Haluaako sinkkumiehet tapailla naista jolla lapsia?
Kommentit (160)
Miksi enää ottaisin vaivoikseni miehen kun kerran eroon pääsin? Ajatuskin puistattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, mun kroppa on kyllä parempi kuin monilla paljon nuoremmilla, koska urheilen lähes joka päivä ja pidän siitä muutenkin hyvää huolta! Sitäpaitsi olen synnyttänyt lapseni sektiolla joten alapääkään ei ole kärsinyt 🤣 Minua ovat lähestyneet ihan kymmenen vuotta nuoremmat miehet. T N41 ja kolme lasta
Eli vatsa on kuin pakanamaan kartta?
Miksi olisi? En lihonut muodottomaksi raskaanakaan ja lapsetkin olleet siroja kuten itsekin. Sinulla upea sixpäkki?
Ei ole kovin helppoa elämää enkä tapailisi enää, saatujen kokemuksien perusteella. Tiedän että tästä kommentista tulee alapeukkuja, mutta näin se on.
Tietysti, jos eivät tahdo uusia, parempi kuin lapseton. Itselläni lapsikiintiö on täysi, mutta pidän lapsista. Isäksi en tietenkään ryhdy, lapsilla on omansa.
Voin tapailla. Huom. tapailla.
Seurustelu ja yhteen muuttaminen ovat asia erikseen. Kokeiltu on seurustelua, ja oma kokemukseni on seuraava:
Naiset joilla on lapsia, ovat olleet huomattavasti alöiteellisempia ja mukavampia kuin lapsettomat naiset, joiden asenne on "en ota miestä mutta jos uskomaton yli-ihminen ja täydellinen mies tupsahtaa vastaan kauniina kesäpäivänä, ehkä voisin harkita".
Tämä ikävä kyllä kertoo siitä tosiasiasta, että naisen halu saada mies = naisen tarve saada mies. Kun nainen on elämäntilanteessa jossa hän ei tarvitse miestä, silloin miestä ei myöskään haluta.
Tämän aasinsillan kautta pääsemme kokemuksiin. Ne ovat sellaisia, että alussa on aina se markkinointikampanja. Nainen on mukana ja huomioiva. Yhteistä aikaa löytyy ja minulle kerrotaan ettei tietenkään ole mitään odotuksia uusiskän roolista. Mutta hyvin pian huomaat päätyväsi tilanteisiin joissa sinulta ei suoraan vaadita mitään, mutta jotenkin sattumalta on otettava uusiskän roolia tai vaikutat mulkvistilta. Hupsista kun Jenna-Petteri tarvitsisi kyytiä kouluun ja Mikko-Matildan pyörästä on kumi puhjennut. Ja se yhteiseen lahjaan ole pakko osallistua, mutta ilmeestä huomaat, että kyllähän se olisi kiva.
Tämä menee aina vain pidemmälle, koska lopulta nainen haluaa sinun olevan uusiskä. Suurin hymy naisen kasvoille tulee kun lausut sanat "minä maksan" tai "minä hoidan". Pian yhteisen ajan edellytys onkin maksaminen ja hoitaminen. Jos huomautat tästä, sinun pitäisi tajuta että naisella on lapsia eikä hänellä ole aikaa sinulle jatkuvasti. Tämän nainen olisi tietenkin voinut kertoa heti alussa...
Toki ilman biologisen iskän oikeuksia. Jos kiinnytkin naisen lapsiin ja tulee ero, voit olla varma ettei uusuusiskä halua uusiskää tonteille, eikä etenkään sitä halua nainen joka on taas kerran aloittanut uuden elämän uuden herrasmiehen kanssa.
Sori vain, mutta tämä on uusiskälle aika paska diili.
Vierailija kirjoitti:
Seurustelu ja yhteen muuttaminen ovat asia erikseen. Kokeiltu on seurustelua, ja oma kokemukseni on seuraava:
Naiset joilla on lapsia, ovat olleet huomattavasti alöiteellisempia ja mukavampia kuin lapsettomat naiset, joiden asenne on "en ota miestä mutta jos uskomaton yli-ihminen ja täydellinen mies tupsahtaa vastaan kauniina kesäpäivänä, ehkä voisin harkita".
Tämä ikävä kyllä kertoo siitä tosiasiasta, että naisen halu saada mies = naisen tarve saada mies. Kun nainen on elämäntilanteessa jossa hän ei tarvitse miestä, silloin miestä ei myöskään haluta.
Tämän aasinsillan kautta pääsemme kokemuksiin. Ne ovat sellaisia, että alussa on aina se markkinointikampanja. Nainen on mukana ja huomioiva. Yhteistä aikaa löytyy ja minulle kerrotaan ettei tietenkään ole mitään odotuksia uusiskän roolista. Mutta hyvin pian huomaat päätyväsi tilanteisiin joissa sinulta ei suoraan vaadita mit
Pahoittelut surkeasta kirjoitusasusta. Liikkuva juna ja autocorrect.
YH käy laastariksi, samalla voi etsiä parempaa.
yh:t antavat kakkostakin helposti
Aika paljon lapsen omaavia naisia on tinderissä, miksi näin?
Aina sitä tapailla voi. Mutta itellä on kolme alle 12v lasta ja jos naisella olis samalla tavalla niin aikamoiseen soppaan itsensä lykkäisi jos haluaisi vielä naimisiin asti
Vierailija kirjoitti:
Tämän aasinsillan kautta pääsemme kokemuksiin. Ne ovat sellaisia, että alussa on aina se markkinointikampanja. Nainen on mukana ja huomioiva. Yhteistä aikaa löytyy ja minulle kerrotaan ettei tietenkään ole mitään odotuksia uusiskän roolista. Mutta hyvin pian huomaat päätyväsi tilanteisiin joissa sinulta ei suoraan vaadita mit
Hyvä analyysi.
Jos lapseton mies kertoisi, että hän on aiemmin seurustellut pitkään tai asunut avoliitossa naisen kanssa, jolla on pieniä lapsia, niin tulisi ekana mieleen, että se mies ei sitten ole kovin "tasokas", jos ei ole löytänyt lapsetonta naiskumppania. Miksi kukaan lapseton upea, hyvin tienaava, mukava, kiltti ja komea mies valitsisi naisen, jolla on pieniä lapsia, jos on mahdollisuus valita lapseton nainen. Tällaisten miesten kannattaa keskittyä lapsettomiin naisiin.
Kyllä minä voisin. Ei se ole mikään ongelma ja yleensä naisilla on lapsia.
Joo, ihan jokainen haluaa tai yksikään ei halua, en tiedä.
Pääasia että lapset ovat valkoihoisia (eivätkä vaadi isän mallia tms, ovat myös hyväkäytöksisiä) ja heidän isänsä kanssa ei tarvitse olla tekemisissä. Siinä ne tärkeimmät. Seksiä pitää toki saada.
Vierailija kirjoitti:
Lisähuomiona vielä, että tämä on kirjoitettu siitä perspektiivistä, että kyseiset naiset ovat olleet "toisella kierroksella" tai VELA-naisia.
Kun mennään <30v naisiin, on vastassa toinen ilmiö. "En minä halua lapsia". Mutta sitten mielipide muuttuukin...
Aidot VELA-naiset taas ovat ylivoimaisesti haluttomimpia seurustelemaan.
Timmi nuori nainen joka siitosiässä kelpaa kyllä oikein hyvin vaikka olisi jo lapsi.
Vierailija kirjoitti:
En ala elättämään muiden lapsia. Itse en lapsia halua. Olen vela mies.
Elättämisestä ei ole puhuttu mitään, hyvänen aika.
Riippuu paljon siitä, miltä se nainen näyttää
Kyllähän niitä yh-mammoja panee paremman puutteessa, ovat aika epätoivoisia. Eipä tunnu pahalta jättää, jos löytyy jonkun oikean kumppanin. Tietty kannattaa valehdella jostain yhteisestä tulevaisuudesta.