa ja muutenkin ovat valoisia ja avara luonteisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko varmasti iso osa yh-äitien mollaajista on niitä miehiä jotka eivät löydä seurustelukumppania ollenkaan eliu eivät kelpaa senn enempää nuorille, ikisinkuille, lapsttomille eronneille kuin yh-äideillekään. Jos edellämainittu lause ärsyttää nin kannattaa katsoa peiliin ja miettiä olisiko syytä hypätä pois tuosta porukasta ja siirtyä tänne meidän aikuisten, kypsien miesten joukkoon. On ihan eri asia etsiä seurustelukumppania lukioikäisenä kuin 40+ iässä, se kannattaa muistaa ja suhteuttaa omat vaatimnukset tähän asiaan. Kelloa ei voi kääntää taaksepäin eli voisiko kiva nainen olla parempi vaihtoehto kuin yksin oleminen vaikka tuolla naisella olisikin lapsia? Ties vaikka suostuisi tekemään lisää niitä lapsia kanssasi.
Mitä järkeä lisääntyä naisen kanssa kenellä on jo lapsia. Se on jo tyrinyt ensimmäisen kumppanin kanssa. Nyky
Barometrien mukaan valtaosa kyllä edelleen haaveilee avioliitosta ja kestävästä suhteesta. Oletko miettinyt mistä voisi johtua, ettei lähelläsi ole sellaisia ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja päiväsaikaan kotona loisiva mies on toxic waste.
Olen töissä parhaillaan, tienaan 8000 €/kk + bonukset.
Ja silti vähemmän kuin minä, yh-äiti it-alalla.
Kannattaa laittaa rahaa säästöön pahanpäivän varalle. Terveisin toinen it-alan tekijä jolta tekoäly vei työt.
Se että naisella on jo lapsia toisen miehen kanssa, ei ole ainakaan omasta mielestäni kovin optimaalinen tilanne.
Ei se toisaalta ole myöskään mikään totaalinen deal breaker, mutta mieluummin pitäisin huolta omista lapsista, kuin jonkun toisen miehen lapsista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle yks "ihana", jo itsekin keski-ikäistyvä kolli purki mieltään: "Olis ollut sen naisen kanssa oikein sielujen sinfoniaa, mutta sillä oli lapsi. Ja lapsi on vähän niinkuin toisen miehen kävelevä m*lli."
Tälleen lapsettomana, itsestäni huolta pitävänä sinkkunaisena olen päätynyt siihen tulokseen että en ota miestä ollenkaan.
Valitettavasti tämä on miesten taso sinkkumarkkinoilla. Minuun, lapsettomaan naiseen puretaan kaikki katkeruudet sinkkuäitejä kohtaan. Ikään kuin minä naisena kapsahtaisin kaulaan että OOO siinäpä unelmieni uroo, hän jonka kanssa alan sukupuun ylintä oksaa jakamaan! Luiskaan menee muiden pellehermannien kanssa.
Niin no sulla on vaan ollu paska miesmaku. Itse en ole puhunut entisistä kumppaneista tai pankista mitään uusille deiteille. Tottakai kerron, että mulla on lapsia, mut en puhu mitään niiden toisesta vanhemmasta, ku ei se uudelle kumppanille kuulu ja en usko että sitä edes kiinnostaa mun eksät. En tajuu miks puhuisin, ku ei ne ihmiset mua enää kiinnosta. Varmaan lähes kaikilla miehillä sama juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet damaged goods ja vanha.
Et sinä siitä mitään tiedä vaikka omassa päässäsi kehitätkin kuvitelmia ja vielä uskot niihin. Ikää on sen verran kuin numero näyttää.
Mä väitän että olet oikeassa elämässä 35, sulla on Spede-kampaus jos sivuhiukset jää ajelematta, ja olet vähintään yhden lemmikkikissan yh-isi. Ja silti et löydä ketään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jos äidillä on esim blondityttöjä, ikä 17-22, harrastavat taitoluistelua, telinevoimistelua tms. ei suuria tatuointeja eikä lävistyksiä kasvoissa ja muutenkin ovat valoisia ja avara luonteisia.
No voi vttu nyt sentään. Meikäkin tykkää trollailla täällä, mut tää nyt on jo vähän liian limaista 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no sulla on vaan ollu paska miesmaku. Itse en ole puhunut entisistä kumppaneista tai pankista mitään uusille deiteille. Tottakai kerron, että mulla on l
Mene roskikseen ja avaudu vasta siellä.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut haluaa, jotkut ei. Kannattaa hyväksyä se vastaus, oli kumpi vaan, eikä yrittää muuttaa toista. Siten nopeammin löytää kivan miehen kun ei roiku niissä jotenkuten sopivissa.
Miksi haluaisi muuttaa toista tuossa asiassa? En ikinä edes harkitsisi treffejä miehen kanssa kelle lapset olisivat joku este. N41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut haluaa, jotkut ei. Kannattaa hyväksyä se vastaus, oli kumpi vaan, eikä yrittää muuttaa toista. Siten nopeammin löytää kivan miehen kun ei roiku niissä jotenkuten sopivissa.
Miksi haluaisi muuttaa toista tuossa asiassa? En ikinä edes harkitsisi treffejä miehen kanssa kelle lapset olisivat joku este. N41
No eipä siinä sun harkinta mitään meinaa, ku sut on jo karsittu jatkosta muutaman panon jälkeen 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän moni huijaa itsensä roikkumaan jonkinlaisessa fwb-tilanteessa, ajatellen ettei siitä ole mitään haittaa vaikka olisikin.
Tunnen sinkkumiehen, kuka ei muita halua tapaillakaan. Ja yleensä nämä yh-naiset ovat alkoholiin meneviä. En tiedä mitä kiksejä tuo mies niistä saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinkkumiehen oma/omat lapset lentäneet pesästä niin ei uusio/fuusioperhettä
Miehen omat lapset on vähän eri asia. Miehellä on lapsia yleensä vain yhden naisen kanssa. Yh-mutsilla niitä lapsia on useamman miehen kanssa. Yh-mutsit on ollu kiertopalkintoja jo ennen ku ovat saaneet lapsia.
Jos mies tekee lapsia vielä toisen kumppanin kanssa, johtuu se siitä, että mies on itse perhekeskeinen ja eka puoliso on paljastunut työpaikan yhteiseksi panopuuksi tms.
Tää on ihan päinvastoin. Harvempi mies lisääntyy kuin nainen.
Niin koska miehet ei lisäänny jokaisen kanssa, jonka kanssa rupee pano- tai parisuhteeseen. Eihän se sillon ole päinvastoin vaan just niinku sanoin.
Täh? Miehiä on vaikka kuinka paljon kellä lapsia monen naisen kanssa eivätkä yhdestäkään edes huolehdi 😳 Nämä on roskiskamaa
Kun leijonauros alkaa seurustelemaan leijonanaaraan kanssa, jolla on jälkeläisiä toisen leijonauroksen kanssa, tappaa tämä uusi leijonauros nämä leijonanpennut kylmäverisesti.
Ymmärrän tämän enkä haluaisi seurustella yh-isän kanssa pitkälti tämän takia. Koen että se lapsen äiti perheineen olisi osa suhdetta, enkä halua sitä. Varsinkin jos ollaan kasvatusasioista eri mieltä ja ne lapset käyttäytyy huonosti. Liian isoja riskejä kun sinkkumiehiä kuitenkin on pilvin pimein.